Het is heel moeilijk inderdaad. Twee zouden we geen probleem vinden en de risico's vallen dan ook nog wel mee maar meer dan twee willen we eigenlijk niet. Ik weet niet of ze dat achteraf ook kunnen zien... Ze hebben gezegd dat ik gewoon zondag kan starten met de Provera en dan is de eerste week van september weer een nieuwe kans voor ons. We gaan nu in ieder geval even een paar dagen naar Oostenrijk voor we weer moeten werken. Beslissen dan ook wat we doen natuurlijk. En anders ook maar twee tot 3 weken wachten dus het valt op zich ook wel weer mee...
Succes met het maken van een keuze meid. Doe wat goed voelt, maar probeer ook naar je verstand te luisteren. Een meerling is niet alleen risicovoller maar ook in praktisch en financieel opzicht een stuk pittiger dan één kindje. X
He meiden Gister geen tijd gehad om alles te lezen. Juztme : hoe reageerden je ouders ? Ik vind het een heel leuk idee die chocolaatjes ! Wij hebben het gister aan mijn schoonouders verteld we hadden een slabbertje met de tekst Jullie worden opa en oma ! Nou ze vonden het super helemaal blij Mz jeetje meid dat is wel minder nieuws. Ik weet ook niet wat ik had gedaan. Het blijft natuurlijk een advies van het ziekenhuis. Maar jullie moeten echt doen waar jullie je goed bij voelen. Hoop dat jullie samen tot een goeie beslissing komen. En veel plezier is Oostenrijk heerlijk even weg en het is daar prachtig ! Ik ging er vaak heen op wintersport. Jutzme dank je wel ! Lief van je als ik geweest ben laat ik het weten ben wel beetje zenuwachtig. Verder voel ik me goed. Nergens last van. Alleen pijnlijke borsten. Gister heb ik me aangemeld bij de verloskundige en werd s'middags gelijk terug gebeld. Onze termijn echo en afspraak bij de verloskundige zijn op 11 september. De echo om 12.30 en intake om 14.15 zo spannend ! Ik werd vanavond gebeld door Moeders voor Moeders die komen maandag morgen langs daar ga ik aan mee doen. Als ik mijn steentje bij kan dragen doe ik dat ! Vandaag naar het Dolfinarium geweest met mijn neefje en nichtje. Super leuke dag gehad alleen ben wel helemaal kapot nu haha. Lekker lang uit op de bank en niet te laat op bed. Des te eerder is het morgen Fijne avond meiden !
Wat goed dag je je hebt aangemeld. Ik wil wachten tot mijn termijnecho. Als daarna nog alles goed is meld ik me aan en kan ik nog 5 weken meedoen. De reacties gisteren waren erg leuk. Niemand had het zien aankomen maar ze vinden het allemaal erg leuk. Zaterdag gaan we het mijn schoonouders en zwager en schoonzus vertellen. Ben benieuwd hoe die reageren. Oew, aftellen tot de 11e dus. Ik mag over twee weken weer. Zo fijn dat dat kan. Blijf jij eigenlijk onder behandeling van de gynaecoloog of loop je straks volledig bij de verloskundige? Succes morgen, denk aan je!
Ja ik wil het graag doen omdat ik het iedereen enorm gun om zwanger te worden ! En anders spoel ik mijn urine door de wc heen en nu kan ik iemand helpen geeft mij wel een goed gevoel. Super leuk he de reacties! Mijn schoonmoeder en schoonzus moesten huilen. Zo lief Dat is echt heel fijn dat je over 2 week weer mag. Zodra mijn gynaecoloog zegt dat ze het er goed uit vind zien word ik overgedragen aan de verloskundige maar ik heb maar vast een inschrijf formulier gedaan en tegen die tijd denk ik wel dat ik niet meer naar het ziekenhuis hoef. Ik heb het ook gemeld bij de verloskundige die zei dat dat niks uit maakte.
He meiden Vanmorgen de echo gehad ! En zag er goed uit voor een zwangerschap van 5 week liep precies goed met 5 week. Ze vond het wel zo leuk als we het hartje eerder zouden zien dan 11 september. Dus mogen we 29 augustus voor de laatste keer naar het ziekenhuis ! Ben nu wel een stukje rustiger. Er was nog niet echt wat te zien alleen een vruchtzakje met een klein wit puntje erin dat word de baby zei ze ! We hebben ook een fototje meegekregen
Leuk! Fijn dat het er goed uit zag en lekker dat je tussendoor nog een keer mag langskomen. Het valt mij echt op dat er veel mogelijk is en dat ze alles doen om je gerust te stellen. Dat maakt die onzekerheid van de eerste drie maanden een beetje draaglijk. Denk niet dat ik het zou trekken om op de termijnecho te moeten wachten hoor. Ik loop maar twee weekjes op je voor, scheelt echt weinig Superleuk!
Hier even een reactie vanuit Oostenrijk. Volgens mij heb ik wel mijn eisprong woensdagavond gehad. Had veel last van mijn liezen/rug. Sinds gisteren niet meer maar wel pijnlijke tepels. Sinds vandaag een heel raar gevoel in minn onderbuik bij mijn baarmoeder. Herkennen jullie dat? We hebben de afgelopen dagen dus niet meer geklust maar zondagnacht nog wel, dat zou dan zo'n 72 uur voor mijn vermoedelijke eisprong geweest zijn en dat betekent dat ik daar toch zwanger van kan raken. Was erg benieuwd of jullie vlak na de eisprong ook al wat klachten hadden. We hebbe nu zoiets van we zien het wel. We kunnen er toch niets meer aan doen mocht ik zwanger zijn @xxxmeisje1987: fijn dat de echl goed was! Ook leuk dat je nog een keer mag kijken voor 11 september. @juztme: leuk al die positieve reacties om je heen.
Ja dat viel mij ook al op dat ze totaal niet moeilijk daarover doen! Gelukkig hebben we dan over 2 week weer een echo en dan 2 week later de termijn echo ! Dan zit er niet zoveel week tussen. Ik zou dat ook niet trekken hoor. Was nu al zo nerveus laat staan als je er zo lang op moet wachten. Idd we zitten echt dicht bij elkaar ! Echt zo leuk !
He mz Ik voelde mijn eisprong niet echt. Ik had altijd wel wat meer afscheiding (sorry beetje smerig hihi) Na mijn eisprong had ik wel wat gevoeliger borsten maar dat was maar 1 dag. Ik gebruikte altijd ovulatietesten dus ik wist dat mijn ei er dan aankwam.
Ik heb nu geen ovulatietesten gedaan omdat mij woensdagochtend is verteld dat er eitjes zaten van rond de 19 mm die zouden kunnen springen. Tot en met woensdag had ik dan ook erg last van mijn eierstokken en sinds gister niet meer. Lijkt mij dus dat toen mijn eisprong is geweest.
Ha MZ. Hoe is het in Oostenrijk? Hebben jullie het leuk? Ik voelde wel vanalles rond mijn eisprong. Had dagen daarvoor al pijntjes onderin mijn buik en vaak na de eisprong last van pijnlijke borsten en pijn in mijn onderrug. Als ik jouw verhaal zo lees kam het heel goed dat je eisprong al is geweest? Heb je het niet kunnen herkennen aan vruchtbaar slijm?
@Juztme: het is heerlijk hier. Helaas morgen al weer naar huis. Ik heb inderdaad wel vruchtbaar slijm gehad. Sinds donderdag niet meer. Heb ook last van mijn tepels sinds donderdag. Vanavond had ik opeens roze en later helderrood bloedverlies. Erg raar. Voor een innesteling lijkt het mij te vroeg of niet? Anders maandag het ziekenhuis maar even bellen.
We zijn weer terug van een korte vakantie in Oostenrijk. Het was heerlijk. Vanochtend meteen het ziekenhuis gebeld. Ik heb morgen een echo. Ze denken dat het toch mijn menstruatie is omdat het bloed aanhoudt en erger wordt. Van het spuiten schijnt je lichaam van slag te kunnen raken waardoor je veel sneller ongesteld kan worden. Hopelijk is het mijn menstruatie en mag ik deze week weer starten met spuiten
Dat is wel heel snel zeg. Maar voor jou wel lekker, snel weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen. Wat zit een vrouwenlichaam dan bijzonder in elkaar he? Paar hormonen erin en het doet iets compleet anders dan het hoort te doen. Dat vond ik zo vervelend van die lange cycli, dat je soms geen idee hebt hoever je in je cyclus zit. Achteraf gezien had ik veel eerder met die ovulatietesten willen beginnen, het gaf zoveel duidelijkheid. Succes morgen meid, en laat ons weten wat ze zeiden he? X
Hoi meiden Hoe gaat het met jullie ? Hoe was het in het ziekenhuis Mz ? Was het je menstruatie. Zal fijn zijn als je weer kan beginnen met spuiten. Hoe gaat het met jou juztme? Voel je je nog goed ? Gister is Moeders voor Moeders geweest. Moest bij haar ook nog een test doen. Ze zei nou dit kan niet missen knalt goed Gelukkig. Verder voel ik me nog goed ben alleen wel moe. Maar we hebben nog vakantie dus lekker rustig aan tis toch geen lekker weer
Vanochtend in het ziekenhuis geweest. Het was inderdaad mijn menstruatie want het baarmoederslijmvlies was al weer redelijk dun. Helaas zaten er ook nog 3 cystes van 20 mm. Overblijfselen van het spuiten en de overstimulatie. Ik mag dus nog niet beginnen met de volgende ronde. Op 1 september terugkomen en dan dmv een echo kijken of de cystes weg zijn. Mocht het baarmoederslijmvlies dan nog steeds dun zijn dan mag ik starten met spuiten. Maar de kans is groter dat het baarmoederslijmvlies weer dikker wordt na mijn menstruatie dus dat betekent dan eerst weer een Provera kuur van 10 dagen:x en daarna pas starten met spuiten. Ik hou dus rekening met half september ofzo voordat we verder kunnen. Echt zo balen. We hebben nog geen een goede kans gehad aangezien ik in ruim een jaar nog geen eisprong gehad heb @Juztme: het vrouwenlichaam is idd erg raar blijkt wel weer uit mijn verhaal. Ovulatietesten werken bij mij niet omdat ik geen eisprong heb van mijzelf. Ik moet nu toch vaak op controle dus bekijken ze het in het ziekenhuis voor mij. Hoe gaat het verder? Veel klachtjes? MeisjeXxx1987: ik ga ook met MvM mee doen aangezien ik het zelf ook nodig heb. Fijn dat de test mooi knalde, weer een extra bevestiging dat het goed zit. Fijn dat je je nog goed voelt. Het is idd rot weer dus perfect om niks te doen en lekker te relaxen. Wij hebben de openhaard aan
He meis, wat ontzettend balen voor je *knuffel*. Echt niet het nieuws waar je op zit te wachten. Vind het zo rot en oneerlijk voor je. Zijn ze dan niet met een te hoge dosering begonnen de vorige keer denk je? He MZ, wat goed van MvM. En voor jou fijn, nog een knaltest. Hier hetzelfde als jij: weinig klachten alleen een beetje moe. En die steken in mijn onderbuik. De hormonen zijn trouwens heel duidelijk aanwezig. Kan om de stomste dingen huilen, vooral als ik op tv iets zieligs zie. En ik irriteer me heel erg aan sommige mensen, haha, terwijl ik dat eerder niet had. Echt slecht!
He Mz wat een rot nieuws zou zo graag willen dat je beter nieuws had gekregen. Vind het echt heel rot voor jullie. He juztme. Ja het was ook een leuke vrouw die langs kwam van MvM heb een mooie zachte badcape gekregen omdat ik mee doe. Heel lief. Mijn hormonen zijn ook aanwezig. Ik ruik de vreemdste geurtjes en kan sommige mensen ook niet echt om mij heen hebben. Haha grappig dat jij dat ook hebt. Vriendlief zegt soms al pfff ik ga het wel zwaar krijgen met jou de komende maanden haha. En dan voel ik me gelijk schuldig haha. Mz als je het vervelend vind dat wij steeds over zwanger zijn praten moet je het zeggen hoor. Ik wil jou geen rot gevoel geven !