Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Zo ik heb even mijn bed opgezocht na tot nu toe de hele dag te hebben geholpen met sjouwen e.d. voor onze dakkapel maar de kleine zegt stoppen nu. Dus maar even plat.
    F.inn is lekker bij opa en oma vandaag want die loopt hier wel wat in de weg

2. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Even een update; Wij krijgen een jongen!
    Vorige week een echo gehad en deze was super.. op naar de 20 weken!

3. 25012010

25012010 Niet meer actief

Van harte debs met jullie baby boy:)

4. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Debs
    Gefeliciteerd met jullie baby boy!

Bailief
    Super leuk joh dat ze ff 3d beeld aan hebben gedaan! hier betalen schoonouders het omdat ze persé mee wouden. Anders is inderdaad wel te duur om het te doen maar super bijzonder

5. Bailief

Bailief Niet meer actief

Oja xDoo, dat vertelde je toen nog. Groot gelijk hoor! Moet er niet aan denken dat mijn schoonmoeder zo dwingend zou zijn daarmee. Met hoeveel weken laat je die echo doen? Pas maar op dat je schoonouders straks niet half bij jullie intrekken als de kleine er is. ;) mijn schoonmoeder zie ik daar normaal gesproken zeker voor aan. Maar ze is bang voor onze katten en hond dus dat doet ze niet. :D (ik klink nu hopelijk niet té gemeen haha)

6. 25012010

wat een nacht...ben benden gaan slapen voor koelte ..klein beetje verschil...ben ik in ochtend terug op bed gegaan (voor comfort) heb ik een koude was handje gepakt dat scheeld ook...me man moest werken en toen hij Houdoe/Doei zei.En toen ging er soort van Alarm af (Gegil ) En dat ..Was mevrouwtje ze was ook wakker(ze gilt altijd als we Doei of houdoe zeggen ze is bang dat we haar vergeten haha maar met haar kun je haar niet vergeten maar wij doen vaak als we in winkel zijn en ze loopt niet veder roepen we Mama/papa gaat weg Doeii en dan hoor je al Wacht op mij zegt ze dan beetje gemeen maar is ook een trukje om veder lopen) maar we hebben ...even nog samen op bed gelegen..en om 06:15 zaten wij 2tjes al benden! dat is keer ook anders dan 08:30 wakker worden maar door de hitte kun je amper slapen ...maar goed miss middag dutje... en vandaag 17 weekjes! alle 2 babytjes zijn nu 17 weekjes ben benieuwt op vrijdag de echo ga zeggen of dat nog klopt 1 baby 1 dag ouder is dan ander... maar we zullen zien...en wat ik zo vervelend vind...mog nou zijn dat we 2 meiden er bij krijgen...veel mensen zeggen dit: Arme man van jou die zal druk krijgen echt een meiden huis...en somige zeggen dan heb je geen stamboom houder...me man zei al dat Boeit me niet als ze gezond zijn vind ik belangrijker en maak niks uit jongen of een meisje maar veel mensen berijpen ons niet thja dat komt er van als je niet in de Gekke dokter ziekenhuis wereld zit..ook al leggen we uit maar ze luister niet...en mn man en ik denken laat ze maar lullen wij krijgen dadelijk 2 nieuwe gezin leden en de gezinnetje zal dan compleet zijn en dat is de eeniste wat telt :)
    zo wat gaan jullie allemaal doen vandaag? hier niet veel ...beetje huisje opruimen enzo

wil iedereen fijne dagje wensen

7. 25012010

Rustig hihi iedereen eet smakelijk of lekker uit buiken :D

8. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Hier niet zo lekker vandaag. Heb echt af en toe in eens dat ik helemaal wit wordt en begin te zweten ook herl weinig eetlust

9. 25012010

@pruske bah beterschap meid en is F. Wel wat opgeknapt?

10. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    F is helemaal beter.
    En bij mij komt het echt alleen in vlagen.
    Ik denk dat ik dan wat teveel heb gegaan en te weinig gegeten en gedronken.
    Mijn vader brengt vandaag alshet goed is zijn suiker waarde meter mee dan kan ik kijken of het misschien daar aan ligt

11. 25012010

met zon warm weer als gister enzo goed drinken maar dat wil ook niet altijd zijn...gelukig neem je vader suiker meter mee dan weet je het zeker! hoopelijk is niet erg wordt!

12. nono

nono Niet meer actief

Hoi dames..

Vandaag niet zo lekker te pas.. wat misselijk en aan de diarree.. denk een klein buikgriepje. Maaar we zijn 17 weken!

A.s Maandag de geslachtsbepaling! Spannenddddd!

13. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Nono, het hangt in de lucht denk ik. Zie mij bericht van gisteren toen voelde ik me ook zo. En helaas gaat het nog niet heel veel beter. Lig nu lekker even op bed. We krijgen straks 4 vrienden met hun kinderen op de bbq nu maar effe uitrusten

14. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Beterschap meiden! Hoop dat jullie snel op knappen.

Nono spannend. Wat zegt je voor gevoel?

Hier.
    Vandaag inschijf papieren bij dokter gehaald ingescheven bij aphotheek en bij gemeente ingescheve. Pfff wordt beetje krilig van en warme weer zit ook niet mee. Nu alleen nog de eerkening regelen en dan zijn we klaar maar dat kan pas als de inschrijving helemaal bevestigt is. Daarna wil ik beginnen met de baby kamer! :D

15. soraya4314

soraya4314 Actief lid

5 aug 2012
    116
    0
    0
    Ik heb een fulltime baan als Cargadoor
    Rotterdam
    Hoera hoera we weten wat het geslacht is van ons spruitje!
    Het is een jongentje♡♥♡♥

16. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met jullie babyboy!

17. 25012010

Van harte met jullie baby boy!

Zo vandaag na gyn!!! ! Spannend moet rond 16:00 er zijn zo benieuwt hoe ze gegroeit zijn en de lichaampjes en ook natuurlijk wat zal het gaan worden...toch maar snel proberen slapen ook al valt het niet mee hihi
    :D;):)

18. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Soraya, gefeliciteerd met jullie kleine ventje.

2501, heel veel plezier vandaag

19. soraya4314

soraya4314 Actief lid

5 aug 2012
    116
    0
    0
    Ik heb een fulltime baan als Cargadoor
    Rotterdam
    Bedankt we zijn zo gelukkig. Combi test was ook goed en gisteren uitgebreide echo ook.

2501 veel plezier vandaag

20. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Soraya: Gefeliciteerd :)

Deel Deze Pagina