Hier nu een jaar na mijn curretage en nog niet zwanger Probeer er minder mee bezig te zijn misschien dat dat helpt Maar met zulke dagen denk je er toch weer aan Hoe snel waren jullie zwanger na curretage?
Ik moest na 6maanden na mijn curratage terugkomen als ik nog niet zwanger was. Toen hebben ze me onderzocht en me geholpen met zwanger worden doormiddel van pillen. XXXX Marinka
Even een hart onder je riem, want oef- wat is dat moeilijk he om maar geduldig te blijven, terwijl je weet dat je lichaam zwanger kan zijn. Ik vond het heel zwaar om na mijn MA maanden te moeten wachten tot ik een nieuwe kans zou krijgen. Mede vanwege mijn onrust zijn we toen gestart met hormonen om kansen te creeren. Hier zou ik ook mee beginnen als ik niet zwanger was geweest. 3e ronde werd een vmk, en 2 rondes daarna was het raak. Ongeveer 10 maanden na MA en curretage. heel veel succes. misschien kan je gewoon eens bellen om te vragen of je eerder terecht kan? beetje afhankelijk van hoe je er zelf in staat.
Wat ontzettend moeilijk dat wachten, hè, zeker omdat het al eens "gelukt" was...:x Ik ben 31 juli 2013 gecurretteerd en eind september bleek ik zwanger, ditmaal een goede zwangerschap