He dames, Vandaag ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben!!! We hebben 11 maand geprobeerd en toch is het nu gelukt. Ben helemaal blij. Voel eigenlijk nog vrij weinig. Heb zo nu en dan kramp dus dan denk je toch snel. Oh je ik wordt toch niet ongesteld. Maar ze zeggen dat het erbij hoort. Tja en dan begint het hele cyclus. Heb geen idee hoe zo'n zwangerschap verloopt en wat je allemaal moet regelen. Het is de eerste voor ons dus allemaal best spannend. Ach ik zie wel wat er op me af komt. Volgende week eerst weekje op vakantie en daarna maar eens naar de huisarts. Daar zal ik wel meer info krijgen. En ik via dit forum heel veel ervaringsdeskundigen waarbij ik altijd iets kan vragen
Het is je gegunt! Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Jullie kunnen er eindelijk van genieten Wel veel succes op het verloop van jullie zwangerschap en dat het een gezond kindje mag worden!
Gefeliciteerd!! Geniet ervan. Bij ons was het na 8 maanden proberen raak. Ik voelde de eerste weken (tot 7 weken) vrij weinig, maar nu ben ik elke dag behoorlijk misselijk.... Geniet ervan op vakantie!