Wie werkt er ook als leerkracht en is bezig met zwanger worden of is zwanger? Ik wil me graag bij een clubje aansluiten alleen mis ik steeds dezelfde interesses. Het maakt niks uit of je voor de eerste gaat, of voor de 3e of al zwanger bent. Ik vind het gewoon leuk om je hart bij elkaar te kunnen luchten en elkaar te ondersteunen! Wie weet tot snel!!
Hoi Bloem85 Ik werk ook al leerkracht en ben sinds januari 2013 bezig met de eerste (januari 2014 miskraam gehad). Hopelijk mag het snel weer lukken!
He Irene, leuk een reactie. Wat naar je verhaal en je banner. Hopelijk mogen jullie snel zwanger zijn. Gebruik je ovulatietesten? Hier gaan we deze maand beginnen met proberen zwanger te worden van ons derde kindje. We hebben nu 2 jongens. In welk onderwijs werk je? Ik ben juf van groep 3 op een reguliere basisschool. Hopelijk sluiten er nog meer dames bij ons aan.
Heyhey! Hier een juf van groep 1/2. Wij gaan voor ons eerste kindje maar zoals je kan zien op m'n banner wil het niet zo vlotten. Wel leuk om mee te kletsen
Welkom muzieknootje! Ik ben een juf van groep 4 op een rk basisschool. Ik heb wel een tijdje ovulatietesten gebruikt. Nadat ik ze vorige jaar heb gebruikt was ik binnen 3 maanden zwanger. Helaas is dat in januari mis gegaan. Daarna ben ik gelijk weer begonnen met de ovulatietesten, ik was helemaal in de veronderstelling dat we weer snel zwanger zouden raken. Op advies van de dokter van mijn vriend heb ik ze even niet gebruikt, om me er minder op te focussen. Mijn cyclus is vrij regelmatig dus vond ik het ook niet zo erg. Maar deze maand wil ik ze toch wel weer gaan gebruiken Muzieknootje mag ik vragen wat een androloog is?
He muzieknootje, leuk dat je mee kletst! Maar wat een lange periode hebben jullie al overbrugd. Hopelijk mag het snel lukken. Leuk de kleutertjes...heb ik de afgelopen 2,5 jaar gehad, maar moet bekennen dat ik toch wel erg blij ben dat ik iets grotere kinderen nu heb. Irene: vind ovulatietesten een uitkomst. Niet persee omdat het nodig is, ben heel regelmatig, maar omdat ik van testen hou....haha! Vind het gewoon leuk! Is het wat om een lijstje te maken met nod en wat persoonlijke info??
Hihi gezellig dus zo, 3 juffen! Ja de kleuters zijn geweldig maar wat vermoeiend! Pff. Ik werk ook gewoon 5 dagen dus het is een drukke boel. Net gisteren en eergisteren oudergesprekken gehad. Een androloog is een soort gyn maar dan meer gericht op de man. Ons traject is inderdaad al lang, maar we moeten nog even geduld hebben. Vrijdag staat eindelijk de afspraak gepland. Irene: ovulatietesten hebben we eigenlijk nog niet gebruikt, ik weet niet goed wat ik ermee moet. Haha. En ik gebruik ze eigenlijk ook niet omdat ik weet dat we een ander probleem hebben. Dus jullie gaan ze nu weer gebruiken? Wat erg trouwens dat het in januari mis is gegaan. knuf! Bloem; een lijstje is misschien wel handig. Mijn NOD is 13 december Ow en als er geen juffen meer aansluiten vind ik dat niet zo erg. Natuurlijk is het leuk als er veel bij komen, maar dan heb ik wel wat moeite om alles te onthouden en op iedereen te reageren haha
Altijd leuk die oudergesprekken....kost alleen zo veel tijd! Maar wel erg leuk. Vond het vooral bij de kleuters leuk, daar heb je toch meer een band met ouders. Wat 'fijn' dat je naar een androliog kunt. Hopelijk kunnen ze daar gepaste hulp bieden. Wat moet het vervelend zijn dat hrt niet lukt. Heb je veel zwangeren in je omgeving? Dat vond ik zelf toen vervelend (en bij ons duurde het bjj de eerste 'maar' 9 maanden) Ik heb hieronder een lijstje gemaakt. Voor het overzicht! lijstje muzieknootje - nod 13 dec. Bloem85 - nod +- 14 dec
Inderdaad erg leuk die rapportgesprekken, ik heb er vanavond één en dinsdagavond weer. Ik ga morgen wel weer met de ovulatietest beginnen. Als het goed is heb ik zaterdag of zondag mijn eisprong. Dus als we vanaf vrijdag om de dag zouden klussen zou het in principe wel goed moeten zijn en zou ik eigenlijk de testen niet nodig hebben. Maar ik heb ze toch nog liggen dus gebruik ik ze maar. Mijn vriend heeft vandaag de uitslag gekregen van zijn sperma onderzoek. De functionele concentratie is wat laag. Maar niet ernstig genoeg om verder onderzoek te gaan doen. Oftewel we mogen lekker blijven proberen. Nou heeft onze huisarts (ik zit ongeveer een maand bij dezelfde ha als mijn vriend) een apparaat ontwikkeld om ook de eisprong mee te ontdekken. Ik heb nog geen idee hoe het precies in elkaar zit maar ik ga morgen maar eens bellen voor een afspraak. En morgenavond shoppen voor losse boxershorts Ja ik wil ook wel op het lijstje. ..mijn NOD is 7 december ...zou een mooi sinterklaas kado zijn.
Bloem, wat kan geduld hebben lastig zijn he?'! Ik vind het soms zo frustrerend. .. In ieder geval veel succes morgen. ..ben wel benieuwd wat ze gaan doen. ..