Gefelciteerd, alle mama's, van wie de kindertjes doorslapen! En sterkte aan iedereen bij wie dat nog niet lukt.
@Jalea: ik denk niet dat je bv en kv zo kunt vergelijken. Bv is gemaakt voor kindjes. Kv ook maar is nog wel altijd namaak. Kv is gewoon slecht voor de nieren in grote hoeveelheden. Ik denk n.m. niet dat het om het vocht gaat maar om de stoffen in bv en kv die anders zijn. Anders zou idd het cb gelijk hebben. Maar dan heb je met bv een probleem. Want niemand heeft streepjes op de borsten staan dus dan heb je geen idee wanneer je aan de max. zit. Maja zal er verder maar niet op in gaan want dan krijgen we weer een discussie.
nemo, dat vroeg ik me dus ook af. mijn cb blijft volhouden dat het om de hoeveelheid vocht gaat.. vaaaaag.... (maarja ze zeggen wel vaker dingen die niet kloppen dus het zou me niet verbazen als het niet klopt) nouja, aangezien zij het erg belangrijk vinden dat hij niet boven de 1200ml uitkomt, heb ik me eraan gehouden, maar dus wel nutrix erbij nu. hopelijk blijft ie zo geweldig slapen na een papfles
Nou fijn cb ! Dan hebben alle borstvoedsters een giga probleem. Dat lijkt mij idd moeilijk met een fles. Honger laten lijden is geen optie maar veel kv is ook geen optie. En mijn kind sliep echt nog niet door op die leeftijd dat deed hij pas maaaanden later