Kan het nog nog steeds niet echt geloven. Twee weken geleden een positieve ovulatietest, na 1 jaar!!!!, en nu zwanger. Ik vond de positieve ovu test al een overwinning. Eindelijk na die behandelingen weet je waarvoor je het doet (een EI) en dan nu ook nog ZWANGER. Gisteravond eigenlijk spontaan getest, was zo moe dat ik in slaap gevallen ben. Toen ik uren later wakker werd en weer eens op de test keek (eerder negatief) stond en ern klein streepje. Vanmorgen nog eens testen en weer een streepje. Ik wist van gekkigheid niet wat ik moest doen. Kan gewoon mijn geluk niet op. Vanavond kan ik eindelijk mijn mannetje vertellen dat hij papa wordt. Ben vandaag ook gelijk naar de drogist geweest en heb allerlei verschillende testen gekocht en gedaan. (zie topic zwangerschapstesten) nu begin ik het zelf ook te geloven. Naast het feit dat ik enorm opgewonden ben heb ik eigenlijk geen zwangerschaps syptomen. Wel voel ik me enorm dankbaar voor dit wonder. Het is natuurlijk nog erg pril en we moeten het nog maar afwachten, maar het begin is er..... Ik wil ook graag alle andere aanstaande moeders bedanken voor hun steun de afgelopen tijd. Via de mail en pb kon ik er vaak weer een ronde tegen aan. Ik ben zo gelukkig!!!!!!!!!