Vandaag een posi zwangerschapstest: twee streepjes! Kon het niet geloven. Ging gelijk naar de apotheek om een digitale zwangerschapstest te kopen, en ook die was positief. We zijn al 4 jaar bezig een kleintje te krijgen. De eerste keer werd ik zwanger mbv clomid. Ons zoontje stierf, met onbekende oorzaak, na 23 wkn zwangerschap. Heel onverwacht, alle echo´s waren goed. Zelfs de laatste in de 20e week.Ik was er helemaal kapot van en heb een jaar lang thuis gezeten met een depressie. In de tussentijd nog 2 miskramen gehad. Nu: nieuwe ronde, nieuwe kansen. Iedereen die dit leest: duim alsjeblieft voor me want ik ben echt doodsbang! Een kindje is echt het enige wat ik wil Liefs
Gefeliciteerd ! En Komt goed positief denken. Mijn mama heeft een baby verloren met 8 maand en daarna 3 miskramen en nu heb ik een zusje .. Dus wonder bestaan !!!
Wat heb jij al een hoop achter de rug.. Nu weer zwanger, heel erg gefeliciteerd! hier gaan de duimen in draaistand
@Lise, gefeliciteerd en ik kan helaas goed begrijpen dat je zo bang bent. Al is jouw historie behoorlijk heftiger dan die van mij. Heb ook 3 mk achter de rug, alleen van 8, 7 en 5 wk. Dus niet helemaal vergelijkbaar. Maar ik voel elk krampje,steekje in mijn buik veel heftiger dan iemand die geen mk heeft meegemaakt. Ik merk dat ik niet blij durf te zijn met nieuwe zwangerschap (ben er net achter, voelde het al de hele week, dus krap 5 wk zwanger nu) en betrap mezelf erop dat ik aan het wachten ben op wanneer het mis gaat. Niet echt een positieve insteek he...FIngers crossed again....heel veel sterkte jij en hoop dat jij wel een beetje kunt genieten ook. En dat het dit keer wel goed gaat!!!!