Super bedankt meiden!! Keb nog even een foto genomen van mn testje van vandaag op mn NOD. De onderste test is van vandaag, de bovenste van donderdag (12 DPO). Ik vind mn test aardig donker geworden, al zeg ik t zelf, hihi Ik had donderdag bloed laten prikken (moet ik elke week, ze gaan me streng in de gaten houden gelukkig!) en de resultaten waren super goed. Het HCG was aan de hoge kant zelfs! Dus we hebben iig een goed begin... Nogmaal iedereen bedankt voor de lieve berichtjes! En aan iedereen die zwanger is: ik hoop dat jullie allemaal een mooi gezond kindje mogen krijgen! En voor iedereen die nog aan t proberen is: kop op, allemaal veel succes! Ik hoop dat jullie allemaal snel ook een mooie positieve test in handen hebben! Ik duim voor jullie!!
prachtige test meid!!! geniet er lekker van en ik hoop dat je beeb lekker blijft plakken en dat je straks een mooi kindje in je armen hebt!!!
geweldig Bueno, wat een prachtige testen. Het is je heel erg gegund, veel geluk en gezondheid in je zwangerschap!