Mag ik vragen waarom Veghel? Montimar schijnt prima te zijn. In Uden even verderop zitten heel veel restaurants. Wat voor iets zoek je?
Gewoon een simpel restaurantje, of eetcafé. Niks duurs of speciaals. Veghel omdat we de traditie hebben dat we eten in de stad/dorp waar diegene woont. Ze woont net in Veghel dus moet ergens gaan reserveren (de anderen verrassen de jarige en halen haar op).
Montimar lijkt me al een prima optie, ik heb hem even doorgestuurd naar de anderen om te bekijken! Edit: Oh het is schijnbaar populair want voorlopig kan je niet reserveren
Dat wou ik net zeggen dat dat op korte termijn niet zal lukken. Maar is zeker wel een aanrader (altans de locaties in Boekel en Oss. Veghel ken ik niet). Verder geen tips vooe Veghel
@Leolove en @livia ik wilde bij Wittern reserveren maar op de site staat enkel een lunchkaart. Je kan daar dus wel dineren? Ik heb ze ook een mail gestuurd hoor.
Wittern is leuk, noordkade heel leuk ondustrieel. Net buiten centrum In het centrum vind ik hertog jan het leukste Of brioche, ook leuke puzzel diners