Na bijna 2 jaar "proberen" ben ik in mijn 1e ronde na mijn HSG zwanger geworden! Ik had het al in 2 andere topics gezet,toen ik erachter kwam dat er een aparte afdeling was hier om het aan te kondigen Nu voorzichtig blij,want ik ben de jongste niet meer (40).Maar het is gelukt!
van harte met je zwangerschap .mooi dat je toch een kersverse mama in spe bent! Geweldig Geniet er maar lekker van groetjes chantal
Oe,gefeliciteerd worden door Johnny Depp...das nooit verkeerd Bedankt voor alle felicitaties...ik wil er meer! Het dringt nog helemaal niet tot me door....en ik vind het nog eng....een paar maanden terug het ik een vmk gehad 6 dagen na NOD,maar toen zeiden de testen dat ik niet zwanger was...en nu dus duidelijk wel.Maar ben voor mijn gevoel toch blij als ik iig de eerste week door ben. Aan de andere kant heb ik in mijn hoofd de kinderkamer al helemaal ingericht... Iedereen die ook zwanger is..gefeliciteerd! En mensen die nog niet zwanger zijn....je ziet het....2 jaar bezig en gelukt! Geef de moed niet op! Groetjes, Suzanne