Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 25012010

25012010 Niet meer actief

:(:(:( vedorie... ik zou pakketje tussen 13:00 en 15:00 dus dacht ik heb ik mooi even tijd om na een buurt vriedinnke toe gaan...en ik was om 12:35 thuis...en ik keek naar de voordeur en ja hoor een briefje van Post.... dat ze morgen langs komen :(:(

jammer jammer meer kan ik niet van maken dan wachten weer af maar goed ik ga zo eten en dan lekker badje opzoeken samen met me meisje heerlijk ...gister al gestofzuigt en gedweilt...en wc's en keuken nu is het even rustige dagje:D

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh balen is dat. Relaxse!

3. Bailief

Bailief Niet meer actief

Saar, nou he. Ik had duidelijk willen zijn maar zij is iemand die dat soort dingen dan op zichzelf betrekt. Dat zij er niet bij mag zijn omdat ze iets verkeerds gedaan zou hebben en het wil er dan niet in dat het niet met haar te maken heeft. Erg lastig maar we hebben nog even om het duidelijk te maken. In mijn geval zou de bevalling (zonder inleiden o.i.d. dan) thuis zijn. Moet er niet aan denken dat zij dan in de slaapkamer ofzo gaat zitten wachten terwijl ik in de woonkamer in een bad zit bijvoorbeeld.

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Lastig is dat. Ik ben niet zo tactisch ingesteld, nou ja tactisch ben erg direct dus bij mij floept er dan gelijk uit dat ik daar niet op zit te wachten. Mijn bevalling, ons kind en daar maken wij keuzes over. Sinds dat duidelijk is vallen ze ons niet meer 'lastig'.

5. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Bailief
    kan me voorstellen dat je haar er niet bij wilt hebben. mijn vriend had zelf leuk bedacht dat zijn moeder bij de bevalling van mij bij mocht wezen heb hem maar goed duidelijk gemaakt dat ik niet bij wil. alleen mn eigen moeder en mn vriend maar veder NIEMAND. mijn moeder heeft ook voor gesteld om de eerste week bij ons te slapen dat mocht ik hulp nodig hebben in de nacht haar kan roepen. ik ben erg close met mijn moeder waardoor niet erg vind maar moet niet aan deken dat mijn sm dat zou doen.
    Duidelijk wil ik wel zijn maar mn vriend wilt liever dat dan via hem gaat omdat ik anders de zeur ben. aangezien hun alles als een aanval opvatten. ik ben nogal zwart-wit als op bepaalde dingen komt en dan ben ik ook erg hard er in.

2501
    balen dat ze zo vroeg waren! post kan je niet goed op uit. bij mij is vaak dan komen ze nog een keer terug. omdat vaak pakketjes bezorgd wordt en eigenlijk altijd wel thuis zijn. dus als niemand open doet weten ze als ze met alles klaar zijn en weer terug komen wel weer iemand is.

6. Bailief

Bailief Niet meer actief

Saar, goed dat jullie dat zo duidelijk hebben gemaakt. Dat ben ik ook van plan want anders ben ik bang dat er na de bevalling zo over mij heen gelopen word door beide families. Weet natuurlijk niet hoe ik er dan aan toe ben.

xDoo, hebben wij dezelfde schoonfamilie? ;) gelukkig haalt mijn vriend dat niet in zijn hoofd zeg. Hij heeft gisteren niet meegekregen dat zij bij de bevalling wilde zijn, maar toen ik dat later vertelde was hij het met mij eens. Niet in het ziekenhuis bevallen is trouwens ook een taboe bij sm. In hun land doen alleen arme mensen dat en wat nou als er iets is? Tsja het ziekenhuis is dichtbij denk ik maar. Wel leuk dat jij het met je moeder kunt en wilt delen!

7. 25012010

Mijn moeder is met de bevaling mee gegaan...enne ik heb spijt want ze ging opeens bemoeien en schreeuwde keizer snee ...gelukkig zei me vader tegen me man :aub geen keizer snee want de gyn weten echt wel wat ze doen...en ben normaal met vaccumpomp bevallen..dusss ja mn man en ik gaan aleen doen dit keer owee dat me moeder weer komt pffff moet niet aan denken en de ik dacht de band beter van wordt maar helaas maar goed ik heb mijn neus gestoten moet ook keertje achter komen ik heb gelukkig vrede mee want dit was 1 keer

En xdoo en ander dames hoelaat hebben jullie echo?

8. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik ben nieuwsgierig naar hoe de echo's waren! :D

9. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Even snel its a BOY!

10. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ook even snel

Its a GIRL!

11. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Onze echo was ook goed!!
    Geen afwijkingen gezien die wijzen op een chromosoomafwijking :cool:
    Garanties voor de toekomst zijn er niet, maar die heeft niemand!

En.. wij krijgen toch een MEISJE :D

12. Bailief

Bailief Niet meer actief

Wauw meiden wat leuk! 2 meiden en een jongen erbij. Oh ik vind het zo leuk om dit te lezen en kijk zo uit naar maandag. Made, gelukkig is alles goed!

13. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja echt wel!! Alles wat de vorige keer mis was, zag er nu netjes uit :D

14. nono

nono Niet meer actief

Yes wat leuk zeg dames! :D

Kan niet wachten om het geslacht te weten.. bezig in het kamertje enzo! :D Alleen ik moet nog eventjes wachten (29 Juli)

15. 25012010

16. 25012010

zo beetje aan gepast nu is het wat duidelijk lezen :D

En van harte dames met jullie kleintjes :Dgeweldig...ja ik moet ook wachten en met 26 juli bij de gyn ga ik gewoon vragen als hij kan kijken hoop dat hij niet moeilijk doet..;)

17. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Bailief
    onze schoon families hebben wel iets van elkaar weg ja hihi.
    fijn dat je vriend het snapt. mijne snapte het ook wel na uitleg.

2501
    Jammer dat je moeder zo reageerde. kan me voorstellen dat het dan 1 x en nooit meer is. gelukkig is mijn moeder heel meegaand als ik iets op zo'n manier wil omdat beter is voor mij dan doet ze dat. dus verwacht niet dat zij haar zin of mening door gaat drijven.

De foto's zitten in mijn album als jullie nieuwsgierig zijn.
    Hij werkte totaal niet mee en had zn navelstreng tussen zn benen waardoor eerst niet goed zagen wat er nou tussen die beentjes zat.
    maar we bleven toch ook op andere posities iets tussen de benen zien.
    ook zag die met zn knietjes tegen zn neus aan.

18. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    made en staffie
    Leuk zeg een meisje.
    loopt tot nu toe mooi op met de meiden en jongens.

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

♥Jaarwisseling MaMa's♥

Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december
    xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy!
    Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Girl!
    LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy!
    Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december - Baby Girl!
    Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december
    Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december
    Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december Verrassing
    Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december
    25012010 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari
    MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari
    NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari
    Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari
    Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 2 januari
    Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari
    Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 7 januari

~*Afspraken*~

18 juli - pretecho - Nimme
    22 juli - Geslachtsbepaling - Bailief
    26 juli - GYN -25012010
    29 Juli - Geslachtsbepaling - nono
    29 Juli - vk - Me88
    5 augustus - GUO - Staffie84
    5 augustus - GUO - xDoo
    6 augustus - controle bij nieuwe vk - xDoo
    6 augustus - 20 weken echo - Me88
    7 augustus - 20 weken echo - prutske
    9 augustus - 20 W echo - saskia (poekies)
    16 augustus - 20 weken echo - Saar22
    16 augustus - 20 weken echo - Bailief

Lijst even bijgewerkt en afspraken eraf gehaald.

20. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailief: Oh dat moet je niet hebben na je bevalling. Bespreek het ook goed met je vriend, want die kan dan voor je in staan en keuzes maken. Je kunt na je bevalling best emo zijn en dan kun je dat soort dingen er niet bij hebben. Ik zou ook bespreken als je je moeder erbij wilt hebben dat als je het toch niet ziet zitten dat ze zonder pardon weggestuurd kan worden. Je weet niet hoe je reageert op je bevalling he?! Ik wil alleen mijn man erbij hebben. Ben toch niet echt op aarde dus heb niks aan mijn moesie.

2501: Oh da's ook lekker van je moeder. Gelukkig ben je natuurlijk bevallen, anders had je nu misschien sowieso een keizersnede gehad met de tweeling...?

Xdoo: Gefeliciteerd, een zoon wat leuk! Mooie foto's ook!

Staffie en Made: een meisje, leukleuk! En made fijn dat alles er goed uit ziet. Garanties heb je in het leven nooit, wij ook niet!

Deel Deze Pagina