Hallo Ik ben 3 maanden geleden gecurreteerd, had helaas een mk lege vruchtzak Ben nu gelukkig weer zwanger maar ben nu ongv 5 weken Ben niet misselijk heb wel zere borsten en heel af en toe lichte pijn in de onderbuik Ik ben nu weer heel bang dat we slecht nieuws krijgen bij de 8 weken echo Ik kan nu alleen maar afwachten Hoe groot is de kans dat je weer zoiets kunt krijgen Hoop dat ik me gerust kan stellen want stress is ook niet goed Groetjes
Goedenavond, ik kan me heel goed voorstellen dat je onzeker bent. Toch is de kans dat het deze zwangerschap goed gaat heel groot. Normaal heb je 10 % kans op een miskraam. Na het doormaken van een miskraam, is de kans op herhaling 16 %. Dus 84 % dat het nu goed gaat! Maar het is inderdaad echt afwachten tot de eerste echo. Als het hartje dan klopt, heb je nog maar 5% kans dat het mis gaat. Succes toegewenst! Groetjes Monique
Hoi Monique Bedankt voor u reactie Ik ben toch meer gerust gesteld nu na deze informatie 22 sept de 1e echo hopen op een kloppend hartje Bedankt groetjes