Jaarlijks tientallen doden door negeren oproep uitstrijkje

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door femkes, 6 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Gewoon op de website.

2. Tupps

Tupps Actief lid

7 jul 2018
    301
    82
    28
    Vrouw
    Welke website?

3. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    littlemunchkin vindt dit leuk.
  4. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.920
    3.939
    113
    Dankzij dit topic nu toch eindelijk maar eens een afspraak gemaakt. Pas voor volgende week aangezien ik mijn kinderen liever niet meeneem. Ach zei de assistente, als je de oproep krijgt maakt een paar weken niet uit hoor. Ahum nee, maar het is inmiddels 7 jaar geleden dat ik voor het eerst een oproep kreeg.....schaam.
    Eerste keer was ik zwanger, dus keurig ingevuld en een jaar later een nieuwe oproep gekregen. Te lang laten liggen tot ik weer zwanger was toen ik dat ding weer tegenkwam dus weer ingevuld en teruggestuurd. Derde oproep verdween onder in een la. Toen ik een paar maanden geleden bedacht dat het wellicht toch verstandig zou zijn er wel iets mee te doen bleek de oproep verlopen. Maar er stond een emailadres op, gemaild en binnen een week had ik een nieuwe oproep in de brievenbus. Dat was in januari. Toen las ik dit topic en dacht ik slik ohja ik moet ook nog steeds.... La opgeruimd en vanmorgen de telefoon gepakt. Ik heb op zich geen moeite met het uitstrijkje laten maken dus ik snap eigenlijk ook niet waarom ik het niet eerder heb gedaan.
    Lees nu ook over de zelfafnametest maar denk dat ik toch liever even naar de huisarts ga, dan weet ik zeker dat het goed gebeurt. Mijn gevoel.

5. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    Joepie een goede uitslag; na twee weken.

MyMiracle en femkes vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina