Hallo allemaal 22 april heb ik een miskraam gehad.. 17 mei ongesteld geworden, vier dagen , en zwangerschapstest was negatief en ovulatie testen ook.. Erna twee dagen geen bloeding gehad, daarna weer wel tot vannacht.. Dus vanochtend maar even geklust.. Daarna na 1,5 uur toch weer een kleine bloeding.. Nu test ik net met een ovulatietest en deze is zo goed als positief!! Heel fijn!!! Maar erg onhandig als je nog een beetje bloed natuurlijk!! Kan het uberhaubt wel naar boven als je nog wat bloed Beetje een stomme vraaag , maar toch... Hier mijn foto, de onderste is van net.. De middelste van 24/5 en de boveste van 22/5. Nog niet helemaal positief maar al wel in de goede richting denk ik
Volgens mij moet het wel gewoon naar boven kunnen hoor, de zaadjes zijn immers gemaakt om door vocht te zwemmen. Maar weer niet of het bloeden nog invloed heeft op het BM slijmvlies. Ik hoop voor je dat het snel weer raak mag zijn!
Bruinverlies kan geen kwaad. Maar bloed; geen idee. Zou haast zeggen van wel nu ik ergens gelezen had dat er vrouwen zijn die zelfs tijdens menstruatie vruchtbaar zijn. Indien je bloedverlies heb zou ik wel oppassen met klussen ivm infectie!
Ja ga nu ook niet meer klussen, ik loop leeg nu. Misschien was de test wel vals positief hoor.. Maar vanochtend was ik er uit gegaan dat na acht dagen me ongesteldheid over zou zijn. naja afwachten maar...