hoelang bloedverlies na keizersnede?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door emje, 20 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emje

emje Niet meer actief

hoi,

op 2 mei is onze zoon geboren door middel van een keizersnede. nu is het zo dat na 4 dagen het bloeden vrijwel over was. maar een paar dagen later werd dit weer steeds meer. op dit moment bloed ik meer dan met me normale menstruatie en er zitten ook stolsels bij. ik vroeg me af of dit normaal is? hoelang heb je ongeveer bloedverlies na een keizersnede?

2. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Zou even contact met je vk of gyn. opnemen. Mij is nl. vorige week door de vk gezegd dat bloedverlies gedurende 6 weken normaal is, maar wel alleen maar bloedverlies. En dat er af en toe ook wel de eerste 2-3 weken een stolseltje bij mag zitten, maar als ik jouw verhaal zo lees gaat het om meer stolsels...

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ik ben ook op 2mei dmv keizersnede bevallen!

ik heb nog minimaal bloedverlies, zo in maandverband amper iets de gehele dag. Met afvegen dan weer nog wel.

offtopic: hoe gaat jou herstel?
    bij mij opzich goed, doe al erg veel weer. op tillen na.
    maar de onderhuidse wond blijf ik zo voelen... soms pijnlijk en hard.

4. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ik heb 12 april een keizersnede gehad en de eerste week amper gevloeid maar erna werd het steeds wat meer,bij 4 weken was het vrij hevig (misschien toch menstruatie?) nu sinds 2 dgn eigenlijk bijna niets meer!

5. TV88

TV88 Lid

12 jan 2011
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 27 maart een keizersnede gehad, en ik heb ruim een week gevloeid. Na 5/6 dagen werd het al steeds minder. En alleen de eerste paar dagen kleine stolseltjes. Ik zou dus even de verloskundige bellen als ik jou was...

6. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik heb precies 40 dagen gevloeid. Dit is inmiddels al 2,5 jaar geleden, maar voor zover ik kan herinneren was dit alleen bloed, net als bij een menstruatie.

7. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Ik weet nog dat het vloeien bij mij 2 weken best heftig was, de eerste week met af en toe wat kleine stolseltjes, daarna een paar weken zo nu en dan nog iets en toen ik voor het eerst ongesteld werd na een maand of 3 (dat merkte ik aan de buikpijn en migraine ;)) vloeide ik héél erg! Ik schrok daar ook best van maar 't schijnt vrij normaal te zijn. Daarna werd het bij iedere menstruatie weer wat minder erg, totdat ik weer helemaal 'op schema' zat qua cyclus. Toen was het weer zoals 'vroeger'... helaas. ;)

8. emje

emje Niet meer actief

sorry voor mijn late reactie beetje druk gehad de laatste dagen.
    gelukkig is het bloedverlies nu bijna weg. de huisarts vertelde dat het kan komen omdat mijn bindweefsel niet sterk genoeg is waardoor de wondgenezing langer kan duren en je daardoor ook langer kan bloeden. ik heb sinds vandaag wel lichte krampjes dus ik denk dat mijn menstruatie er misschien weer aan zit te komen.

verder gaat het herstel erg goed (wat we niet verwacht hadden) ik kan eigenlijk alles weer. alleen met tillen nog uitkijken. de wond is ook erg mooi dicht. het voelt nog wel een beetje hard aan. hebben jullie dit ook?

Deel Deze Pagina