dat dacht ik ook net aan busje huren ... hebben wij ook keer gedaan..wij hebben ook een auto met zonder trek haak... su6 meid! en ik heb nu beetje last van maagzuur hmm oke zal wel
Aah nee.. had heel uitgebreid op iedereen gereageerd en dan wil ik plaatsen blijk ik ineens niet ingelogd te zijn . Opnieuw.. Staffie Mooie echo. fijn dat vleesboom veder geen probleem is. leuk ook dat je zo veel foto's mee hebt gekregen. Bailief Hoe is het nu met je onrustige benen? balen die ellende hoop dat je alsnog een manier vind om kamertje op te kunnen halen. zou jammer zijn als je hierdoor kamertje mis loopt.. Mamaess Lekker hoor even op vakantie. ben er benieuwd naar wat je gaat krijgen! Nono Fijn dat alles goed was. en wat leuk dat je 3d echo kado krijgt zeg! ook rond de mooiste tijd er voor. Rodehond. ik blijk er voor ingeënt te zijn. zag ik op de papieren van de vk. Entingen en vaccinaties. Voor de meeste ben ik wel voor. maar zo als die plotselinge epidemie zoals de Mexicaanse griep ga ik mij niet een spuitje voor krijgen. vind dat dan te weinig tijd is voor onderzoeken wat werkelijk in je lichaam doet. daarnaast vind ik ook zo apart dat iedereen moest halen en ineens is het weg en hoor je niks meer over.. berenpakjes Vind ze wel zo leuk! ik heb er 1 gehaald bij wibra toen ik 4 weken zwanger was voor 10 euro ofz. vond zo leuk. wou later nog 1 bij halen maar toen waren ze helaas niet meer. dus van de winter komen ze vast wel terug. het is wel iets dat blijvend leuk is. LA85 Gefeliciteerd met je baby BOY!!! Hier Gisteren lekker uit eten bij de wok met mn vriend. was erg gezellig en lekker. was wel aan toe fftjes iets met zn 2tjes te doen. maar was wel verschrikkelijk moe daarna. ook viel me op dat mensen naar mn buik beginnen te kijken hihihi! Vanochtend bij de verloskundige geweest. alles was goed en kindje mooi gegroeid maar deed wel pijn aan mn banden toen ze daar op drukte.. ook voor het eerst het hartje gehoord. heerlijk treintjes geluid! morgen samen met mn moeder naar de ikea en dan wat spulletjes inslaan. kan niet wachten op de geslachtsbepalingsecho!!
♥JAARWISSELINGS MAMA'S♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby boy! Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december 25012010 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 2 januari Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 7 januari ~*Afspraken*~ 11 Juli - vk - Seentjuh 16 juli - vk - saar22 17 juli - uitgebreide echo zkh - MaDe87 17 juli - Geslachtsbepaling - xDoo 17 juli - Geslachtsbepaling - Staffie84 17 juli - vk - Mamvanjessie 17 juli - vk - Hannes 18 juli - pretecho - Nimme 22 juli - Geslachtsbepaling - Bailief 26 juli - GYN -25012010 29 Juli - Geslachtsbepaling - nono 29 Juli - vk - Me88 5 augustus - GUO - Staffie84 5 augustus - GUO - xDoo 6 augustus - controle bij nieuwe vk - xDoo 6 augustus - 20 weken echo - Me88 7 augustus - 20 weken echo - prutske 9 augustus - 20 W echo - saskia (poekies) 16 augustus - 20 weken echo - Saar22 16 augustus - 20 weken echo - Bailief Klopt alles op de lijst nog?
Oh busje huren, niet aan gedacht maar wel een goede! Ik ga zo gelijk even kijken. Door al het gedoe heb ik nog niet verder gedacht, voel me er ook behoorlijk rot over. xDoo, van mijn benen heb ik de ene dag echt veel last en de volgende dag helemaal niet. Maar als ik er last van heb is het altijd vlak voor het slapen gaan. Wat leuk dat je morgen naar de Ikea gaat! Ben benieuwd of je goed gaat slagen, waar ga je voor? ik kan ook echt niet wachten op de geslachtsbepaling, ben zo benieuwd! Heeft de vk je ook de hartslag van de kleine verteld?
Bailief He vind zo rot voor je je was zo blij met het kamertje en dan nu dit Fijn dat je nog niet elke nacht last van hebt. heb je al besproken met je vk? Nee helaas heeft ze me niet verteld wat de hartslag van de kleine was. heb ook even niet meer over nagedacht om te vragen.. ook ben ik nog maar 300 gram aangekomen ( en de avond er voor veeeeelste veel gegeten) dacht echt al dat aantal kilo's was aangekomen dus valt me mee !
Dankje xDoo, eigenlijk voel ik mij nu ook best even een beetje zielig. En met vriend kan ik het er ook niet over hebben want die is er boos over. Maar ach, het zal denk ik wel goed komen. Al heb ik daar nu even geen behoefte aan (met familie dan. Tussen mij en vriend is alles goed ) Netjes zeg hoe weinig je nog maar bent aangekomen! Zou fijn zijn voor je als het zo blijft gaan want dan heb je je lichaam snel terug straks. Hoe gaat het bij iedereen met de striae? Hier hebben de eerste strepen zich al gemeld...
Bailief: Nou hopelijk werkt het nog met een busje. Dat met die benen kan trouwens ook nog duiden op ijzertekort of tekort in b12 of vit. d. Maar als je die laatste 2 hebt, heb je vaak ook een te laag hb en daar ben je op geprikt. Ik heb het nog steeds. Ik kreeg het na de bevalling. Xdoo: fijn dat alles goed was. Heerlijk he dat gelijk van een kloppend hartje. Ik kijk er ook wel naar uit hoor. Veel plezier bij Ikea morgen. Ik vind de hydrofielen daar erg fijn. Zijn wel stug, maar droger stukken beter af dan die van de hema. Gaat goed met je kilo's Ben ik ook wel benieuwd naar. Vorige zwangerschap 25+ kilo aangekomen en binnen 9 maanden zat ik op -8 van mijn startgewicht terwijl ik toen niet heb gelijnd. Dus het zegt niks die kilo's. Nu zat ik ook wel vol met vocht, dat scheelt ook nog wel. Striae: ik heb ze nog van mijn eerste zwangerschap. Ik druk smeren elke dag 2 keer en binnen een week pats zat mijn hele buik eronder. Na de bevalling heb ik een mooie tankini gekocht.
Saar, goed dat je het zegt. Ik weet dat de verloskundige zei dat ik bij mijn hb zelfs nog wat reserves had. Maar ik hou het wel in mijn achterhoofd. Het kan dus ook blijvend zijn, wat vervelend voor je! Heb je het vaak? Smeren begin ik ook niet aan. Ik ben van mening dat het toch onbegonnen werk is als ik zie hoe snel het er is. Daarnaast had ik al aardig wat omdat ik ineens veel was aangekomen. Ik moet nog even goed nieuws met jullie delen! Ik heb die mensen van de babykamer het verhaal uitgelegd (nu geen vervoer en zelf een te kleine auto) en ze boden aan hem te brengen! Nou super toch?! Ik ga er een lekkere doos Merci bij kopen.
@bai geweldig toch en lief van ze... Zo ik ga strakjes eens kijken voor buik foto...is aleen jammer mijn man ziet dat mn buikje groei en miss zien jullie dat ook maar veder niemand Maar goed mijn buik groei anders van wegens dat ik stevige tante Ach over tijdje pik ik iedereen zun ogen uit met mn buik hahaha..zo vandaag is het vrijdag weekend aan deur geklopt... @iedereen die vakantie hebben en ook dames op vakantie gaan alvast fijne vakantie voor dat ik vergeet zeggen... Wij gaan denk ik maar paar dagen uit waaien thja we hadden niet voorbereid voor een tweelingach volgend jaar maar weer En ik ga zo dutje doen mijn taak als weker zit er op missing om me man waker maken is gelukt hihihi
Bai, wauw wat ontzettend lief van die mensen zeg. En wat ontzettend rot van je familie. 2501, ik ken het van die buik. En collega zei van de week nog dat ik zoveel maag heb. Hallo daar ik val af hoor dat is echt mijn babybuikje:x ach ja laat maar zeuren. Na vandaag toch lekker 3 weken vrij. En zie mijn buik daarna maar eens Oja mijn v contract wordt weer verlengt! Xdoo, bij jou gaat het ook goed met niet te veek aankomen. Of kan je het eigenlijk niet missen? Saar, idd kilo's zegt niet zoveel, maar je weet zelf wel of je ze eraan eet of dat het vocht is. En daar en groot verschil, vocht trekt namelijk vanaf weg. En hier ook ern mooi tijgervelletje hoor dus ik smeer niet meer. Sorry meiden op wie ik nu niet heb gereageerd. Na een werkdag van mij hebben jullie vask al zoveel gekletst dat ik het effe niet met weet en ik kan alleen de laatste 10 berichten terug kijken. MIJN CONTRACT WORDT VERLENGD! Ern nu nog ern halve dag werken en dan 3 weken vakantie! Vanavond komt de kapper nog en wil ik de koffers effe goed inpakken en nakijken of ik alles heb en dan morgen nog lekker shoppen bij babydump en babypark hier in de buurt! Oja wil iemand mijn afspraak bij de vk erop zetten 7 augustus vk
@Bailief: Wat lief dat ze het komen brengen. Wel even foto plaatsen als de kamer staat he!! @Prutske: Fijn dat je contract wordt verlengd Er staat voor jou al een afspraak 7 augustus op de lijst. Heb je 2 afspraken die dag?
Bailief: wat fantastisch lief van die mensen. Komt het toch nog goed. Wanneer komt'ie? 2501: Ook al aan het nachtbraken. Hier ook pff. Nou als je een beginfoto en een nu-foto maakt zien we het vast wel. Maar mensen die je niet kennen zien het vaak niet omdat ze niet eens naar je buik kijken. Prutske: Gefeliciteerd! Wat lekker. Wanneer vliegen jullie? Shopse Smeren doe ik wel i.v.m. de jeuk. Brrr. Is toch littekenweefsel net zoals mijn onderkantje. Als het weer veranderd oh ik word er af en toe gek van. Na deze bevalling is het meer een legpuzzel
♥JAARWISSELINGS MAMA'S♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby boy! Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december 25012010 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 2 januari Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 7 januari ~*Afspraken*~ 11 Juli - vk - Seentjuh 16 juli - vk - saar22 17 juli - uitgebreide echo zkh - MaDe87 17 juli - Geslachtsbepaling - xDoo 17 juli - Geslachtsbepaling - Staffie84 17 juli - vk - Mamvanjessie 17 juli - vk - Hannes 18 juli - pretecho - Nimme 22 juli - Geslachtsbepaling - Bailief 26 juli - GYN -25012010 29 Juli - Geslachtsbepaling - nono 29 Juli - vk - Me88 5 augustus - GUO - Staffie84 5 augustus - GUO - xDoo 6 augustus - controle bij nieuwe vk - xDoo 6 augustus - 20 weken echo - Me88 7 augustus - 20 weken echo + daarna vk - LA85 7 augustus - 20 weken echo - prutske 9 augustus - 20 W echo - saskia (poekies) 16 augustus - 20 weken echo - Saar22 16 augustus - 20 weken echo - Bailief
@Bai: oh wat lief, plaats je een foto als jullie het hebben staan? @striae: ik smeer hier ook maar wat hoor, geen idee of het echt gaat helpen. Ik heb van die Palmer's crème voor striae. Had twee tubes besteld via internet. @geslachtsbepalingsecho's: Heb even de afspraken lijst bekeken en ik vind het nu al spannend voor de dames die volgende week aan de beurt zijn @2501: gewoon plaatsen die foto, hup Denk dat wij hier op het forum nu ervaren buikspotters zijn dus dat komt wel goed @Prutske: alvast fijne vakantie en joepie dubbel lekker gevoel dat je nu al weet dat je contract verlengd wordt!!
Ja echt heel lief van ze! Het eerste wat ik vanmorgen zei tegen vriend was dat ik het toch zo aardig van ze vond. Een foto plaats ik zeker! We gaan de kamer denk ik volgende week in elkaar zetten omdat al die losse planken toch in de weg zullen staan. Ik wil er nog wel wat aan veranderen maar dat kan pas als we weten wat het is. Krijgen jullie een voor en na foto. Prutske, gefeliciteerd met je contractverlenging, wat fijn! Nu ga je vast met een goed gevoel op vakantie. 2501, ben benieuwd naar je buikje hoor ik zei dat ik ook nog een foto zou maken maar ik ben er nog niet mee over gekomen. Misschien dalijk na het douchen even. Ik wil het zoveel mogelijk in dezelfde kleding proberen, heb het gevoel dat ik dan het beste verschil kan zien. Ik ben trouwens begonnen met het invullen van het 9 maanden boekje. Echt heel leuk, heb er ook foto's in geplakt. Ga het denk ik een mooi plaatsje geven op de babykamer. Saar, een legpuzzel. Haha, sorry het is heel vervelend voor je maar je omschrijft het grappig. Dames die op vakantie gaan, alvast een fijne vakantie! Ik weet niet meer wie nou precies wanneer gaat.
La85: Striae is iets genetisch. Heeft te maken met de elasticiteit van je huid. Dus volgens mij doet smeren wel iets, maar het scheuren zit veel dieper in de huid dan de crème komt. Ach het is het huisje van een kindje geweest en mijn dochter heeft gewoon een prachtige tekening gemaakt Bailief: Ja ik probeer het maar van de leuke kant te bekijken. Ik zie nu al tegen het persen en de knip op namelijk. Daar ga ik heel goed over praten met de verloskundige. Misschien moeten we de vakantie maar even in de lijst zetten. Anders sta ik er straks misschien wel niet meer op Leuk het 9 maandenboekje. Ik doe het niet, maar wel het vervolg erop.
pruske van harte meid dat je contract verlengt is ! echt mooi nieuws @ over buikjes thja mijn eingen moeder ziet niet eens dat ik een buikje heb gekregen ... maar goed ik heb ook idee somige mensen doen er geen moeite voor zo dit is mijn buik foto heb geprobeert zelfde richting doen enzo maar denk dat het aardig goed geluk is en ik vind zelf dat je kan wel zien dat gegroeit is... oja ps over beer pakje jup heb tegen me man gezegt..en hij zei al : laat me raden zeker van die gekke oortjes er op? ik zei Nee schattig oortjes! en wees blij dat is mn eerste aan koop voor tweeling dat is heel wat iets voor mij...maar hij zei al jij mag ook zelf kiezen maar ben niet zo dol op oortjes ..en ik zei ach dat iets vrouwen aleen kunnen berijpen maar ik zal vanavond nog een keer vragen over pakje en foto laten zien dan zou hij wel vrede moeten hebben anders helaas pindakaas(voor me man)
♥JAARWISSELINGS MAMA'S♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby boy! Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Meisje Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december 25012010 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 2 januari Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 7 januari ~*Afspraken*~ 11 Juli - vk - Seentjuh 16 juli - vk - saar22 17 juli - uitgebreide echo zkh - MaDe87 17 juli - Geslachtsbepaling - xDoo 17 juli - Geslachtsbepaling - Staffie84 17 juli - vk - Mamvanjessie 17 juli - vk - Hannes 17 Juli - geslachtsbepaling - saskia (poekies) 18 juli - pretecho - Nimme 22 juli - Geslachtsbepaling - Bailief 26 juli - GYN -25012010 29 Juli - Geslachtsbepaling - nono 29 Juli - vk - Me88 5 augustus - GUO - Staffie84 5 augustus - GUO - xDoo 6 augustus - controle bij nieuwe vk - xDoo 6 augustus - 20 weken echo - Me88 7 augustus - 20 weken echo + daarna vk - LA85 7 augustus - 20 weken echo - prutske 8 augustus - vk - saskia (poekies) 14 augustus - 20 Weken echo - saskia (poekies) 16 augustus - 20 weken echo - Saar22 16 augustus - 20 weken echo - Bailief
25012012 mooie buik hoor en duidelijk verschil. zo ook weer even het lijstje bijgewerkt, ik ben er misschien niet veel maar lees regelmatig mee. ik ben gewoon niet z'n schrijver. dinsdag zijn we bij de vk geweest en hebben weer een mooie echo gehad. ons kleine meisje is goed aan jet groeien, jaja een meisje we konden het al duidelijk zien. volgende week weer een echo voor de geslachtsbepaling en dan zal het wel bevestigd worden. kan niet wachten om het weer te zien. verder heb ik het heel druk op mijn werk om dat er veel collega's op vakantie zijn. ik ga in de toekomst ook wat meer proberen te reageren hier. kus sas