vragen over de zez

Discussie in 'Stel je vraag aan het UWV webcareteam' gestart door Aloha, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aloha

    Aloha Fanatiek lid

    29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Hallo,

    Ik vroeg mij af wanneer ik stappen moet gaan ondernemen om mij voor de zez uitkering aan te melden en welke stukken daarvoor nodig zijn?

    ik neem aan dat ik dit persoonlijk moet doen?
    Of kan mijn accountant dit ook doen?

    Kan ik naar elk willekeurig kantoor hiervoor of kan het online?

    Mvg,
    Maaike
     
  2. UWV

    UWV VIP lid
    Medewerker

    Beste Maaike,

    Je hoeft voor de aanvraag van een ZEZ-uitkering niet op een UWV kantoor te komen.

    Je kunt de ZEZ-uitkering aanvragen door het aanvraagformulier ZEZ in te vullen en op te sturen.
    Op het formulier staat vermeld welke aanvullende stukken je moet meesturen.

    Je accountant mag het formulier gerust voor je invullen.
    Hij/zij mag het formulier NIET ondertekenen.

    Lees zelf goed door of de ingevulde gegevens juist zijn en zet dan onderaan je eigen handtekening en de datum dat je het formulier opstuurt.

    Actuele informatie over de ZEZ-uitkering en het aanvraagformulier vind je op deze pagina.

    Met vriendelijke groet,

    René
    UWV Webcare Team
    www.uwv.nl/webcare
     

Deel Deze Pagina