♥JAARWISSELINGS MAMA'S♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december 25012010 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 2 januari Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 4 januari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 7 januari ~*Afspraken*~ 8 juli - vk - LA85 8 juli - vk - Prutske 9 juli - gyn - Staffie84 9 juli - vk - saskia (poekies) 9 juli - vk - MaDe87 10 juli - Geslachtsbepalingsecho - LA85 10 Juli - vk - nono 11 Juli - vk - xDoo 11 Juli - vk - Seentjuh 16 juli - vk - saar22 17 juli - uitgebreide echo zkh - MaDe87 9 juli - Geslachtsbepaling - saskia (poekies) 17 juli - Geslachtsbepaling - xDoo 17 juli - Geslachtsbepaling - Staffie84 17 juli - vk - Mamvanjessie 17 juli - vk - Hannes 18 juli - pretecho - Nimme 22 juli - Geslachtsbepaling - Bailief 26 juli - GYN -25012010 29 Juli - Geslachtsbepaling - nono 29 Juli - vk - Me88 5 augustus - GUO - Staffie84 5 augustus - GUO - xDoo 6 augustus - controle bij nieuwe vk - xDoo 6 augustus - 20 weken echo - Me88 7 augustus - 20 weken echo - prutske 9 augustus - 20 W echo - saskia (poekies) 16 augustus - 20 weken echo - Saar22 16 augustus - 20 weken echo - Bailief Even mijn echo toegevoegd
Bij f heb ik borstvoeding geprobeerd 1 week. De eerste dagen ging super f kwam al gewicht bij en een keer gekolft ook super. Wel flinke kloven dus met tepelhoedje gaan voeden. En op dag 5 bleef hij toch wat aan de gele kant maar in de zon trok het weercwat weg. Toch bloed geprikt op advies van de kraamhulp. Maar dit was binnen de marge. Op dag 6 dokter, verloskundige en kraamhulp waren er hebben f allemaal bekeken en alles zag er goed uit. De volgende dag zou de kraamhulp alleen nog even f komen wegen en mee in bad doen. En toen bleek hij 80gram op een dag te zijn afgevallen. Kraamhulp kon het niet geloven dus de weegschaal opnieuw geijkt e.d. Toen bleek dat hij alleen nog maar water binnen kreeg. Overlegd, gehuild en toegegeven. Kraamhulp heeft de verloskundige gebeld en ondanks dat beide erg voir borstvoeding waren hebben ze toch wel het advies gegeven om over te gaan op flesvoeding en wel direct. En meneer begon meteen weer te groeien en weg geel kleurtje. Twee dagen later kreeg ik flinke koorts. En daarna hele pijnlijke borsten. Had ik ook nog flinke borstontsteking. Wat en hel was dat. Vandaar nu mijn keuze
Nono ik zal het even weer aanpassen Prutske Wauw.. ja nu snap ik het. dit wil je niet voor een 2e keer mee maken. Gelukkig waren jullie snel bij wat de oorzaak was. en flesvoeding is ook niet heel slecht zeker niet als moeder geen goede melkproductie heeft. Hier. nou mn vriend is zo ziek dat die vandaag niet mee kon helpen in het huisje met zn vader. dus ik had gezegt ik ga dan wel mee. krijg ik een nee te horen omdat ik zwanger ben.... terwel die dan nog wel tegen mn vriend zegt als je mee gaat hoef je niet heel veel te doen.. ik vind zelf negens op staan ben niet ineens gehandicapt dat ik niks meer kan doen omdat ik zwanger ben.. noujah hij ging maar alleen en hij keek wel wat die ging doen in het huis.
Xdoo: ik had hem per mail. En inderdaad je moet hem printen.. La85: je mag hier best je verhaal kwijt. We snappen wel dat je het moeilijk hebt! 2501: oooh wat een gedoe zeg. Ik zou niet gaan voor een uurtje. Kun je je dochter daar niet op bed doen? Nono: wat fijn dat alles goed is op de echo. Wat een kindje alweer, past al bijna niet meer op de echo.. Anders open je hier even een topic hierover. Zullen toch wel meer mensen zijn die die uitslag hebben gehad? Prutske: Wat apart zeg dat je zoon niet goed groeide. Maar dan zat er niet genoeg voedingswaarde in je bv denk ik of niet? Nare kraamtijd gehad erdoor of viel het mee? Snap je keuze hoor, je wilt niet nog een keer zoiets meemaken. Aankomen: Ik heb geen flauw idee. Ik ga alleen bij de vk op de weegschaal. Moet zeggen dat ik er ook niet echt op let. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik gestopt met wegen toen ik 25 kilo was aangekomen en dat was vooral puur vocht. Dus het zegt niets. Ik was volgens mij 2 weken na de bevalling 20 kilo kwijt en zat ook zo weer op het startgewicht. Als je gewoon normaal blijft eten en af en toe wat snaait dan gaat het wel goed. Gisteren lekker uit eten geweest voor ons 5-jarig huwelijksjub. Lekker indiaas gegeten. Echt genoten. Nu kun je tenminste nog lekker eten. Aan het eind van de zwangerschap at ik echt weinig. Nu lekker genieten van het mooie weer.
2501, wat een gedoe gisteren. Was het nog wel leuk? Nono, wat een leuke foto's! Lastig die uitslag van rode hond. Ik heb het wel gehad maar in mijn bloeduitslagen kan ik er niks van vinden. LA85, vervelend dat je je zo down voelt. Is het nu iets minder? Leuk dat je al iets gekocht hebt! Prutske, jeetje dat klinkt heftig. Dan schrik je wel. Ik vind het fijn dat jullie vertellen dat het niet allemaal simpel en makkelijk hoeft te zijn. Dan weet ik toch een beetje waar ik mij op kan voorbereiden. Ik zit ook te denken of ik voor de zekerheid flesvoeding in huis moet halen. Of zou dat te voorbarig zijn? Meer zodat vriend dan niet naar het tankstation moet rijden om daar iets uit te kiezen. Stel dat er geen winkels open zijn dan. Wat een heerlijk weer is het vandaag! Hebben jullie nog plannen?
Leuk Saar, dat jullie lekker uit eten zijn geweest! Ik wist niet dat je aan het eind van de zwangerschap zo weinig eet. Is dat omdat de baby tegen alles aan drukt?
Xdoo: beterschap met je vriend. Nee als zwangere ben je hartstikke ziek. Maar als je schoonvader wil gaan verven dan is het niet echt aan te raden. Zeker niet die met terpentine erin. Nou lekker genieten van de zon dan(oh nee dat mag ook niet haha). Bailief: Er is een mooi boek over borstvoeding van Stefan kleintjes. Het heeft ook borstvoeding als titel. Die heb ik gelezen als voorbereiding. Je kunt ook nog een cursus volgen. Ik had geen flesvoeding in huis. Nou dat lieg ik volgens mij zat er in 1 van de dozen een zakje. Maar de verloskundige/kraamzorg heeft meestal wel iets in de tas en anders is er altijd wel een apotheek open. De eerste dag zonder voeding zitten is niet direct een probleem. Je borstvoeding is ook niet direct zo op gang dat het er meteen uitspuit over het algemeen. Maar als jij het een prettig idee vind zou ik wat in huis halen.
Oh xDoo, ik zag je post helemaal niet. Wat irritant dat je niks mag doen! Beterschap met je vriend. Mijn vriend wil ook niet dat ik iets ga doen in de babykamer qua klussen. Terwijl ik het helemaal niet erg vind om te doen en het ook best kan. Verbaast mij nog dat ik wel hier in huis mag blijven met die verflucht. Saar, dankje voor de tip van dat boek! Een cursus wil ik ook zeker nog doen. Volgens mij krijg ik die zelfs vergoed van mijn verzekering dus dat is helemaal fijn. Ik ben er het liefst zo goed mogelijk op voorbereid. Als de vk vaak iets bij zich heeft dan hoef ik mij daar niet druk om te maken. En inderdaad, er is ook altijd een apotheek open. Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht.
Saar het zou eerst de bedoeling zijn geweest om laminaat veder mee te gaan. maar omdat die daar hulp nodig bij heeft gaat die maar verven. en volgens mij kan verven wel zolang je maar goed ventileert. Bailief ik denk dat beter is om pas op moment dat je nodig hebt te halen. je zou ook altijd op internet kunnen kijken welke je nodig hebt zo dat je vriend precies weet welke die halen moet. aangezien ook zou kunnen zijn dat je kindje allergisch is voor bepaalde stof dat je hypoallergeen iets nodig hebt. te minstens dat lijk mij zo?
♥JAARWISSELINGS MAMA'S♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december 25012010 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 2 januari Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 7 januari ~*Afspraken*~ 8 juli - vk - LA85 8 juli - vk - Prutske 9 juli - gyn - Staffie84 9 juli - vk - saskia (poekies) 9 juli - vk - MaDe87 10 juli - Geslachtsbepalingsecho - LA85 10 Juli - vk - nono 11 Juli - vk - xDoo 11 Juli - vk - Seentjuh 16 juli - vk - saar22 17 juli - uitgebreide echo zkh - MaDe87 9 juli - Geslachtsbepaling - saskia (poekies) 17 juli - Geslachtsbepaling - xDoo 17 juli - Geslachtsbepaling - Staffie84 17 juli - vk - Mamvanjessie 17 juli - vk - Hannes 18 juli - pretecho - Nimme 22 juli - Geslachtsbepaling - Bailief 26 juli - GYN -25012010 29 Juli - Geslachtsbepaling - nono 29 Juli - vk - Me88 5 augustus - GUO - Staffie84 5 augustus - GUO - xDoo 6 augustus - controle bij nieuwe vk - xDoo 6 augustus - 20 weken echo - Me88 7 augustus - 20 weken echo - prutske 9 augustus - 20 W echo - saskia (poekies) 16 augustus - 20 weken echo - Saar22 16 augustus - 20 weken echo - Bailief
Ja dat is ook weer zo, xDoo. In eerste instantie ga ik gewoon maar voor borstvoeding. Jeetje, ik deed net voor het eerst in mijn zwangerschap mijn lenzen weer in. Had teveel last van mijn ogen om ze in te kunnen de afgelopen weken. Maar dan moet ik mijn oogleden omhoog en omlaag doen zeg maar. En ik zie ineens op verschillende plekken allemaal bloeduitstortingen! Denk dat het gekomen is door her overgeven, door de druk daarvan. Schrok er wel even van.
of gister nog leuk was....*zucht* eingelijk niet... je kan eingelijk zo zien we zijn echt wel buiten beentje zijn...is zo raar...we hebben door een zuur appel moeten bijten en wat gevolg was mn dochter is om 21:00 na bed gegaan en ging pas om 22:00 slapen ...en we hebben dan maar uit laten slapen anders heb je geen kind aan vandaag op deze mooie dag......thja overal is wat laten we dat zeggen..zo boodschappies doen en vanavond gaat me meisje na opa en oma toe ...en dan gaan we naar vrienden toe verjaardag...vind trouwens wel raar mn vrienden hebben totaal geen kinderen en die snappen nog beter dan je eigen famillie...maar goed posetief kijken over tijdje onze babytjes in ons armen!!!!fijne weekend
xDoo, ik hoop het ook. Las dat het 2 - 3 weken duurt. Maar ik weet niet hoe lang ik her al heb. Jammer zeg 2502. Hopelijk hebben jullie vanavond wel een leuke avond! Wij kunnen het kamertje ophalen! 120,- voor een kledingkast, commode en een bedje. Netjes toch? Niet wat ik in gedachten had trouwens, maar wel mooi. Het is vooral gebroken wit met delen een lichte hout kleur. Onze vloer is een kersenkleur laminaat maar ik denk dat het wel staat.
bailief hoop dat je het al een week hebt en dat ong nog 1 weekje duurt! maar het is niet super opvallend lijkt me dan als je nog niet eerder gezien hebt. dat scheelt denk ik ook mooi prijsje hoor! ik heb op mp ook rond geneusd voor kamers. maar denk dat wat bij bij ikea gaan halen ong zelfde prijs komt. de kleding kast die we nu gebruiken gaat namelijk naar kindje toe dus heb alleen bedje en commode nodig waar ik een gewone lade kast voor ga gebruiken.. Gaan jullie nog een lekkere stoel in baby kamer zetten voor als jullie borstvoeding moet geven savonds/snachts? 2501 vervelend gelukkig is ze nog redelijk snel in slaap gevallen. in ieder geval zal vanavond stuk gezellig zijn zo te lezen. Zoo zeg wat is het warm!!!! net met de hond gewandeld maar die ligt voor de ventilator helemaal oververhit. ze is zo wollig en zwart kan ook niet anders dan dat warm voor kleine meid is.
xDoo, het is inderdaad niet zo opvallend want het zit verborgen onder mijn oogleden haha. Jij bent volgens mij dan ook een stuk goedkoper uit bij de Ikea. Handig! Het is inderdaad warm! Zwemt jullie hond niet? Ik ben net het water in geweest met onze hond. Ze durfde niet alleen het was haar eerste keer. Ze vond het geweldig om er in te springen, al dat water dat omhoog komt. Zwemmen vond ze wel eng.
Bailief er is alleen 1 echt zwemplekje in de buurt voor de hond en dat is toevallig ook een losloop park. na dat ze daar 2x aangevallen is ga ik er niet meer heen als het zo druk is. toevallig toen ik met haar in park liep (niet los loop gedeelte) hoorde ik uit losloop park honden tekeer tegen elkaar gaan en mensen schuwen dus was ik even blij dat ik er niet heen gegaan was! maar anders gaat ze niet zwemen maar wel lekker pootje baden. zwemen durft ze nog niet. hihii ze zit nu hele tijd de speelgoed muis van de kat proberen af te jatten.
xDoo, aah zielig zeg! Logisch dat je daar niet meer heen wilt. Wat schattig dat ze samen kunnen spelen! Hier gaat dat helaas echt nog niet. Al vind één van de katten het wel erg leuk om de hond uit te dagen maar dan rent hij hard weg omdat de hond daarop in gaat natuurlijk. Haha. Heerlijke middag gehad in het park! We zijn net pas thuis, we hebben echt genoten.
komt vanzelf wel. hier vind ene kat minder erg dan de andere. maar komt de ene speelt eigenlijk bijna nooit. wel heel lief als kat en hond met elkaar gaan stoeien maar is vaak de hond die het uitdaagt die hele tijd poot tegen kat een drukt. Hier lekker binnen gebleven voor mij is buiten veelste warm!