Ik ga gewoon vragen vrijdag want is eingelijk controle...we zijn zijn super nieuwschierig hihi moet nog even vol houden.@bail en en?
Toch een meisje! Gefeliciteerd zeker even wennen nu omdat je voorgevoel had voor een jongen? prutske Spannend wat is de reden dat jullie het niet willen weten?
♥Jaarwisseling MaMa's♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - Verrassing! xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy! Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Girl! LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy! Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december - Baby Girl! Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december - Baby Boy! Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing! Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december 25012010 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl! NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 2 januari Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl! Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 7 januari ~*Afspraken*~ 22 juli - Geslachtsbepaling - Bailief 26 juli - GYN -25012010 29 Juli - Geslachtsbepaling - nono 29 Juli - vk - Me88 5 augustus - GUO - Staffie84 5 augustus - GUO - xDoo 6 augustus - controle bij nieuwe vk - xDoo 6 augustus - 20 weken echo - Me88 7 augustus - 20 weken echo - prutske 9 augustus - 20 W echo - saskia (poekies) 14 augustus - 20 weken echo - MaDe87 16 augustus - 20 weken echo - Saar22 16 augustus - 20 weken echo - Bailief
Bailief, gefeliciteerd leuk een meisje Xdoo, wij vinden het erg mooi om bij de geboorte zelf te kijken wat het is geworden.
Wat een warmte ben verhuist om beneden slapen het scheel een beetje maarja doe je nix aan deze warmte.. en zat denken morgen ben ik 17 weekjes met alle 2 babys maar als ik 17 weken ben en paar dagen bijna 18 weken (zaterdag of zondag zwanger van me dochtertje) toen zei de gyn jullie worden papa en mama ..en toen ging snel trein van leven even heel snel..maar alles is Goed gekomen; ) mevrouwtje is al over 2 en half jaar heen Alvart trouwens goede morgen en nog een fijne dagje
Ik wil de lijst even aanpassen... Wij weten namelijk nog niet wat het wordt en nu staat er een meisje achter mijn naam haha Maar als ik de lijst kopieer en plak is de hele opmaak eruit....
♥Jaarwisseling MaMa's♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - Verrassing! xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy! Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy! Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december - Baby Girl! Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december - Baby Boy! Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing! Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december 25012010 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl! NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 2 januari Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl! Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 7 januari Verrassing: 2 Boy's: 3 Girls: 3 ~*Afspraken*~ 26 juli - GYN -25012010 29 Juli - Geslachtsbepaling - nono 29 Juli - vk - Me88 5 augustus - GUO - Staffie84 5 augustus - GUO - xDoo 6 augustus - controle bij nieuwe vk - xDoo 6 augustus - 20 weken echo - Me88 7 augustus - 20 weken echo - prutske 9 augustus - 20 W echo - saskia (poekies) 14 augustus - 20 weken echo - MaDe87 16 augustus - 20 weken echo - Saar22 16 augustus - 20 weken echo - Bailief
Dankjewel meiden! We waren allebei best even verbaasd vanwege ons sterke voorgevoel. Zo zie je maar dat dat niks zegt. Maar we vinden het zo leuk! Beiden waren we echt aan het stralen haha. Ook zo'n leuke echo gehad, zelfs nog even in 3D gekeken en mooie 3D foto's gekregen! Ze heeft ook nog gekeken of ze geen klompvoetjes, hazenlipje of een open buikje had, dat zat gelukkig allemaal goed! Haar hoofdje groeit ook precies hoe het moet dus jullie kunnen je voorstellen hoe fijn dat gisteren voelde. Me88, sorry ik moet er wel even om lachen . Ik weet helaas ook verder niet hoe je dat dan voor elkaar krijgt want ik deed ook altijd kopiëren en plakken. Of wacht! Volgens mij moet je dan de laatste lijst quoten maar de codes van de quote eruit halen. Denk ik hoor, dat klinkt best logisch namelijk haha. Prutske, leuk dat het voor jullie ook een verassing blijft. Kan me goed voorstellen dat je een meisje nu ook hartstikke leuk zou vinden. 2501, ik ben benieuwd of jij ook te zien gaat krijgen wat de tweeling is!
@25012010: Bedankt! Ja wij willen het wel weten. We horen het 6 augustus met de 20 weken echo @Bailief: Ik snap dat jullie verbaasd waren... Ik heb zelf een heel sterk voorgevoel dat het een meisje is, dus als het een jongen blijkt te zijn zal ik ook raar staan te kijken haha
@bai....Wauw!! prachtig om te zien echt wel... ik heb ook 3d echo gedaan toen was ik al 30 weken zwanger ..mar dat is weer eeuwen geleden .... maar echt super mooie echo meis! vind ik zo prachtig die 3d echo's ! geweldig.....wij willen ook nog 3d echo doen waneer weten we nog niet... moet nog na vragen aan mensen die ook 2ling hebben...i
Ja leuk he! Ook al zit er nog weinig vet op, toch staat ze heel mooi op de foto. We hadden officieel geen 3D echo. Dit was een soort extra service haha. Denk dat wij rond de 28 weken een echte 3D echo laten maken. Me88, dan word het ook nog heel spannend voor jou! Zal je net zien dat het een jongen is
Mooi hoor die echo!! Leuk dat ze die 3D echo extra deden. Zal me inderdaad niks verbazen als het een jongen is, maar het maakt ons helemaal niks uit... als het maar gezond is! 3D echo lijkt me leuk, maar vind het ook een hoop geld.
Is ook zo Me88. Het is dat wij tot de 100,- vergoed krijgen van de zorg verzekering voor een pretecho want anders zouden wij het ook niet doen hoor. Maar nu we het toch vergoed krijgen is het natuurlijk wel heel leuk om te doen.