Ik had het nog even niet verwacht, we hadden het er laatst wel over dat het opzich leuk zou zijn nu een tweede maar ook wel weer erg snel.. Nu test ik net voor de gein en ja hoor... We hebben het maar 2x zonder condoom gedaan en ik was nog flink onregelmatig ongesteld ook.. Ik ben er nog best beduust van, heb net m'n dochter op bed gelegt en ga zelf ook maar even liggen mijn man is bosse bollen halen voor mijn ouders vannavond, dan weet mijn moeder gelijk hoe laat het is... Ik moet helaas wel naar de tandarts over een week en ik heb verschillende gaatjes, weet iemand of verdoven nu kwaat kan?
Gefeliciteerd! Ik zou gewoon even tegen je tandarts zeggen dat je zwanger bent die zal dan wel weten wat te doen. Maare Gefeliciteerd geniet ervan!
Gefeliciteerd meid! Verdoving kan volgens mij geen kwaad maar eventuele foto's die ze maken wel! Ik zou het gewoon ff aangeven! Veel plezier en eet smakelijk met je bosse bollen!
Van harte! Onverwachts, maar als ik het zo lees ontzettend gewenst! Tandarts maar een tijdje verschuiven lijkt me Het is voor een goed doel! Geniet ervan!
Hey bedankt voor al jullie reacties, mijn ouders waren door het dolle heen helemaal super dus, morgen mijn schoonouders... Ben vandaag aan de dunne, ik denk van de spanning en blijdschaps samen
Hahaha leuk zo'n reactie! Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik zou ook dat gewoon even met je tandarts overleggen idd. Lekker genieten meid! dikke kus Randy
Ze verdoven tegenwoordig plaatselijk, dat kan geen kwaad. En ik kan het weten, ik had tijdens mijn zwangerschap een abonnement op de tandarts
van harte gefeliciteerd ook al is het onverwachts het is en blijft een geschenk en een groot wonder geniet er maar heerlijk van gr maria