Het kamertje is er! Moet wel opgeknapt worden maar dat waren we toch al van plan. xDoo, wat fijn dat het nu opschiet! Zal vast heerlijk zijn als jullie er wonen. Even een vraagje voor de honden bezitters hier: ons teefje van bijna 7 maanden wil sinds vanavond ineens op onze armen rijden... gekke combinatie. Maar is dit get voorteken dat de loopsheid gaat beginnen?
Bailief. ik weet niet of het een voorteken is. mijn hond deed dat toen ze 2 maanden oud was. heb het op puppycruces aangegeven en toen zei ze dat het was omdat ze dan aangeeft dat ze dominanter en hoger staat. omdat ze op jou rijd maakt het jou onderdanig. dus het enige wat ik er over weet is afleren want je wilt niet dat je hond zich hoger voelt dan jou.
Nee daar heb je gelijk in. De eerst volgende keer dat ze dat doet gelijk afstraffen dan maar. Ze is heeft al flinke dominante trekjes dus dat moet stoppen. We hebben net besloten de meubels zilver met wit te maken. Dat lijkt ons wel heel mooi.
Bailief Denk dan inderdaad dat echt om dominantie gaat als ze al dominante trekjes heeft. mijn hond was ook erg dominant maar nu door te laten weten dat wij hoger staan doet ze niet meer bij ons. Wit en zilver klinkt goed. Babykamer Vanaf wanneer gaan jullie echt bezig met kamertjes? Wij gaan als we in huis wonen eerst witten en 1 muur roze of blauw maken. dan komt laminaat als dat er in ligt gaan we langzaam meubeltjes neer zetten en spulletjes kopen.
xDoo, wij gaan er deze week in aan de gang. In ieder geval witten en de kozijnen doen. Kan zijn dat we de muren wit laten en gaan werken met fel blauw of fel roze in het beddengoed, aankleedkussen en decoratie. Lijkt ons ook wel heel mooi. 1 muur hangt straks al over de hele breedte een gordijn. Als wij die een felle kleur geven worden de muren erbij te druk denk ik.
Xdoo: wie weet is het wel genetisch bepaald ja. Ik dacht het wel. Lekker dat je zo opschiet in jullie huisje. Wanneer verhuizen jullie? Bailief: Klinkt leuk zilver en wit. Ga je de rest van de kamer roze/blauw maken of heb je iets anders in gedachten? Kamertje: Wij gaan na de zomer kijken voor een behangetje voor dochterlief. Maar goed moeten eerst de zolder helemaal opruimen en daarna haar nieuwe kamer uitruimen. Ach we hebben niet echt haast. De babykamer is dan verder klaar, alleen andere schilderijtjes ophangen. Bij Hanna begonnen we met een week of 27 en uiteindelijk waren we rond 38 weken helemaal klaar geloof ik. Was alles ook helemaal schoon en ingeruimd. Zo ik word gek van de hoofdpijn. Ik doe te veel en dan krijg ik een hele nare hoofdpijn. Vanavond is mijn man weg en ik duik lekker op tijd in bed.
Even snel vanaf mijn gsm, reageer straks meer. Vanochtend heb ik toch wel een opgezet buikje, heb even een fotootje genomen. Tadaaaa
Saar we gaan vrijdag over huizen. Balen dat je zo'n last hebt van hoofdpijn als je te druk bent geweest. LA85 mooi beginnend buikje! Hier. Straks weer naar de ikea als het goed is zijn de kasten die we willen halen op voorraad. en nog ff paar dingetjes halen die we vergeten zijn. ook even buik foto gemaakt en oude bij op geplakt. zie wel lichtelijk verschil. En nog paar nachtjes slapen en we weten wat het gaat worden!! zoo spannend.
Ja vinden jullie? Mijn buikje lijkt veel kleiner nog dan die van jullie terwijl ik toch de 16w al gepasseerd ben Vanochtend sollicitatiegesprek gehad.. ging wel goed geloof ik. Niet helemaal voor een functie die ik zou willen maar ach ik moet toch wat. Heb nog niks gezegd van mijn zwangerschap.. voelde toch wel een beetje raar. Heb niet gelogen ofzo, maar heb ook bewust niks gezegd...
Xdoo: geslaagd bij Ikea? LA85: Iedereen groeit anders he?! Je bent ook niet verplicht om tijdens een sollicitatiegesprek je zwangerschap bekend te maken he?! Doe waar je je goed bij voelt.
Hoi meiden Effe een vakantie update niet om jullie lekker te maken maar het Is heerlijk hier Volgende week ga ik weer reageren voor nu lees ik vooral mee
@Saar: nee dat klopt.. @Prutske: veel plezier!! geniet ervan! @XDoo: ik zie duidelijk verschil alweer in die 2 weken mooi bolletje heb je!
Mooie buikjes weer! Ze groeien goed hoor, ook die van jou LA85! Hopelijk is het wat geworden met het gesprek! Alles nu binnen xDoo? Nog maar 6 dagen en dan weten we of er een jongen of meisje in mijn buik zit! Heb trouwens besloten om mij niet extra te prikken op de rubella. Omdat ik toch al voorzichtig ben en ze kunnen mij toch niks geven als de uitslag slecht is.
Zo ik ben ook bij de vk geweest. Alles goed met humpiedumpie. Mooie hartslag echt heerlijk om te horen. Ben 1,1 kilo aangekomen, redelijk gelijk op met de vorige zwangerschap. Bloeddruk 100/60 dus erg laag, mag lekker een dropje eten. Ben ik heel voorzichtig mee aangezien ik de vorige keer hoge bloeddruk had, maar dat begon ook pas later. Merk wel dat die bloeddruk zo laag is. Af en toe met opstaan echt het gevoel dat ik out ga. Vanmiddag komen mijn buikfoto's, maar heb nu even mijn dochter om mij heen lopen.
@Saar22: Fijn dat alles goed is. Netjes dat je nog maar 1 kilo bent aangekomen. Bij mij zit er helaas al 4 kilo aan. Al zit dat wel allemaal in m'n buik en borsten... Ik ben benieuwd naar je buikfoto's Gister heeft MvM gelukkig de laatste kratten opgehaald. Was er de laatste weekjes eigenlijk al klaar mee, maar toch de 10 weken afgemaakt!
Leuk Saar dat je het hartje eindelijk gehoord hebt! Hier zit ik nu op 1, 5 kilo minder dan voor mijn zwangerschap. Hopelijk houd dat zo aan omdat ik echt al zwaar was. Net geen bmi van 35. Me88, wat goed dat je het helemaal afgemaakt hebt!