hallo..! zijn er nog meer mensen in juli 2009 uitgerekend..? ik ben rond 4 juli uitgerekend..! groetjes !
aah juni is ook goed hoor,, hahaha dan ben ik zelf jarig..! dus hopen dat het niet te vroeg komt zoals ik.. was zelf ook in juli uitgerekend maar ben toch op de verjaardag van me moeder geboren hahaha..! groetjes..! en geniet er van he..
DANKEE vind het echt super.. alleen me vriend is in shock..! maargoed komt die wel overheen.. hahaha! groetjes
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik wil je er even op wijzen dat dit een felicitatietopic is. In het topic van de juli-mama's 2009 kan je je aanmelden en gezellig kletsen. Fijne zwangerschap. Kwebbel Moderator
Ik wil even melden.. dat ik de zelfde persoon ben als Sterretje623.. maar aangezien ik me niet ingelogd kreeg omdat ik me email geprobeerd te verandere had.. moes ik nou een nieuwe aan maken..! groetjes..!
Na drie positieve test (twee gisteren en een vandaag) mag ik ook zeggen: IK BEN ZWANGER! Uitgerekend op 11 juli, hoi-hoi! Vind het wel erg spannend nog maar ik wacht gewoon maar af - met een dikke grijns op mijn gezicht. Iedereen heel veel geluk gewenst! Liefs Josette