éen topic met een knipoog hoor. ik zat net op de jaaropgave van vriend te kijken en dan zie je heeeel veel cijfers en dan een totaaltje onder aan want je bruto hebt verdien. hier was het bij vriendlief. 48563 euro en bij jullie?? (ik ben niet nieuwsgierig ofzo whahahaha)
Ms kan ik beter niet reageren, maar toch. Ik vraag me altijd af, wat moet een ander met deze info? Maar ms zijn er wel veel mensen die het wel willen delen?
Ik ga zoiets ook niet openbaar op internet zetten, wat heeft een ander ermee te maken wat je per jaar verdient? Of dat nou met of zonder knipoog is....
12 x het maandsalaris + vakantiegeld. Sorry, ik vind dit echt nutteloos en bovendien krijg ik een beetje het idee dat mensen het interessant vinden te laten zien hoeveel ze wel niet verdienen....ofzo . Misschien zit ik ernaast.
Netto in ieder geval een stuk minder dan bruto Bah wat gaat er toch een hoop naar de belastingdienst:x
nou idd. de belastingdienst ja... kregen gister ook even te horen wat er naar de belasting moest.......nou daar kan je een knappe nieuwe wagen van kopen.
Zou het niet weten, mn hond heeft mn jaaropgave kapot gebeten haha. Klinkt als een smoes maar is echt zo. We zijn in het zkh en de hond zag zn kans schoon.
Och... er worden toch ook topics geopend met hoeveel er per maand binnenkomt, uitgaat en wat er over blijft? Wat is precies het verschil? Niet dat ik zelf behoefte voel om dit soort dingen te delen, maar uiteindelijk is het wat mij betreft lood om oud ijzer
wat k niet snap waarom je dit wilt weten.. maar idd zoals al gezegd is de helft van de helft en dat maal 4.