Haihaii, Ik weet niet precies waar ik deze topic moet beginnen en misschien staat het er al van recent op maar dat kon ik zo 1,2,3 niet vinden. Las op internet over dat je een "zouttest" kan doen om te kijken of je een jongetje of meisje krijgt. Ik quote uit oude berichten over de test. 'Super leuke thuisexperiment met direct (binnen 2/3 minuten) resultaat om al in de eerste maand zwangerschap het geslacht van je baby te voorspellen. Heb jij altijd vroeg willen weten wat er nou in je buikje slaapt? Een knappe jongen of een prachtige dame? Heb je er al een voorgevoel over en wil je iets meer zekerheid? Of weet je al het geslacht maar je vind het leuk om toch mee te doen? Doe dan mee aan dit superleuke, makkelijke en in Azie een veel gebruikte thuis test. Wat heb je nodig? Een doorzichtig glas Zout (fijnzout) Je eigen (ochtend) urine Wat moet je doen? Verzamel je (ochtend)urine. Neem het doorzichtige glas en bedek de bodem met een laagje zout (gemiddeld 2 eetlepels). Giet je urine over de zout heen en zorg dat de helft van de glas gevuld is met urine. Kijk direct (binnen 2/3 minuten)wat er gebeurd. Resultaat: Zie je dat je urine (een beetje) verkleurt en troebel wordt, en/of een soort van bubbeltjes laag of wolkjes patroon (aan de oppervlakte) ontstaat dan ben je waarschijnlijk zwanger van een jongen! Zie je dat je urine dezelfde kleur behoud helder blijft, en/of er een soort van langwerpige slierten vanuit de bodem naar de oppervlakte zwemmen en meteen verdwijnen dan verwacht je een meisje! Dit is echter een experiment, en het kan kloppen en het kan ook niet zo zijn.Als je een andere reslutaat krijgt of de resultaat is niet duidelijk probeer het opnieuw. let op:Voor tweelingen met een verschillend geslacht geeft dit onjuiste resultaten.' Vooral de mama's onder ons die al weten wat het word, hoop ik dat jullie de test ook willen doen. En misschien (wel een beetje vreemd voorstel, I know) kunnen we foto's van het glas bij de reactie plaatsen..?! Ben benieuwd Liefs
Hier loopt al een topic over, ik zal hem zoeken en de link hier plaatsen. Dan kan dit topic weer dicht. http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/433315-thuistest-geslachtstest-urine-zout.html