Doden bij aanslag in Tunesische badplaats|Buitenland| Telegraaf.nl zit je op het strand....gebeurt je dit
Ze hebben het al over 19 doden, vreselijk ! Waar gaat het heen Wij hebben bewust besloten dit jaar niet naar het buitenland op vakantie te gaan. Ik merk wel dat de angst er bij mij goed in zit ! Waarom, waarom, waarom ?! Ik snap al dat geweld niet, en wil het ook helemaal niet begrijpen
Vreselijk! Ik ben hier ooit op vakantie geweest, nog voor de Arabische lente en alle ellende erna. Tunesië was toen erg in opkomst als vakantieland, vooral plaatsen als Sousse, Monastir en Djerba. Prima vakantie gehad. Vreemd genoeg hing er toen, ook in de hoofdstad Tunis, een leuke en vredige sfeer en werd overal verteld hoe goed de president was en wat hij allemaal voor het land had gedaan. Dat laatste klopte ook wel want de mooie en schone stad en het opkomende toerisme was dus aan hem te denken. Later bleek het een vreselijke dictator te zijn. Al dat positieve gepraat was dus nep en opgelegd. Dat vond ik toen zo raar!
Nee is waarschijnlijk niet nep. Dat komt omdat hij veel aanhangers had in die plekken en nog steeds houden ze van 'm. Voor de rest van het land heeft hij amper wat gedaan en daar is het dan ook veel armoediger. Verschrikkelijk dit, helaas komt het regelmatig voor, alleen je hoort er vaak pas iets over op Europees nieuws wanneer het een aanslag op toeristen betreft. De lokale bevolking wordt vele malen vaker getroffen en hierbij zeg ik overigens niet dat het een erger is dan het andere.
En na deze aanslag en frankrijk ook een moskee in Koeweit. Jeetje IS laat zich wel gelden... Vreselijk!!!
Jeetje op nietsvermoedende zonnende mensen. Stelletje lafaards... Veel sterkte gewenst voor de nabestaanden.
Wat een vreselijke berichten allemaal. Mijn buurjongen en buurmeisje gaan over 2 weken voor ruim een maand met hun vader mee naar Tunesië om zijn familie te bezoeken
In Frankrijk zitten veel extremisten...ik zou er nu inderdaad absoluut niet naartoe willen. In 2002 reden wij door Marseille en toen had ik er al een rotgevoel bij...
Wij 6 weken terug.. Ik had zelfs naar dat hotel gekeken voor deze periode.. Man man de kriebels lopen over mn lijf.. Het is echt vreselijk.. Walgelijk gewoon om onschuldige mensen te vermoorden..
Je grootste nachtmerrie. Vreselijk, dat onmenselijke terroristische tuig. Onbegrijpelijk hoe ze zo gehersenspoeld worden om tot zulke daden over te gaan. Tunisia terrorist attack as ISIS gunmen kills 27 tourists near Sousse | Daily Mail Online Hier is er nog meer over te vinden.
Kan hier zo kwaad om worden blijf potverdorie van andermans leven af! Altijd die strijd in de wereld doe lekker gezond en schiet geen onschuldige mensen dood. Ben blij dat wij onze vakantie toe naar Tunesië hebben omgeboekt naar de Canarische Eilanden in Spanje. Succes voor alle nabestaanden
Hoorde het toen ik thuis kwam. Mijn god! Echt, waar gaat dit naar toe?! Koeweit, Frankrijk en Tunesië. Allemaal op 1 dag. Begin bijna bang te worden in eigen land. Want een terrorist herken je niet bij voorbaat. Hoop dat al die mensen daar dit trauma kunnen verwerken en de nabestaanden natuurlijk ook.
Wat een verschikkelijke nieuws allemaal 😔 hoop niet dat t een begin is van nieuwe aanslagen.. ik woon zelf in koeweit dus komt wel steeds dichterbij elke keer..
Vreselijk dit! Mijn schoonouders gaan ieder jaar naar die plaats maar moesten nu door omstandigheden annuleren, anders waren ze daar nu ook geweest Zo erg voor de slachtoffers en hun nabestaanden. Het wordt steeds enger in de wereld.