Hoi, Ik heb vanochtend getest en nu bij ronde 4 is het raak! Kan het nauwelijks geloven dat de test het aangaf, daar maandag pas mijn NOD is.... maar ik kon niet wachten. Het was ook een digitale test en daar stond echt ZWANGER op.... Echter blijf ik lasthouden van buikpijn. Over het algemeen links. Kan dat kwaad? is dat slecht? En na het eten zet het meteen weer op (de buikpijn) hebben meer mensen hier last van?
Ik heb maandag ontdekt dat ik zwanger ben, en heb ook pijn in mijn buik. De ene dag links, de andere dag rechts. heb ook last van maagzuur
hihi heb maandag ook ontdekt dat ik zwanger ben. heb ook last van mn buik, maar voel dat het voornamelijk mn darmen zijn. en een zeurgevoel in mn lies. hihi gefeliciteerd! mooier kerstkado kunnen we niet hebben!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Voor mij is het vandaag precies een jaar geleden dat ik positief testte, wat een geweldig moment en een nóg mooier resultaat! Een hele gezonde, voorspoedige zwangerschap gewenst en een heel gezond kindje!
ik heb er ook last van erg zelfs en maak me ontzettend veel zorgen. heb ergister gister en vandaag zwanger getest dus t is echt waar. maar die buikpijn? is dat normal?