Eindelijk, na mn vmk 2 cyclussen geleden, weer ZWANGER! Vanmorgen licht positief getest, maar moest vandaag ook naar mn fert. arts. Natuurlijk mn test laten zijn, waarop ik bloed kon laten gaan prikken om te kijken of er HCG in zat! Vanmiddag de uitslag gekregen: ZWANGER Voelt in elk geval goed deze keer, dus ik hoop, ondanks de onzekere tijd, dat ik er toch van kan genieten de komende weken! X Miracles
Van harte gefeliciteerd! Wat spannend is dat om op de verjaardag van je schoonmoeder te gaan vertellen,super!
Gefeliciteerd meis! Die onzekerheid die blijft nog wel even (ik weet er alles van ) Maar ik probeer te genieten van elke dag. Veranderen kun je het toch niet, dus heb vertrouwen in de natuur. Als het goed is is het goed! Een mooie zwangerschap gewenst!
hallo ben vandaag voor eerst op dit forum ben er vrijdag achter gekomen dat we zwanger zijn van ons eerste kindje oohhh zo leuk zou san 5 weken zijn nu , spannend vind ik het maar geniet echt. ieder andere ook van harte gefeliciteerd gr monique