Hoi dames, ik ben erg nieuw op deze site. Ik ben in januari getrouwd en ben daarna gelijk gestopt met veilig vrijen. Ik was vorig jaar al in augustus gestopt met de pil omdat ik had gehoord dat het beter was als deze uit je lichaam verdwenen was. Ik heb altijd een regelmatige cyclus(30dgn). Vorige maand (na de eerste keer proberen) duurde deze echter 8 dagen langer dan normaal.(dag38) Hier schrok ik toe wel van. Testen waren toen ook negatief. Ik zit vandaag op dag 28 maar kon niet meer wachten, heb een test gedaan van kruidvat (die van 2 voor 5) en zag 1 duidelijke lijn en 1 zeer (heel) lichte roze lijn. Ik vraag me af of jullie weten of deze lijn ook kan komen als je te vroeg gestest hebt. Ik kan me op dit moment nog niet gelukkig voelen omdat de lijn zo licht was en ik eigenlijk best vroeg getest heb. Kan hij dus toch negatief zijn? WIE HEEFT HIER ERVARING MEE?? help!! Dikke kus Shortygroove8)
De kv 2 voor 5 testen zijn heel betrouwbaar en ik heb er nog nooit vals positief mee getest. Dat de streep heel licht is zal hoogst waarschijnlijk komen omdat je voor je NOD zit en dus eigenlijk te vroeg hebt getest. Heb je eventueel een foto van de test? Dan kunnen we meekijken.
een streep is een streep, heb je ook een foto voor ons? Dan kunnen we meekijken... ik denk inderdaad dat je iets te vroeg getest hebt, of misschien veel gedronken?
hier is foto nr 1 en alvast bedankt voor de snelle reacties!! nu word ik wel een beetje zenuwachtig hoor
Echt dat zou echt geweldig zijn!!! ik kan het niet geloven maar door jullie berichten heb ik ineens een hele grote lach op mijn gezicht!!! super bedankt alvast!! dikke kus !! Ik laat jullie weten hoe het verder gaat!!!
Ja hoor ik zeg ook: ZWANGER!!! Je zult zien dat als je over een paar dagen nog eens test dat ie een stuk donkerder is. Dus: gefeliciteerd!!! Oh, en nog even ter vergelijking: dit was mijn eerste test, ook een hartstikke lichte streep, op mijn NOD en zie mijn banner. Bekijk bijlage 61637
Hoi, Ik heb een vraagje. Wij willen graag een kindje en zijn daar ook druk mee bezig maar nu is mijn vraag hoeveel dagen na de ovulatie kun je beginnen met het doen van een zwangerschapstest??? Sorry misschien beetje rare vraag maar ben zo benieuwd of het gelukt is. Ik hoop op een reactie! Groetjes
Als je uitgaat van een gemiddelde cyclusduur van 28 dagen waarbij je je eisprong op dag 14 hebt kun je 14 dagen na je eisprong een zwangerschapstest doen. Dit zijn dus allemaal gemiddelde, maar in principe zit je met 14 dagen na je eisprong wel goed.