Als ik lees wat je vriend verdient, is dit best veel ja. Daarmee stoot je (onbewust) misschien mensen voor het hoofd. Want wat doet het er toe hoeveel iemand verdiend of waarom moet het mij interesseren wat jouw partner verdiend? Sommige mensen doen geen flikker en verdienden een hoop geld, en sommige mensen doen keihard hun best en kunnen net rond komen. Maar goed, dit is mijn mening. Vind bovendien dat het niemand wat aan gaat wat ik krijg per maand. Zelfs mijn vrienden vertel ik het niet. Sommige dingen houd je gewoon privé
Bij mij was het dit jaar een stuk hoger dan normaal... omdat ze bij mij een fout hadden gemaakt met de verrekening van het ouderschapsverlof.... dus had bijna twee jaar lang te weinig gekregen. En heb in het laatste kwartaal van 2011 dus twee behoorlijke nabetalingen gehad... Dus dat betekent dat er behoorlijk wat geld richting BD is gegaan. Bij mij was het dus dit jaar meer dan 51K
Jeetje wat een felle reacties zeg.. Ik zou zeggen: pak een 'wat verdienen jullie per maand' topic.. Die bedragen doe je keer twaalf, telt er nog wat extra's bij op en dan kom je redelijk in de buurt.. Veel reageren wel in topic over maandsalaris, maar niet over het totaal per jaar.. Raar.. Aan mij heb je vrij weinig, die van ons is nog niet binnen
Beetje rare reacties van iedereen, als je geen zin hebt om te vertellen wat je verdiend waarom reageer je dan? Maar goed ieder zijn ding! Ik verdien op jaar basis een krappe 280000 !