WOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Vandaag krijgt onze kleine meid al 6 maanden volledig borstvoeding!! En ik ben trots en wil dat met jullie delen!!! Ik heb een paar keer zo dichtbij stoppen gezeten dat ik zelfs al een voeding twee weken had afgebouwd met flesvoeding. Maar gelukkig toch weer overgegaan op volledig BV. Ze groeit als kool en geniet van mama's melk. En mama geniet van dochterlief!! Zo dat wilde ik even delen. hihi Thanx voor het luisteren Liefs
gefeliciteerd!! ik hoop ook dat ik het ga halen, ook al gaat het nu niet goed. ik ga me uiterste best ervoor doen en dan hoop ik dat ik dit over 3,5 maand ook kan zeggen
Geweldig goed gedaan meid. Het is niet altijd even makkelijk, weet er alles van. Maar een hoe trots kun je zijn he, als je die 6 maand gehaald hebt! En idd, ga je nog lekker verder met voeden?
Thanx lieve meiden!! Ik ben inderdaad van plan om nog gewoon lekker door te gaan zolang als het kan. Mijn productie is niet heel erg stabiel en zit momenteel wel in een dip geloof ik. Gelukkig nog een vriezerlade volg aan BV Liefs
Heeee wat goed meis!!!! Vind het echt knap van je! (vooral nu je weer ah werk bent lijkt me dat zo lastig!) En... jeetje... is je meisje alweer 6 maanden... wat gaat dat hard