Dat idee van dat het er twee zijn heb ik ook... maar al voor ik zwanger was eigenlijk. Droomde er zelfs over.... lol t zal toch wat zijn heh Ik zelf heb zomaar een idee dat het een meisje gaat zijn... maja bij Melody dacht ik absoluut jongetje Toen ze geboren was even gauw spieken dus.. nu willen we t wel weten tijdens de zwangerschap
Oja, klinkt best logisch eigenlijk. Hier ook geen idee wat het gaat worden. Worden nog lange maanden vorige keer wisten we het ook niet.
Goedenavond ! Jaaa klopt ,tbm = thuis blijf mama Dank u voor de verwelkoming! @ striemen JEEEEP ,had er geen tot 30 weken bij nr.1 en erna was ik een landschap helaas heb ik de slechte genen van mijn moeder overgenomen dat mijn huid dus crap is... @ buikfoto eens de echo goed is zal ik dat eens doen ik ben geen slanke dus heb er voor mezelf wel wat moeite mee. Heb er zin in ,voel me goed (super emo en lieskrampen precies of ik 50 km heb gelopen). De reden waarom ik doortest met zwangerschapstestjes is omdat ik voor deze cyclus 2 miskramen heb gehad. Ervoor nam ik de pil na ons 3e kindje.Ons 3e kindje was normaal een 2 ling en voor hem heb ik nog 5 miskramen gehad dus 8 in totaal. Heb nog schrik maar ik moet positief proberen te blijven en gun het iedereen dat het goed mag gaan en blijven zitten !!! Liefs x
♥ JAARWISSELINGS MAMA'S ♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 27 december Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 31 december Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 1 januari 25012010 - 24 jaar - 2e kindje - 1 januari 'Anoniem' - 25 jaar - 2e kindje - 1 januari xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 2 januari Bailief - 22 jaar - 1e kindje - 2 januari NoNo- 24 jaar - 1e kindje - 3 januari Lely27 - 28 jaar - 1e kindje - 3 januari Jeniyah - 28 jaar - 2e kindje - 4 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 4 januari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 5 januari Afspraken: 7 mei - 1e echo - Bailief 8 mei - 1e echo - Debs1 14 mei - 1e echo - Staffie84 14 mei - 1e echo - Saskia 14 mei - 1e echo - 25012010 15 mei - 1e echo - NoNo 15 mei - 1e echo - Seentjuh 15 mei - intake vk - lely27 21 mei - 1e echo - 'Anoniem' 21 mei - 1e echo - Jeniyah 21 mei - 1e echo - Nimme 29 mei - 1e echo - Mamvanjessie 28 mei - intake vk - Jeniyah 30 mei - 1e echo - Me88 Zie net dat ik de omoe ben in het groepje
Zo hee.. Wat kunnen jullie kletsen!! Haha. Niet meer bij te houden gewoon! Ik zag leuke buikfoto's voorbij komen! Ga nog even denken of ik er ook aan mee ga doen! Wellicht na de eerste echo!! Ene testjes, doe deze dagen nog een test. Afgelopen donderdag was de test streep donkerder dan de controle streep.. Geeft toch wel een heel fijn gevoel! Goed dat er zoveel meiden zich hebben aangemeld bij MvM! Vandaag aangemeld en contact gehad. Mogelijk komt ze 1-5 al! Probeer vanaf nu wat actiever mee te schrijven maar mijn never ending energie is echt heel ver te zoeken! Ben zoooo ontzettend moe en blij ma een dienst werken dat ik direct kan slapen! Haha.. Erg gezellig! Fijne dag morgen!
Zoo meiden wat veel gekletst! ik had gisteren ook een buikfoto gemaakt! vond ook leuk om verschil met begin en einde te kunnen zien. Vandaag even lekker in sportschool gesport en met de hond gelopen. maar moet smiddags wel even dutten want anders kan ik de dag niet rond komen!
Bekijk bijlage 321844 Ik had beter niet kunnen testen Testje is nog weinig donkerder geworden.. En bijna even licht als de 27ste Bovenste is 27-4 onder die van vandaag..
Heb t testje net nog n beetje nat gemaakt. Nu is hij in elk geval n stukje donkerder.. Pff.. Ik wil geen 2e mk
g een uber cute buikje voorbij komen Lely kan de test niet meer zien? Hcg gaat om de andere dag stijgen en als je echt twijfeld voor een bloedafname gaan? Ga iets eten heb honger gekregen
Goeie morgen dames ik wilde zeggen fijne laatse koningindag en wat gaan jullie alemaal doen?ik niet veel denk rondje lopen in ons dorp en dat was het hihi xxx liefs
Hoe is het nog met de zwanger dametjes? Ik ga dadelijk op bezoek bij iemand dan thuis alles doen ,kids halen om schoenen te gaan kopen. Druk dagje dus
Lely, wil nog niets zeggen dat je nog geen donkere streep hebt hoor. Ik kon de foto niet meer zien... Ik moet straks werken van 12 tor 21.30 helemaal geen zin in!
Goedemorgen dames, straks komt mijn moeder, ga ik gezellig naar het marktje. Weinig klachten momenteel hierzo. Fijne dag allemaal!
Heey meiden... Hier toch nog getest... Kon t niet laten ennn wat denk je... Gewoon een lekkere knaller hoor! Wat een opluchting! Wij gaan zo ff de stad in en daarna met Melody naar t sportpark voor spelletjes enz
Goedemorgen! Lely met welk merk heb je getest? Niet alle testen zijn even gevoelig dus hopelijk is het niks om je druk over te maken. Misschien helpt het dat mijn testen ook nog steeds niet donker zijn. Wel een streep hoor, maar een donkere streep heb ik nog niet gehad. Morgen komt MvM hier al! Ik twijfel of het niet te vroeg is, ben zo bang dat er nog niks op de test te zien is... De vorige keer kwam ze geloof ik ook aan het einde van de 4 weken en toen zat er wel een duidelijke streep. Maargoed, mijn testen waren toen ook echte knallers. Het waren wel andere testen als die wie ik nu gebruik. Misschien zal het daar wel aan liggen. Nouja ik wacht het af. Ze kon mij nog wel herinneren van de vorige keer, wel heel netjes vind ik! Wat zijn de plannen vandaag? Wij hebben echt niks met Koninginnedag en gaan daarom samen een dagje Dierentuin doen. Oja, nog even een vraagje: als ik iets doe dat erg inspannend is dan krijg ik buikpijn erna. Is dat omdat ik dan teveel doe? Ben gisteren maar even gaan liggen en dat hielp wel. Fijne dag allemaal!
Jeniyah; gelukkig een knaller!! Jeej! Fijne dag allemaal! Ik moet helaas werken van 1400- 2300..Bah! Morgen komt MvM! Toch weer spannend!