Wie kan mij een dikke vette schop onder mn kont geven

Discussie in 'De lounge' gestart door buonanotte, 10 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Ik zou niet eens weten waar ik moet beginnen:)

Mijn hoofd is een chaos en ik krijg het allemaal niet op een rijtje.
    Ik ben niet depressief helemaal niet in tegenstelling zelfs!

Maar toch voel ik mij niet helemaal gelukkig denk ik. ( al denk ik niet dat dat het juiste woord is )

Ik ben blij met mijn man en mijn kinderen. En ik hou zielsveel van hun alle 3 en zou me geen leven zonder hun kunnen voorstellen

Maar er is het afgelopen jaar zoveel gebeurd tussen ons en dat is me niet in de koude kleren gaan zitten. We praten veel dus dat is het ook niet. Wat het dan wel is geen idee:)
    Maar krijg het in m'n hoofd maar niet op orde.

Het is zo'n chaos ik ben in m'n hoofd met 1000 dingen tegelijk bezig denk te veel en pieker overal over. Met als gevolg ik uren wakker lig voor ik in slaap val en dus ondertussen chronisch slaap te kort heb.
    En daardoor voel ik me weer een waardeloze moeder omdat ik weinig energie heb ( en dat terwijl ik toch veel met ze doe )

Maar waarom blijft het zo'n puinhoop in m'n hoofd waarom kan ik dingen niet wat makkelijker los laten en stoppen met piekeren?

Soms zou ik gewoon even keihard gaan gillen in de hoop dat het dan eindelijk weg gaat.

Sorry voor mn geklaag maar moest t ff kwijt en mn vriendinnen die snappen het niet:)

2. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Dat is vervelend! Misschien helpt het om een dagboek of een schrift te kopen en alles op te schrijven wat er in je op komt. Echt even een tijdje gaan zitten en gaan schrijven. Misschien krijg je zo rust in je hoofd.

3. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb hier dus ook last van! En al die mensen die zeggen dat je het gewoon los moet laten... Lekker makkelijk!

Ik heb helaas dus ook niet de oplossing! :(

4. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Precies! Laat het los hoor ik ook altijd.

Tjah als dat het geval was liep mn hoofd niet over haha.

Schrijven doe ik overigens al al staat dat op een laag pitje momenteel omdat ik er gewoon te moe voor ben:)

5. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb wel een klein dingetje geleerd om banden met mensen te kunnen verbreken!

Anderhalf jaar geleden ben ik nogal genaaid door een nichtje van mij en een gezamelijke vriendin, ik heb toen dat dingetje gedaan en dat heeft geholpen. Mijn man vroeg vandaag aan zijn collega (man van de gezamelijke vriendin) naar mijn nichtje, doe vertelde dat ze weer zwanger is van een meisje, normaal had me dat voorlopig niet losgelaten en was ik daar dagen mee bezig geweest, nu doet het me niet zoveel!
    Als je er iets over wilt weten mag je me pb'en! ;)

Nu moet ik nog op zoek naar iets om dingen los te laten zonder meteen banden te verbreken! :p

6. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Herkenbaar. Heb ook nog geen oplossing gevonden helaas.

Deel Deze Pagina