Jipiie-a-jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... Wij hebben een huis gekocht! Weg uit deze buurt! Naar een superbuurt voor onze kindjes! Mijn oude dorpje. We zijn zo blij Zoals sommige mensen wel weten is mijn al ruim 2 jaar ziek en inmiddels afgekeurd. Daardoor was eigenlijk onze hoop op verhuizen tot onder het vriespunt gezakt. Maar doordat hij is afgekeurd voor de rest van zijn leven, dus geen herkeuringen, kunnen we toch een hypotheek krijgen! Klinkt echt bizar, maar daar zijn we dus blij mee. Niet dat hij is afgekeurd, we willen 100000 keer liever dat hij gewoon weer zijn werk kan oppakken, hij zat daar helemaal op zijn plek. Maar dat zit er niet meer in helaas Maar het geluk bij het ongeluk is dus dat we toch met deze vorm van uitkering een hypotheek kunnen krijgen (samen met mijn vaste aanstelling). We zijn vooral blij dat we weg kunnen hier voor onze meiden, hier wilden we ze niet laten opgroeien... Man o man o man...zo blij Wij gaan lekker uit eten vanavond om het te vieren! Dit wilde ik even met jullie delen
Gefeliciteerd! Lekker genieten van je etentje en straks van jullie nieuwe huis. En de nieuwe lek voor jullie meiden om op te groeien!
Van harte gefeliciteerd. Het is je zo gegund. ik denk d.h. erg leuk voor jullie. Heel véél geluk gewenst in jullie nieuwe huis.