@Bailief: Sterkte met je blaas.. hopelijk is het snel over, rot gevoel is dat een blaasontsteking! @Nono: waaw, duidelijk verschil!! @Made: voel je je al weer wat beter? Merk dat veel mensen last hebben van het warme weer ook, misschien reageert jouw lichaam er ook behoorlijk op. @XDoo: lekker gevoel moet dat zijn, gefeliciteerd! Hier: Gisteravond echt een geweldige avond gehad. Voelde de kleine duidelijk "harder" schoppen (ok ik voel het nu gewoon steeds beter dat is het waarschijnlijk ). 's Avonds lag ik op mijn rug nog even relaxed een boekje te lezen, begon ukkie weer. Ik dacht nou dat voelt wel heeeel behoorlijk. Ik laken van me af, truitje aan de kant en guess what? Het is zelfs te zien aan de buitenkant al!!!! Waaaw gewoon! Ik had geen idee dat dat zo vroeg al kon!! Ok dat je het zelf voelt wel, maar dat je dus ook precies op de plek waar baby schopt een bolletje op ziet komen bij je buik dat anderen ook al kunnen zien?! (en dus ook voelen) Het was één van die momenten die ik graag met de papa van de kleine had gedeeld.. was zooo bijzonder. Zullen de hormonen wel zijn, ik was een beetje emo.. Heb mijn ma er toen maar bij gehaald en met haar het moment gedeeld.. was ook leuk alhoewel niet echt hetzelfde natuurlijk). Voelen jullie de kleine ook al?
LA85 fijn zo'n momentje. hier ook al 1 keer mee gemaakt helaas was mijn vriend net met de hond wandelen dus kon ook niet delen. maar voelde echt een stevige bult ineens in mn hand drukken. vond erg fijn ook als ik op mn rug lig zie je en voel je echt een bultje kind.
Hoi meiden, wij zijn er weer. Heerlijk genoten van de vakantie. Helaas is F wel twee dagen flink ziek geweest. Maar hij is weer de oude met al zijn streken. Ik ga weer proberen mee te schrijven vanaf nu ik hoop dat ik het bij kan houden. nog 2,5 week en dan de 20 weken echo. Af en toe voel ik de kleine ook. Vooral als ik de laptop of tablet op mijn buik heb lijkt het of die kleine naar boven komt zwemmen.
Hee meiden, Nono, mooie buik! Gisteren heb ik het ook getyot maar volgens mij is mijb berichtje toen niet doorgekomen. LA85 en xDoo, wat leuk zeg! Ik wik de kleine ook zien en voelen haha. Die antibiotica die ik gekregen heb laat mij echt slecht voelen. Bah!! Nog 2 dagen... Heb voor de bijwerkingen die ik heb zelfs de HAP gebeld gisteren maar daar schoot ik natuurlijk niks mee op. Prutske, welkom in het zonnige Nederland Morgen, of nee eigenlijk vandaag, hebben we de geslachtsbepaling!!! Pas om kwart voor 8 's avonds. We zijn zooo nieuwsgierig!
Goede morgen meiden een koude knuff voor warme weer voor iedereen! Pfff benaud bsh @bail meid ik zeg :spannend!! Hoop dat je dag mee door kan vooral met het warm weer..miss goede afleiding tip na de water gaan met jou hondje of hondjes..en ik doe nu al zeggen avast heel veel kijk plezier!! Voor dat ik vergeet zeggen @la en xdoo grappig dat jullie kleine knulletjes kan voelen ..ik zit twijfelen lijkt op ik ieder voel maar ben geen dun persoon als jullie en nog andere dames maar maak niks uit uit want lig ook beetje aan waar placenta lig..en hoe dik buik wand is en hoeveel vruchtwater bij mij volgens berekening ik was tussen 20 en 24 toen ik me meisje voelde (hard schopen dat me man kon zien enz) en met tweeling denk ik tussen 17 en 21 weken maar we zallen zien ik bedoel voelen hihihi
Bailief, heel veel plezier vanavond. En succes met je medicijnen. Heb je verder wel het idee dat de medicijnen helpen? 2501, warm he. Slaapt niet zo lekker. Wij waren afgelopen week airco gewend dus dat valt wel effe tegen. Dadelijk lekker het zwembad opzetten. En om acht uurt toch nog even de dokter bellen want f is op vakantie ziek geweest. Effe een nl check.
@ beterschap pruske ...bah je kan zo weinig he als zon klein kindje ziek is.... en dan weten de kleintjes zelf ook niet echt wat ze moeten doen ....ik weet wel bij me meisje kon je duidelijk zien ..ze wilde hangen en dan weer niet en dan liggen en dan staan...sneu vooral ze niet kunnen goed kunnen vertellen waar ze ook nog last van hebben of wat ze willen....maar 1 ding is zeker genoeg drinken is belangrijkste!su6 voor straks en met arirco heerlijk! thja ik moet een waaier halen voor avonds maar ik wacht even als ze aanbieding zijn na de zomer maar goed we moeten door heen door de hitten
Wat leuk dat jullie de kleine al zien bewegen LA85 en xDoo!! @Bailief: Ik hoop voor je dat de dag lekker snel voorbij is, heel veel plezier vanavond. Wat denken jullie zelf dat het wordt?
Dankjewel meiden! Ik ben gelukkig niet zenuwachtig, de eerste echo waar ik niet zenuwachtig ben! Ik heb er vooral heel veel zin in en dat maakt dat ik druk aan het schoonmaken geslagen ben om de tijd sneller te laten gaan. Haha. Wij hebben zelf het gevoel dat het een jongen is, veel mensen om ons heen ook. Dus ik denk dat het onbewust een grote verassing zou zijn als het een meisje blijkt te zijn, haha. Prutske, is F al gecheckt? Vervelend dat hij ziek is geweest op vakantie, zal je vaak net zien dat zoiets gebeurd op een moment dat je het liever niet hebt. Of de antibiotica helpt... Ik durf het eigenlijk niet te zeggen. Ik had namelijk geen duidelijk blaasontsteking gevoel. Vooral een bepaalde buikpijn aan de zijkanten en rugpijn. Nu heb ik dat nog steeds wel, maar dit kan natuurlijk ook heel goed van het groeien zijn. Ik ga het sowieso nog even laten controleren wanneer ik klaar ben met de kuur. Wat doen jullie zoal op een warme dag als deze?
Spannend hoor! Ik zit op kantoor met de ramen en deuren dicht... dan is het nog redelijk uit te houden Gister waren wij op het strand, maar om 2 uur hebben we alles maar weer ingepakt. Was niet uit te houden daar! Het is ook nooit goed in Nederland, te koud of te warm haha
Prutske Welkom thuis F. weer helemaal de oude? kon de dokter nog iets er over zeggen wat het was? ben trouwens wel benieuwd naar F. zijn volle naam! kan me voor voorstellen dat even wennen is zonder airco! Bailief balen dat je niet lekker door de medicatie voelt.. nog ff en je bent er van af. Oeeh spannend! ben erg benieuwd naar wat het wordt 2501 ik had ook dat ik dacht voel ik het nou of niet. maar nu is wel erg duidelijk dat niet iets anders kan zijn! en inderdaad maakt denk ik niet uit of je slank bent of wat gezetter. ligt echt aan aantal dingen die bij iedereen anders is. Met dit warme weer doe ik eigenlijk vrij weinig. alleen de was ff gedaan veder niks..
Goedeavond dames! Wij zijn gisteren de hele dag gaan varen in de biesbos met het bootje van mijn ouders. Heerlijk windje en af en toe wat opfrissen in het water! Thuis doe ik ook echt weinig. Ben erg snel moe met deze hitte. Gelukkig is het overgeven en de hoofdpijn weggebleven. Misschien idd toch migraine geweest.. Ik heb wel last van mn rug, knoept vaak helemaal onderin. Kan niet van extra gewicht komen want ik ben nog amper 2 kg aangekomen! Leuk dat sommige dames hun kleintje echt al goed voelen. Ik voel zelf soms een zacht tikje maar twijfel of het niet mn darmen zijn. Van buitenaf voel ik nog niks. Bailief veel plezier zometeen!! Prutske ik hoop dat de kleine man weer helemaal beter is?
F.inn was waarschijnlijk bevangen door de zon. Ern daarbij ern verkoudheid waarbij hij zich telkens wakker Hoest. Dus vandaag nog een drankje meegekregen. Xdoo, hier ook nog niks te voelen aan de buitenkant hoor. Zelfs binnen in m'n buik maar af en toe. Ern dat maakt mij soms erg onzeker Made, lekker op het water met dit weer. Ik ga zo als f.inn op bed ligt nog effe in het zwembad liggen met een boek. Hier af en toe weer last van maagzuur. En ik weet wel wat ik moet laten maar ik vind tomatensoep zo lekker
♥Jaarwisseling MaMa's♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - Verrassing! xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy! Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Girl! LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy! Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december - Baby Girl! Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december - Baby Boy! Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing! Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december 25012010 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl! NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 2 januari Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 7 januari ~*Afspraken*~ 22 juli - Geslachtsbepaling - Bailief 26 juli - GYN -25012010 29 Juli - Geslachtsbepaling - nono 29 Juli - vk - Me88 5 augustus - GUO - Staffie84 5 augustus - GUO - xDoo 6 augustus - controle bij nieuwe vk - xDoo 6 augustus - 20 weken echo - Me88 7 augustus - 20 weken echo - prutske 9 augustus - 20 W echo - saskia (poekies) 14 augustus - 20 weken echo - MaDe87 16 augustus - 20 weken echo - Saar22 16 augustus - 20 weken echo - Bailief
prutske. kan me voorstellen dat je onzeker maakt aangezien sommige van ons wel voelt.. maar hoeft niks te betekenen. weetje waar je placenta ligt toevallig? dat zou ook mee te maken mee kunnen hebben. hopelijk helpt het drankje. hmm tomatensoep! klinkt lekker hier de oven aan voor een loempia toch nog beetje honger hehe. hopelijk trekt je maagzuur snel weg.
Staat er nu bij als het goed is. weet je zelf ook niet wat het gaat worden? zo ja wat is de reden erg benieuwd!
Ik hoop en meisje want een jongen heb ik al Wil wel wat te shoppen hebben haha. Geen idee van de placenta over 2 werken 20 weken echo dus dan b ens vragen
hihih zul je net zien dat je een jongetje krijgt! maar wat is je gevoel? oke nog iets langer dan 2 weken en dan weet je het.