Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 25012010

25012010 Niet meer actief

mooi ketting Xdoo! lief van je moeder

@caggie en boos zijn enzo ...thja ik merk wel met deze zwangerschap ben ik pissig niet normaal snel boos dan anders...ik wilde eerst ontkennen maar merk nu echt wel...(schaam schaam) en thja ik kan met niemand praten over mijn zwangerschap...dus ja dan klinkt ik hier soms negatief..en dat bedoel ik zo niet natuurlijk maar zou ook schelen dat ik een dompler/angelsound had maarja ik heb net de VK gebelt die bellen me straks op ...kan ik even mijn ei kwijt...want me arme manlief zal het nooit niet berijpen hihihi...

@saar knap om een verassing houden ..ik weet nog niet...maar zie nog wel...

en Dames die nog niet weten wat denk je zelf wat het wordt?
    veel mensen denken dat wij een jongen en meisje krijgen...

ik weet zelf ook niet maar ik ga mijn dochtertje na die zegt Zusje en Broertje:D

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Xdoo: genoeg tijd om eraan te wennen toch?

2501: Zou het echt helpen als je het hartje kunt horen? Vraag het me gewoon af hoor, want stel dat je de 2e dan niet kunt vinden. Het blijft gewoon spannend.

Dames ik zwaai af. Ik ga lekker even genieten van de tour en dan de laatste dingen voor de vakantie regelen. Tot half augustus en haal me niet stiekem van de lijst he;)

3. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    hahaha nee hoor saar jij blijft lekker op de lijst staan!
    veel plezier op vakantie!

4. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    @Saar22: Geniet van je vakantie!!

@25012010: Ik denk zelf dat wij een meisje krijgen, maar m'n vriend, zus en een vriendin denken allemaal een jongen.
    Nog 2,5 week en wij weten het ook!!

5. Bailief

Bailief Niet meer actief

xDoo, wat een rare droom zeg. Ik heb nu al twee keer gedroomd dat de echoscopiste zei dat het een jongen is. Dus wie weet :)

Zelf denk ik ook dat het een jongen is. Eigenlijk iedereen om ons heen denkt dat haha. Alleen mijn moeder twijfelt maar we gaan het zien.

2501, kun je met je vk goed praten?

Saar, een hele fijne vakantie!!!

6. 25012010

Saar fijne vakantie en tot half august
    @over domler en angel sound en vk
    Ze zei al voor jou kun je gewoon langs komen want een echo is zo gebeurt
    En als we jou mee kunnen helpen doen we en daar voor zijn wij voor
    Maar je babys voelt dan voel je beter...

Is wel fijn heb vandaag me verhaal kunnen doen en een echo
    Alles was goed.. ze liggen nu boven elkaar net als stapelbed..en ze zei al baby die rustig is (lig onderin) die komt eerste en de druk makertje komt 2de grappig
    Nou dames wie weet zeg je gevoel goede geslacht ...maar als het gezond zijn dat telt fijne avondje oja mijn pakjes zijn binnen de beertjes pak zijn zacht

7. 25012010

Ps mn baarmoeder is soort van galia klein meloentje...ongeveer

8. Bailief

Bailief Niet meer actief

Fijn dat je weer gerustgesteld bent 2501.

Het berenpakje is inderdaad zacht. Maar wel groot! Ik heb maatje 56 maar hij lijkt echt groter. Nouja ook wel handig hoor. Ik denk dat ik de kleine daar met kleertjes en al in kan doen en dan in de maxicosi of kinderwagen met een dekentje.

9. 25012010

Hij is inderdaad groot maar ze trekken eigen kleertjes nog aan en is handig met beerpakjes als wr ons kindjes uithalen ..dan hoef je niet zo zitten proppen of mieren (vervelen) snapje:)..oooh mn meis kamer is bijna af me man heeft verf af nu nog plinten en dan drogen..maar de rose is niet licht rose maar letterlijk Suikerspin kleur! Uuuuummm ja kleur is toch anderd uit gevallen ach ja foutje kan en moetten nog wennen maar me meisje zou het geweldig vinden we worden zeker over paar dagen dood gekust hihihi en dat doen we ook voor:D:D

10. Bailief

Bailief Niet meer actief

2501 haha wat leuk, echt roze! :D

Nou ik heb vanmorgen al bij de huisarts en de apotheek gezeten. Had zo'n buikpijn bij het plassen dat ik het toch maar even na heb laten kijken. En ja hoor, een blaasontsteking. Ik heb nu een kuurtje voor 5 dagen gekregen.

Hoe is het verder met iedereen?

11. 25012010

Hier alles goed aleen op moeheid en liezen en onderug pijn na dan...maar blaas ontsteking bah betershap meid...
    Vandaag is kamertje van me dochtertje gekomen! Maar de bed en kast (meer pas niet op kamer) zal pas volgend week in elkaar monteren ..liefste vandaag maar ach ja drukke weekend er bij..zaterdag op zoek na kussen en 1 persoon deken en hoes lakens enz en deco op haar kamertje en gordijn...en zondag na lichtvoorde .. feest en jullie dames? Plannen voor weekend

12. Bailief

Bailief Niet meer actief

Dankje 2501!
    Een lekker druk weekend dus met leuke dingen voor jou. :)
    Hier nog geen idee wat we doen. We leven een beetje met de dag nu, ook wel lekker hoor. Vriend wil misschien de meubels van de babykamer schuren enzo, maar dat ligt aan het weer.

13. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier een iets mindere dag helaas.. vannacht erger last van de rechterzijde van mijnHele onderrug en bonkende koppijn ook aan de rechterzijde.. Net ook overgegeven:$Hele zwangerschap geen last van gehad.. Hopelijk begint de ellende niet alsnog!!

14. Bailief

Bailief Niet meer actief

Oei dat is vervelend MaDe! Is deze nacht beter gegaan?

15. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja gelukkig wel! Gisteren was het ook ineens over. Heb nog de achtertuin geveegd en onkruid geplukt!! Best raar.. Misschien was het eenmalig.

Weten jullie trouwens of in dit stadium bukken enzo kwaad kan? Heb gisteren meer dan een uur op mijn hurken gezeten maar daar verder niet bij stil gestaan.. Ik merkte niks geks aan mijn lichaam dus ga er vanuit dat het geen kwaad kon.

Nog plannen voor het weekend?

16. nono

nono Niet meer actief

Die hoofdpijn en overgeven klinkt een beetje als migraine? Vervelend Made maar gelukkig is het nu weer over!

17. Bailief

Bailief Niet meer actief

Lijkt mij niet hoor dat het kwaad kan MaDe. Ik zat vanmorgen nog een tijd gebukt maar ik stop ermee als ik last krijg bij mijn buik of rug. Zolang je nergens last van hebt gewoon doen denk ik maar. :)

Ik heb geen plannen. Lekker rustig aan doen.

18. nono

nono Niet meer actief

Hoi dames,

Heb niet zo heel veel gekletst afgelopen tijd. Heb het dan ook super druk gehad. Verder kan ik niet wachten tot 29 Juli want dan heb ik geslachtsbepaling! Spannend!!

Heb nog even een foto gemaakt van buik.. Ben trouwens nu nog steeds -4 kg.. ben benieuwd hoe lang dat nog zo blijft. :p

Bijgevoegde bestanden:

19. 25012010

Nono jou buikje is ook gegroeit! Mooi

En als me rug pijn doet dan ga ik plat liggen even maar ook voor korte duur want me fsmilie (man en dochter) zijn doms vergeten dat ik zwanger ben. ..
    Maar goed iedereen fijne weekend nogmaals en a.s vrijdag echo en we hebben conttolen maar we gaan tog vragen om geslachtjes is ook handig met dpullen en kamertje enz want ik ben inspiratie loos normaal weet ik iets maar komt goed...
    Groetjes

20. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Bailief
    Spannend! over algemeen kloppen mijn dromen wel als over dit soort dingen gaat. dus misschien ook bij jou. zou wel mooi zijn dat je eigenlijk al weet voor bewijs echt te zien.
    balen van je blaasontsteking beterschap en hopelijk trekt snel wel met een kuurtje.

2501
    Grappig dat de drukte maker baby nummer 2 is:p
    ja soms valt de verf inderdaad anders uit gelukkig maakt je je dochter alleen maar blijer mee hihi!
    Foei toch dat je man en dochter vergeten dat je zwanger bent!
    Hier ook aardig inspiratieloos voor de kamer.. zit toch te denken om 1 wand mooi rood te maken aangezien ik zwarte meubels heb en donker blauw zo donker maakt..

Made
    balen dat je ff een rotdag tussen had. maar gelukkig is bij 1 dagje gebleven. misschien te drukt geweest dat je lichaam even staakte ofz?
    denk ook niet dat het kwaad kan. mijn moeder vertelde dat toen ze veder in zwangerschap in de tuin aan werk was en toen ze klaar was mn broer weer even goed ging liggen.
    Denk dat als baby groot is dat 1 niet kan omdat de baby in weg zit en 2 voor de baby niet prettig is. maar veder lijkt me weinig invloed hebben.

Nono
    jou buikje lijkt wat hoger te komen te zitten of zie ik dat fout? en zie inderdaad dat mooi aan groeien is!

Hier.
    WE ZIJN HELEMAAL OVER!! :D
    Was wel even moeilijk vanochtend toen ik zo veel dozen zag staan die uit gepakt moesten worden en die hormonen helpen dat ook niet mee om niet zonder tranen te zitten. ben toen toch maar naar mn moeder gegaan even rust want mn schoonvader en kennis kwamen nog even veder klussen hier.
    ook heb ik gisteren een mooie kinderwagen op gehaald! een mutsy 4 rider in het rood. ben super blij mee en zag er goed uit.
    zo nog even een wasje aan zetten en mn vl zijn pc aan sluiten.
    morgen doen we nog even rustig aan en dan gaan we wel weer veder met dozen uitpakken.

Deel Deze Pagina