Het is misschien wel leuk om samen wat te kletsen en als het klikt misschien ook een keer af te spreken? Ik kom zelf uit een dorp bij Breda en ben benieuwd of hier veel zwangeren uit die buurt te vinden zijn.
Tuurlijk, is ook Brabant he dus dan is het al snel goed We zijn allebei net zwanger zie ik...... Wordt dit je 1e kindje? Zelf heb ik best lang getwijfeld of er er wel klaar voor was, een beetje angst voor het onbekende denk ik. En ik ben heel erg op mijn vrijheid gesteld dus dat vergt wel even wat aanpassingsvermogen als het kindje er eenmaal is.
Is ook een grote stap, maar als je straks je kindje eenmaal vast hebt gehad, begrijp je niet meer dat je twijfels gehad hebt. Voor ons wordt het de tweede, we hebben al een zoontje van bijna 14 maanden. En ik moet zeggen, zo erg beperkt hij ons niet in onze vrijheid. We nemen hem gewoon overal mee naar toe, hebben we altijd gedaan. En het georganiseer daaromheen valt echt reuze mee. Laat je dus niet gek maken doe mensen die zeggen "alles wordt straks anders" want volgens onze ervaring is dat echt pure onzin.
Het zit ook gewoon in mijn hoofd hoor, het is niet dat je ineens nergens meer naartoe kunt als er een baby is Krijg jij ook al vrij snel een echo? Mijn eerste echo is a.s. donderdag.
Hey! Hey! Ik ben nu 13 weken zwanger en heb verder ook niet veel mensen in mijn omgeving waarmee ik over mijn zwangerschap kan praten. Kom zelf uit Tilburg. Wil best een keertje kletsen!
Hier ook een pas zwangere uit Tilburg. ... ik ben pas net 5 weken zwanger en krijg mijn eerste echo op 13 december. .. vrijdag de 13e... Vind het allemaal nog wel heel spannend!!
Ik hoop niet dat dit clubje een beetje stil gevallen is..... Ik kom uit Tilburg en zie hier een paar stadgenootjes... leuk! Ik ben nu 14 weken zwanger van de 2e... mijn dochter is 6 en komt uit een vorige relatie. Voor mijn vriend is dit het eerste kindje