Tis echt vreselijk... Alleen omdat je niet een spelletje kan spelen... SpitsNieuws : Chinezen stoppen peuter in vuilniszak
Ik had die reacties nogniet eens gelezen.. echt niet normaal trouwens.. Vooral deze: Hoewel het om chinezen ging, slaat het helemaal nergens op. Iemand die zich serieus wil concentreren op een game kan ondertussen slecht tegen gejengel van kinderen of huisdieren terwijl die bezig is. Het antwoord hier dan ook op is een afgesloten ruimte, een hobbykamer zeg maar, waar je dan ook niet gestoord kan worden. Een beetje nerd realiseert zoiets. Ik praat de reactie niet goed, maar ik kan me prima voorstellen dat iemand die intensief zit te gamen en meemaakt dat iemand, al is het een kind, de console losrukt en en in de vuilnisbak pleurt een flinke veeg agressie over zich heenkrijgt. Dat is trouwens niet eens iets uniek onder gamers; de gemiddelde tokkie-huisvrouw moet het ook niet wagen om aan de afstandbediening te knoeien tijdens een voetbalwedstrijd want dan krijgt ze klappen, en daar kijkt niemand van op. Daarna ben ik maar gestopt met lezen hoor, zullen wel pubers zijn ofzo die die rare reacties schrijven en nog serieus zijn ook.
Sommige mensen verdienen zoooooooooo'n pak rammel die ik ze heel graag wil geven als ze me 10 min met die personen zouden geven.....ongelofelijk kutvolk.... arm kindje... omdat ze aant gamen waren???? Niet normaal...