Oh meiden... Ik ben zo van de kaart! Heb nog maar krap 10 minuten geleden getest, maar ik heb in die 10 minuten al een hoop emotie's gehad. KEIHARD lachen, KEIHARD huilen, en KEIHARD gillen. Kijk dan!!!! : Bekijk bijlage 63689 Ik blijf maar roepen: EN HIJ IS OOK ZO DUIDELIJK!!! En: OH MIJN LIEVE KLEINE KINDJE!! Haaahahaha! Is dat gek? Meiden, ik ben ZOOO blij! Ik hoop echt dat het beebje blijft plakken!
nee meis, dat is zeker niet gek. je bent echt wel zwanger gefeliciteerd. deze test knald echt wel. en zeer duidelijk. dus kan niet anders. echt toppie
Gefeliciteerd!!! Wat een super duidelijke test voor 4 dagen voor NOD!! Is je eisprong niet misschien al eerder geweest?
Het is 2 dagen voor mijn NOD geloof ik... Ben nooit zo goed met die dingen uitrekenen Maar mijn laatste menstruatie was op 14 maart en ik geloof dat ik de 27e mijn ei gevoeld heb... Bedankt allemaal! Ik ben zooooo blij! Net een Clearblue test gehaald en ook die geeft zwanger aan (duhh ) 1 tot 2 weken. En aanstaande maandag mag ik naar de huisarts, die geeft dan wat uitleg enzo. Lag net even op de bank met die testen in mijn handen en ik zat alweer te huilen. Jeeeetje, lijkt wel of het de testen van een ander zijn!!
Dank je wel! Btw, ik heb over een half uur een sollicitatiegesprek! WHAAAAAAAAH!! Als ik mijn hoofd nu ergens NIET heb staan, is het wel een sollicitatiegesprek!
heey meid, gefeliciteerd, lijkt mijn test wel, haha volgens mij lopen we bijna gelijk op haha grappig!!! genieetttenennn!!!!!!!!!!!!!!1
Van harte gefeliciteerd. Geniet ervan. Enne, succes met je sollicitatiegesprek. Hou ons op de hoogte. En succes bij de dokter.
Wow wat een mooie test! Gefeliciteerd!! en succes bij je sollicitatie zometeen. Volgens mij kan je dag al niet meer stuk
Wauw van harte gefliciteerd met je zwangerschap!! Wat een heerlijk fantastisch gevoel hè! Geniet er van! O ja en succes bij je sollicitatie. Maar volgens mij kan je dag toch al niet meer stuk!