Hallo Allemaal! Alle zwangeren hier: VAN HARTE PROFICIAT! Na een jaar dokteren, iui behandelingen en andere onderzoeken waren we in afwachting van onze eerste ivf behandeling. Weer zwemmertjes en bloed laten controleren, naar de info avond geweest en gisteren hadden we een afspraak met de arts om de uitslagen te bespreken. Vanwege mijn onregelmatige cyclus had ik geen enkel idee of ik over tijd was of niet en heb gistermorgen een test gedaan. Licht streepje (CB)... 's Middags naar arts en nog een bloedtest gedaan en ja hoor.. zwanger! Het voelt nog heel onwerkelijk aan, maar we zijn superblij! Eindelijk... xx Roosje
Wow...fijn hoor...van harte proficiat! Geniet er met volle teugen van...het zijn zware maanden maar achteraf bekeken héél zàlig... We wensen je in elk geval het allerbeste & veel plezier!
Jaaaa, dat was wel even schrikken.. hahaha! We hadden het ECHT niet verwacht omdat de artsen zeiden dat er maar een heeeeel klein kansje bestond dat we spontaan zwanger zouden kunnen raken. En dan gebeurt het net in de maand tussen de laatste iui en de start van ivf.. We zijn ook zooo blij dat we die mmm verder kunnen vergeten nu! Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties! Iedereen veel geluk gewenst! xx Roosje
he meid, jullie geven me hoop, we beginnen ook 29 ste in de mmm. Een dikke proficiat en geniet er maar lekker van. Hier hebben jullie lang op gewacht