Jaaaaaaaaaaaaaa

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Rammel, 7 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    van harte meis!! wat een emoties he? kan ik me ook nog goed herinneren van mijn vorige zwangerschap....geniet ervan!

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Jeetje! Deze is wel heel duidelijk!

GEFELICITEERD :D

3. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Oooh, dank jullie wel allemaal! :D Wat ontzettend leuk om te lezen! :)
    Toen mijn vriend gisteren thuis kwam lag er een cadeautje op zijn bord. Jawel... Een speen met daarop: "Papa is the best!!!" Hij werd helemaal rood en zei toen: "Ja?? Ben je zwanger????" Dus ik die testen laten zien.. En we waren helemaal door het dolle heen! Hahaha! Zooo leuk, zooo leuk!
    Ben alleen wel heel erg benieuwd hoe lang ik nu al zwanger ben. Ik dacht zelf 4 weken ongeveer, maar klopt dat wel? Laatste menstruatie was op 14 maart en ik geloof dat ik de 27e mijn ei gevoeld heb. Maar weet dat niet zeker, want ik weet niet precies hoe dat voelt. Ik voelde een klein steekje aan de linkerkant onderin mijn buik. ;)

Had gisteravond hoofdpijn en was ontzettend misselijk. Gelukkig nu niet meer, maar ach... Ik heb het er voor over :D8)

4. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hihi wat leuk hoe je je vriend verrast heb :D!! Heb je al een afspraak in het ziekenhuis gemaakt?

5. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Nee, ik mag maandag naar de dokter (nog nooit zo'n zin in gehad!! Hihihi :D ). Zij gaat mij dan wat dingetjes uitleggen enzo geloof ik. Heb namelijk GEEN idee waar ik nou als eerste naar toe moet.
    Maar mijn huisarts is een vrouw en een ontzettend lief en warm mens, dus ik denk dat de 1e stap naar haar wel de goeie is :)

Deel Deze Pagina