Was eens benieuwd wie er zwanger is geworden van een IVF poging Van de hoeveelste poging ?Hoeveel teruggeplaatst ,en je leeftijd ? gr hellen
Ik Ik had bij de punctie 13 eicellen, hiervan zijn er 10 bevrucht. Daarvan waren er een paar dagen nog maar 3 goed genoeg. Verse terugplaatsing gehad en 2 cryo's. Verse en eerste cryo mislukt. Laatste (2de cryo) cryo geslaagd
Bij mijn eerste ivf poging 12 eicellen 1 tp en 3 cryo,s Bij de eerste tp zwanger maar helaas een mk geworden. En bij de 2 cryo tp weer zwanger en bevallen van een dochtertje! Bij de tweede ivf poging 20 eicellen 7 cryo,s Van de eerste tp nu zwanger. Ik ben nu 30 jaar!
Eerste kindje: 36 jaar, 3e icsi, 3e tp van 2 embryo's (geen cryo's) Tweede kindje: 39 jaar, 2e icsi, 4e cryo in zijn eentje
Ten tijde van de IVF poging was ik 25 jaar, nu 26. Eerste poging, van één verse terugplaatsing, direct zwanger. We beseffen wel dat we er héél veel geluk mee hebben gehad.
Ik ben zwanger geraakt van de laatste cryo uit mijn 2e IVF poging... Het was mijn 9 tp, dus heb wel een hoop tp gehad. Ik ben nu 35.
Hier een ICSI verhaal, mag dat ook? Ik kreeg altijd maar een tegelijkertijd teruggeplaatst. Punctie 1: 6 eicellen, 5 bevruchtingen waarvan 1x verse emmy en 2x cryo tp. Allen helaas mislukt. Punctie 2: 12 eicellen, 8 bevruchtingen waarvan 1 verse emmy tp en nog 4 cryo's in de vriezer. Ik (30) ben nu zwanger van de terugplaatsing van de verse embryo van de tweede punctie.
IVF 31 jaar: 13 goede eicellen, 30 miljoen goed beweeglijke zaadjes, 0 bevruchtingen! Wel een terugplaatsing van wat achteraf waarschijnlijk een zelfdelende eicel is geweest! ICSI: 31 jaar: 8 eicellen, 6 bevrucht, 1 verse tp, 4 cryo's in de vriezer! Zwanger van 1e verse terugplaatsing. Ondanks de tegenvaller van 6 iui en 1 IVF voor niks heel blij dat er een verklaring is en het toch zo snel is gelukt!!! Succes!
In 2012 (27 jaar) zwanger geraakt van een verse terugplaatsing (ICSI). Tijdens de punctie werden 12 goede eicellen geoogst, 7 bevrucht, 1 teruggeplaatst en vier ingevroren. In 2013 (28jaar) zwanger van eerste cryoterugplaatsing, twee cryo's werden teruggeplaatst en om twee levensvatbare cryo's te hebben moesten er drie ontdooit worden. Nu dus nog eentje over
IVF eigen cyclus. De zesde (en dus laatste van die behandelingsreeks) behandeling was raak en een blijvertje. Had al wel van een eerdere tp een miskraam gehad. Ik ben 33 jaar.
Ivf 1 (32 jr): 5 bruikbare eicellen, 3 bevruchtingen, uiteindelijk 2 tp. Niet zwanger. Vervolgens icsi-2 (32 jr): 13 follikels; 8 eitjes, 6 bruikbare, 5 bevruchtingen. 1 tp verse emmie; helaas maar 2 cryo's. Niet zwanger 1x cryo tp: niet zwanger. Andere cryo ontdooiing niet overleefd. icsi 3 (33 jr): 8 follikels, 5 bruikbare eitjes, 4 bevruchtingen. TP 2 verse emmies: zwanger!! Helaas vroege miskraam... 1 cryo: vandaag tp (was blasto geworden!). Ben nu (al) 34 jaar (toen ik begon met proberen zwanger te worden was ik 29. Start mmm 30 jr) Dus wel zwanger geworden, niet gebleven... We hebben goeie hoop voor deze!
Hallo iedereen, Hier ook een icsi verhaal. Eerste poging 6 eicellen, 5 bevruchtingen, 1 teruggeplaatst, en direct zwanger, dat is nu mijn dochtertje van 14 maanden Andere 4 mochten de vriezer in, 26 feb terugplaatsing gehad van een beginnende blastocyste, en weer zwanger . Ik weet dat ik ontzettende mazzel heb gehad, en ben super blij. Morgenochtend komt moeders voor moeders, das toch weer een beetje spannend momentje . Oja ik was tijdens de puctie 31 jaar, en nu bijna 33 jaar.
Hier 2 x een combinatie van IVF en ICSI gehad en 1 x volledige ICSI. Eerste ronde 9 eicellen, tweede en derde ronde ongeveer 17/18 bruikbare eicellen. De bevruchtingen en aantal cryo's per poging verschilden. IVF/ICSI1 5 bevruchtingen, 3 goed, 1 'verse' TP, 2 cryo's, 1 cryo TP. 1 cryo na ontdooien niet vitaal. IVF/ICSI2 8 bevruchtingen, 7 goed, 1 'verse' TP, 6 cryo, 2 x 2 cryo TP. 2 cryo's na ontdooien niet vitaal. IVF/ICSI3 15 bevruchtingen, 14 goed, 1 'verse' TP van 2, 12 cryo. September 2012 een dochter gekregen uit deze laatste ICSI behandeling. Dit was de zesde terugplaatsing, waarvan de laatste 3 terugplaatsingen waren van 2 embryo's. Begin 2014 'project broertje/zusje' gestart met onze 12 (dag 1) cryo's. Ik kan het nog steeds maar moeilijk geloven. Eerste TP van 2, ZWANGER! Nooit verwacht, durven dromen, kunnen bedenken dat we zo veel geluk zouden hebben! Het voelt echt nog een beetje onwerkelijk. Oh ja, ik was ten tijde van mijn eerste zwangerschap 28, net 29 toen mijn dochter geboren werd. Ben nu 30. Maar mijn vrouw heeft eicellen aan mij gedoneerd en was ten tijde van de laatste ICSI 38.
32 jaar, 1e IVF ivm defecte eileiders. Bij de punctie werden 19 eicellen gevonden waarvan 17 zich lieten bevruchten. Ik ben zwanger van de verse terugplaatsing en we hebben nog 12 cryo's. We zijn ons er van bewust dat we heel veel geluk hebben gehad en dat dit uitzonderlijk is. Heel veel succes met jullie poging!!
Hier ook ICSI gehad. 8 eicellen, 5 konden gebruikt worden, 3 embryo's, van de verse tp ben ik nu zwanger en we hebben nog 1 cryo in de vriezer. 1 embryo is op het laatst afgekeurd. Tijdens de behandeling was ik 33 jaar.
Hier ook icsi Rede pco & zaad 0-0,9 MIL Icsi1 mei '10: 11 eitjes 9 bevrucht 1 verse tp(mislukt) 2x2 cryo mislukt Icsi2 nov '10: 4 eitjes 1 verse tp (zwanger! Dochter geboren) Juli '12:1 cryo tp (zwanger! Zoon geboren) Geen cryo's meer En nu dus overwachts spontaan zwanger van nr 3
Ik ben 31 jaar, 30 toen er een 10cellig celletje werd teruggeplaatst en dat is mijn zoon van nu 2 maanden. Ik had maar twee goede follikels. 1 hebben we gebruikt en de ander zit in de vriezer. De hoeveelheid maakt dus echt niet uit. De kwaliteit wel!
Hier ook zwanger door IVF (eerste 2 kindjes zonder ivf gekomen). Reden: verwijdering eierstok en eileider en overgebleven eileider volledig verkleefd. IVF 1-23 jaar: 1 verse tp en 1 cryo tp gehad-->beiden mislukt IVF 2-24 jaar: 1 verse tp en 2 cryo tp's gehad-->laatste cryo gelukt! Dus bij de 5e tp waren wij hier zwanger. Gestart april 2013 en positieve bloedtest op 03/12/2013! Oh ja en telkens tp van 1 embryo. Veel succes met de start van je ivf binnenkort!