Jaar na buitenbaarmoederlijke zwangerschap nog niet zwanger

Discussie in 'Miskraam' gestart door mothertobe1, 16 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    Hallo dames,

Ik heb vorige jaar maart een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en ze hebben mijn rechter eilijder eruit moeten halen. Nu zijn we een jaar verder met klussen tijdens de vruchtbare dagen maar nog steeds niet zwanger:(

Wie heeft er ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en hoelang heeft het geduurt voor dat je weer zwanger werd?

2. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Ik wacht nog steeds helaas:( Het is nog geen jaar, maar het schiet al aardig op zo...
    Het maakt je onzeker he? Mij wel in ieder geval.

3. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    Vervelend voor je Loenie
    Ja heel erg:( bang dat het niet meer zal lukken

4. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ook ik heb in februari 2014 een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Tot heden lukte het niet meer om zwanger te worden.
    Wij zijn afgelopen week doorverwezen voor Ivf.

5. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Ik ben na 13 maanden weer zwanger geraakt. Eerste was een buitenbaarmoederlijke zwangerschap in de eerste ronde, daarna ruim een jaar niet gelukt en toen was ik toch zwanger (acupunctuur?)! Bij mijn tweede zoon was het raak in ronde 4.
    Overigens ben ik zwanger geraakt van een ei van de kant waar ik geen eileider meer heb. Dat weet ik omdat wij waren begonnen met onderzoeken. Er zat rechts een holte van t ei en daar heb ik geen eileider meer.
    Ik heb in dat jaar hier een klein onderzoekje gedaan. Meer dan 100 vrouwen voorbij zien komen die een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebben gehad. Echt nagenoeg allemaal zijn ze zwanger geworden, een enkeling met IVF. Wel viel op dat de meeste binnen een paar maanden weer zwanger waren. Hou vol! Het komt goed dames!!

6. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ik zit in hetzelfde schuitje.. Ook precies in Maart een jaar geleden en er gebeurd gewoon helemaal niks meer! Ik mag in April weer naar de gyn dus ben benieuwd wat er dan gaat gebeuren..
    Teleurstelling he elke maand?! En je vraagt je af of je lijf het nog wel doet..

7. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Fijn om te lezen Huis van Puck! Ik hoop dat het ons ook gegund is.

Ik vind het wel ontzettend zwaar. Er wel mee bezig zijn, het loslaten, het lijkt allemaal geen donder uit te maken. En ondertussen vliegen de zwangerschapsaankondigingen me om de oren, heb ik het gevoel alsof iedereen zijn ogen op ons gericht heeft en lijkt mijn lichaam me in de steek te laten. Heel vermoeiend en frustrerend.

8. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Ikzelf was net begonnen met accupunctuur en ben 1 keer geprikt in mijn buik en was in verwachting. Wie weet kan het helpen, ook stond ik er op een hsg te krijgen zodat ik zeker wist dat de andere eileider wel open was. Ook dames met 2 eileiders worden zwanger van een ei op rechts gevangen door de linker eileider. Het komt goed meiden maar het kost veel tranen en geduld maar ooit zal het beloond worden! Ik duim keihard voor jullie mee!

9. Logan

Logan Niet meer actief

Hier ook nog niks... :(

10. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.024
    1.040
    113
    TS aan je banner te zien ben je nu uiteindelijk toch zwanger geraakt? Wat goed!! Gefeliciteerd! 😃

11. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Hier na 2 jaar weer poging gedaan en die heeft zeker meer als een half jaar geduurd.Nu inmiddels een dochtertje gekregen.

Maaaaaar zie aan je banner dat je zwanger bent!WAUW gefeliciteerd, spannend hoor. Op tijd echo laten maken

12. Noa87

Noa87 Lid

26 jan 2015
    36
    0
    6
    Hier in ronde 9 na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap in Juni"2014.
    Voel me het zelfde als jou Loenie. Er wel mee bezig zijn er niet meer bezig zijn.. Word er gek van.
    En word er onzeker van... Gaat het ons nog wel lukken?

Deel Deze Pagina