Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xXxpoekiesxXx

xXxpoekiesxXx Actief lid

16 apr 2013
    129
    0
    0
    verzorgende IG
    breda
    Wij hebben gisteren ook een pret echo gehad. Zijn een beetje in choq. Vorige week bij de verloskundige zijden ze dat het duidelijk een meisje was. Gisteren zeiden ze dat het een jongen is:$
    Ik ook heel leuk natuurlijk maar is wel een hele omschakelingen;)

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Poekies: Haha, moet wel even lachen mag wel toch? Kan me voorstellen dat je moet schakelen, maar je had de kamer nog niet roze geschilderd toch?

3. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Het gaat inderdaad nog aardig gelijk op met de jongens en de meisjes :)

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

Saar, dat is ook een goede tip om het goed af te spreken met vriend wat betreft na de bevalling. Ik wil alleen hem erbij hebben (natuurlijk ;)) en de verloskundige. Uiteraard ook andere medici als het nodig is, maar daar ga ik nog niet vanuit. Ik moet er ook niet aan denken dat mijn ouders/zijn moeder meerdere keren lamgs gaat komen in die eerste week. Twee keer oké, maar dan is het wel genoeg. Of overdrijf ik nu? Ik denk namelijk dat een beetje rust in de eerste week ook heerlijk is.

Poekies, oeps! Toch nog een grote verassing! Hadden jullie al meisjes dingen gekocht?

Ik voel vandaag dat ik weinig kan hebben en snel boos ben. Gezellig :p

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wij hebben de ouders elke dag gezien en de broers/zussen om de dag tenminste van mijn kant. Ik vond het juist leuk. Lag toch de hele dag op bed te wachten;) Maar je moet doen wat goed voelt. Ik wilde zoveel mogelijk bezoek in de kraamweek hebben zodat we daarna rust zouden hebben. Volgens mij zijn er nog 2 tantes op bezoek geweest na de kraamweek en de rest allemaal in de kraamweek. Ik moet er niet aan denken om na de kraamweek elke week 2 of 3 bezoekjes te krijgen tot sint juttumus.

6. Bailief

Bailief Niet meer actief

Hmm dat is natuurlijk ook weer zo Saar. Even snel van iedereen af zijn in de eersre week haha. Ik bedenk me nu ook allemaal dingen maar ik weet helemaal niet hoe het straks is en ik kan natuurlijk lekker op bed blijven liggen.

7. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    ♥Jaarwisseling MaMa's♥

Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december
    xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy!
    Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Girl!
    LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy!
    Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december - Baby Girl!
    Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december
    Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december
    Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december Verrassing
    Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december
    25012010 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari
    MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl!
    NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari
    Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari
    Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 2 januari
    Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari
    Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 7 januari

~*Afspraken*~

18 juli - pretecho - Nimme
    22 juli - Geslachtsbepaling - Bailief
    26 juli - GYN -25012010
    29 Juli - Geslachtsbepaling - nono
    29 Juli - vk - Me88
    5 augustus - GUO - Staffie84
    5 augustus - GUO - xDoo
    6 augustus - controle bij nieuwe vk - xDoo
    6 augustus - 20 weken echo - Me88
    7 augustus - 20 weken echo - prutske
    9 augustus - 20 W echo - saskia (poekies)
    14 augustus - 20 weken echo - MaDe87
    16 augustus - 20 weken echo - Saar22
    16 augustus - 20 weken echo - Bailief

Ik heb ook even mijn afspraken bijgevoegd!

@Saar: Nee precies, garanties heb je niet, dus als we nu te horen krijgen dat er geen reden tot zorgen is, dan gaan we ook niet met naalden in buiken prikken enzo!

@Poekies: onze vk zei vorige week een jongetje en nu zeiden ze in het ziekenhuis een meisje! Even wennen he :) Mijn man was ook even in shock ;) Maar uiteraard zijn we heel blij!!

@bevalling: ik wil ook alleen maar mijn man erbij hoor. Dat heb ik de vorige keer wel gezien, maar toen was het nog maar een ini-mini-bevalling. Ik moet rust aan mijn bed :)

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

En voordeel in de kraamweek zijn ze na een half uurtje weer weg;) Na die tijd denken sommige mensen dat ze op visite komen met alle worst en kaas en blijven ze plakken tot weet ik niet hoe laat.. Mocht je je goed voelen en beneden zitten zou ik in de kraamweek als er visite komt ook lekker op bed gaan zitten. Ik kon mijn bed de eerste week amper af, maar goed dat is in de meeste gevallen anders. Als je na de kraamweek bezoek krijgt zou ik als ik jou was om 9 uur gewoon zeggen, nou ik word wel moe ik ga naar bed. Meestal een hint dat ze wel weggaan. Maar goed je kunt het ook gezellig vinden natuurlijk. Wij vonden het wel fijn om ook eens met z'n drieën te zijn. Hadden op het kaartje bezoek van 10-12 en vanaf 19.00 uur. Voor ouders en broers en zussen vanaf 3 uur. Maar dat hebben we ze gewoon verteld.

9. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Saar.
    Wat leuk een verassing. ik zou het nooit voor me kunnen houden! ben erg slecht in liegen/dingen niet delen.

Poekies
    kan me voorstellen dat je even omschakelen is! was toch met de eerste keer te vroeg om te kunnen zien?

Bailief
    och dat ken ik heb soms ook van die buien kan niks hebben of ik wordt boos/geïrriteerd. vooral op vreemde mensen :p

10. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    ♥Jaarwisseling MaMa's♥

Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december
    xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy!
    Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Girl!
    LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy!
    Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december - Baby Girl!
    Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december
    Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december - Baby Boy!
    Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing
    Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december
    25012010 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari
    MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl!
    NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari
    Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari
    Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 2 januari
    Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari
    Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 7 januari

~*Afspraken*~

18 juli - pretecho - Nimme
    22 juli - Geslachtsbepaling - Bailief
    26 juli - GYN -25012010
    29 Juli - Geslachtsbepaling - nono
    29 Juli - vk - Me88
    5 augustus - GUO - Staffie84
    5 augustus - GUO - xDoo
    6 augustus - controle bij nieuwe vk - xDoo
    6 augustus - 20 weken echo - Me88
    7 augustus - 20 weken echo - prutske
    9 augustus - 20 W echo - saskia (poekies)
    14 augustus - 20 weken echo - MaDe87
    16 augustus - 20 weken echo - Saar22
    16 augustus - 20 weken echo - Bailief

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Xdoo: wij weten het gewoon zelf ook niet. Maakt het wat makkelijker he;) Oh bij jou dus ook ineens ander geslacht. Nu maar duimen dat het zo blijft. Met de 20weken echo kunnen ze ook nog weer kijken.

12. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Hier.
    Vandaag 3 jaar samen met mn vriend en mn hondje is vandaag jarig! We gaan niet iets speciaals doen want in aug gaan we romantisch naar hotel!
    ook helemaal vergeten te vertellen dat ik gisteren super leuk ketting heb gekregen van mn moeder. komt uit zweden en is hand gemaakt.

13. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Saar.
    nee had eerst per ongeluk bericht van made nog niet weggehaald nu als goed is wel :p
    maar dat maakt het inderdaad stuk makkelijker. maar jullie willen het niet weten?

14. Bailief

Bailief Niet meer actief

Saar, dat is wel handig, met een half uurtje weer weg. Dat zou ik ook ideaal vinden.

xDoo, gefeliciteerd! Wat een mooie ketting! Hadden jullie verwacht dat het een jongen is?

Ik irriteer mij nu echt even flink. Vannacht werd ik koud wakker zonder deken omdat vriend die had afgepakt in zijn slaap. Daardoor werd ik vanmorgen boos wakker op hem en nu ligt hij nog steeds in bed! Oké hij heeft vakantie en dit doet hij nooit meer eigenlijk maar toch. Nu irriteer ik mij er aan. Als ik dit zo opschrijf moet ik lachen om hoe onredelijk ik ben nu. Haha. De wasmachine zal dalijk wel gaam centrifugeren, dat zal hem wakker maken. :p

15. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Xdoo: wauw wat een mooie ketting en gefeliciteerd! Wij willen het inderdaad niet weten. Vinden het leuker om na de geboorte pas te zien wat het is geworden. We wisten het bij Hanna ook niet.

Bailief: Haha ja dat zijn de hormonen. Maar als je het koud hebt gehad bah. Ik heb het van de week ook gehad, nou ja de hormonen dan. Heel leuk, mijn man weet er al aardig mee om te gaan;) Ja dat vond ik ook echt relaxt. Niks geen visite die opgedirkt blijft zitten.

16. Bailief

Bailief Niet meer actief

Saar, ik vind dat altijd zo knap dat je dan die nieuwsgierigheid weet te bedwingen. Of heb jij dat niet zo? Ik ben zo enorm nieuwsgierig haha, kijk ook al helemaal uit naar maandag.

Haha die hormonen kunnen wel duivels van ons maken zeg. Gelukkig weet mijn vriend er ook wel aardig mee om te gaan, al gaat hij mij soms uitlachen en dat kan ik dan natuurlijk weer niet uitstaan haha.

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Natuurlijk zijn we wel nieuwsgierig, maar wij vinden het gewoon niet belangrijk en ook echt niet leuk om nu te weten. Ik vind het wel wat hebben om de spanning erin te houden. Maar de laatste paar weken worden we wel heel nieuwsgierig hoor. Het is leuk om 2 namen te hebben tot het einde en het is zo bijzonder om dan na 40 weken, nou ja 36, eindelijk te weten wat het is. We willen toch niets afstemmen op het geslacht, dus het heeft echt geen toegevoegde waarde voor ons.

18. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Saar
    ik vind ook erg knap van je dat je niet wilt weten. hoe zit het met je gevoel heb je al idee wat het zou kunnen zijn?

Bailief
    hihihi moet ook even lachen op je berichtje. ik werd op de zelfde manier wakker als jou! alleen mijn vriend jat altijd de dekens dus hebben we maar bij ikea heel goedkoop 1 persoons deken er bij gehaald dat als die zo jatterig is dat ik nog wel een deken kan pakken.
    ik doe als hij te lang slaapt de deur open en laat ik de hond hem wakker maken.

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nee totaal geen gevoel. Misschien straks wel, maar de zwangerschap zegt helemaal niets over het geslacht.

Hier heeft mijn man trouwens meestal het probleem van geen dekens. Ik rol me altijd in de deken. Maar nu alleen een laken hoor.

20. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Bailief
    had ene kant al wel voorgevoel. had ook al gedroomd over de echo maar was hele rare droom. waren allemaal volwassen mannen die mijn kind wouden worden. was 1 leuke blonde jongen en die vroeg ook heel lief of hij mij kind mocht worden. weet nog wel dat in mijn droom ik nog dacht wat een rot echo!
    maar had toch lichtelijke voorkeur voor een meid dus denk dat dat iets meer overheerste waardoor toch als een verrassing kwam dat het een jongetje is.

Deel Deze Pagina