"Domme" vragen........er is altijd wel iemand die

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Jocruella, 7 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Ben heerlijk zwanger van ons eerste kindje. Het besef wordt steeds groter dus "ploppen" er ook meer vragen op....

Zo vroeg een vriendin aan mij:

Als je in het ziekenhuis wil bevallen, gaat je verloskundige het dan halen of krijg je in dat ziekenhuis plots iemand anders toegewezen? :confused:

Aangezien ik nooit eerder zwanger ben geweest kon ik hier geen antwoord op geven en ben ik eigenlijk ook wel heeeel erg benieuwd naar het antwoord.

19 januari gaan we voor het eerst naar de verloskundige dus kan ik het ook wel vragen, maar het is toch handiger zo, er zijn vast meiden die dit weten..............

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd :D
    als alles goed gaat , doet de vk je bevallen
    maar mocht het niet goed gaan zal ze een gyn erbij gaan halen ;)

3. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Je eigen verloskundige gaat met je mee, tenzij het een medische reden is en dan geeft ze het uit handen aan de gyneacoloog.
    Gefeliciteerd!

4. Sydney

Sydney Lid

31 dec 2008
    9
    0
    0
    Hi wat leuk gefeliciteerd. Ik ben zwanger van ons tweede kindje, beetje een verassing ha ha... Moet er nog ff aan wennen en ga pas echt genieten als ik de eerste Echo heb gehad...

Heb je al klachten? Bij mij beginnen mijn borsten al behoorlijk gevoelig te worden en verder zitten de tranen achter mijn ogen. Kan al heel snel huilen ;)...

Veel plezier en van harte

5. 4days

4days Niet meer actief

Gefeliciteerd! :D Aan het begin van de zwangerschap voelde ik me ook zo'n kluns, hihi! :) Maar geloof me, je groeit er tijdens de zwangerschap echt in. Tegen de tijd dat de baby er is ben jij een expert! ;)

6. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0

hihihihi ja stom he! Zijn van die vragen die opeens om de hoek komen kijken!
    Kep 2 boeken thuis en natuurlijk internet en een hele stel "geleerden"hier op het forum! dus ik ga vooruit in mijn zwangerschapskennis ;)

7. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Hallo Sydney!

Jij ook gefeliciteerd met het opnieuw zwanger zijn! Ondanks dat het onverwacht is begrijp ik! Joh gewoon nu al genieten! die tijd komt niet meer terug.

Ikke ook al lichtelijke klachtjes.........golfjes misselijkheid, krampjes en idd die borsten! pfff een douchestraal of het aantrekken van een shirtje is al gevoelig!
    Ben altijd al een emotionele muts! Maar nu helemaal! hahahahha Dus heeel herkenbaar. Als ik tv kijk rollen de tranen over mn wangen..... gelukkig is mijn mannetje er al aan gewent en nu moet hij helemaal steeds om me lachen..............
    Ach hormoontjes zijn rare dingen he!

Wanneer ga je voor je eerste echo?

8. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    dank je wel lieve meiden voor de super snelle reacties!

Ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat er geen gyna bij hoeft te komen maar dat ons kindje lekker door de verloskundige gehaald kan worden!

Spannend zeg allemaal!

Uiteraard ook mijn hartelijke gelukwensen voor jullie allemaal!

9. MaNo

MaNo Actief lid

2 jan 2009
    193
    0
    0
    Eindhoven
    Bij ons op de afdeling is het zo dat de verloskundige van thuis mee kan gaan maar niet altijd hoeft en de verloskundige van het ziekenhuis de bevalling als het ware leidt. Soms kan het ook zijn dat je eigen verloskundige de bevalling doet, bijv als je dit graag zelf wil.

Groetjes MaNo (verpleegkundige)

10. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    gefeliciteerd meis! ennuh je vraag is al beantwoord ;)

11. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Hallo MaNo,

Dank je wel voor je info! Ik had werkelijk geen idee hoe dit in zn werk zou gaan..........

Groetjes
    Jolanda

12. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Heel fijn zo'n forum! Lekker gezellig en super informatief!

13. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    gefeliciteerd!

14. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    gefeliciteerd!

15. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Jij ook! We lopen een beetje hetzelfde! Spannend hoor allemaal!

Groetjes
    Jolanda

16. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Jij ook van harte!

Groetjes
    Jolanda

17. proudmommy24