Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soraya4314

soraya4314 Actief lid

5 aug 2012
    116
    0
    0
    Ik heb een fulltime baan als Cargadoor
    Rotterdam
    2501, Hoe is het gegaan in het ziekenhuis.
    Vandaag toch ook geslachtsbepaling?
    Iam curious :)

2. 25012010

25012010 Niet meer actief

Hoiiiii jah hoe was het gegaan de 2 babytjes doen goed zei de gyn echtv ze xien gord uit enz en nieuwe afspraak maken voor 20 weeken echo. .kan maandag pas bellen...en met geslacht vragen was geen probleem maar de echo aparaat is niet zo geweldig dus hjj zei wel bij 1 iets zag uitsteken maar dst was niet 100% en bij ander een meisje was ook niet 100% dus ik zit nog steest met vraag tekens??? Hahaha dus mn man en ik weten dus nog van niks en nu moeten we 3 weken wachten echt spannend vooral dat de gyn niet hard op durft zeggen...dus ja ben benieuw over paar weekjes...maar me gevoel zegt toch steets meer dat we jongen en meisje krijgen maar dat zien we met 20 weken echo tot die tijd moeten we maar wachten...hihi fijne weekend xxx

3. soraya4314

soraya4314 Actief lid

5 aug 2012
    116
    0
    0
    Rotterdam
    Super wijfie, je hebt toch ookal een dochter?
    ben blij te horen dat je kindjes het goedmaken..
    Hihi geniet ervan en nog ff volhouden. Bij ons zei de gynaecoloog dat er geen twijfel mogelijk was betreft het geslacht ;)
    22 augustus weer een echo...whoa duurt nog zolang. Wil elke week wel ffies kijken.
    Fijn weekend tjikiej xxx

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

2501, spannend voor jullie dus nog ;)

Ik reageer weinig omdat ik mij niet zo goed voel. Eerst niet lekker van de antibiotica, daar ben ik nu gelukkig al een paar dagen van af. Maar ik heb het ideedat de ontsteking niet weg is. :( maandag maar weer even langs de huisarts. Verder veel last van mijn buik, ook door de warmte. Het is hier zo drukkend warm. Ik ben nog wel een dagje naar de kust geweest en daar was het heel anders warm. Bijna een verademing. Ik lees verder wel mee hoor! :)

Fijn weekend!

5. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Beterschap bailief.

Het is ook geen lekker weer voor ons zwangere vrouwtjes:p

6. Bailief

Bailief Niet meer actief

Dankje Prutske.

Nee zeg dat, haha. Hebben jullie nu ook dat jullie zo vroeg wakker zijn? Ik ben zo ongeveer elke ochtend om kwart over 7 wakker. Eigenlijk ben ik dan nog heel moe maar in slaap komen lukt niet meer. Zo vervelend!

7. Bailief

Bailief Niet meer actief

Vandaag heb ik nog wel even een buikfoto gemaakt! Ik maak het nu elke 2 weken maar ik merk dat het groeien ineens snel gaat. Misschien toch leuker om het elke week te doen... Wat doen jullie?

8. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    2501
    Het blijft dus nog even spannend! maar wie weet heeft die wel gelijk hihi.

Bailief
    beterschap hoop dat je snel beter voelt. zou niet fijn zijn om weer een kuurtje te moeten nemen maar als je nog een blaasontsteking hebt is wel beste om te doen helaas.
    ik blijf elke 2 weken foto van mn buik maken. want soms groeit die harder dan de andere keer.

Hier
    Volgende week maandag alweer de 20 weken echo.. wat gaat de tijd toch snel!!
    Foto is van 6,10,14,18 weken buikjes

9. 25012010

mooi mooi meiden echt die buikjes groeien!

heb vandaag eindelijk op facebook gezet over dat we tweeling krijgen in verband met al gedoe van af gelopen maand...

maar moet wel zeggen we hebben wel leuk berichtje en foto neer gezet de berichtje gaat zo :

Na jaren vol verlangen,
    konden we eindelijk schilderen en behangen.
    Maar wat we nooit hadden durven dromen
    dat ze met z'n tweetjes komen

10. soraya4314

soraya4314 Actief lid

5 aug 2012
    116
    0
    0
    Rotterdam
    Mijn buikie met 17 weekies.

@Xdoo mooie buik :)
    @2501 super leuke tekst en leuk ook die schoentjes erbij hahah

:'( weet iemand hoe ik die foto kan roteren

Bijgevoegde bestanden:

11. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    @Soraya: jaaa! Wat leuk, ook een jongen :D
    @15012010: leuk om de aankondiging op die manier te doen.. erg schattige schoentjes ook!! :)
    @Bailief: hè wat vervelend... heb je al eens geprobeerd 's ochtends op de nuchtere maag een glaasje cranberry sap van Ocean's Spray te drinken? Ik doe dat nu elke dag... wie weet helpt het. Ik heb in ieder geval geen last van mijn blaas. (ok wel van witte afscheiding.. yep schimmel infectie die komt en gaat, blegh, maar ik red me met yoghurt smeren :) )

12. Bailief

Bailief Niet meer actief

Aah leuk, 2501!

LA85, op de nuchtere maag heb ik nog niet geprobeerd. Ik dronk het wel door de dag heen. Nu moet ik heel eerlijk zeggen dat ik vandaag tot nu toe nog nergens last van gehad heb! Met een beetje geluk blijf ik dan toch nog gespaard... Dankje voor de tip in ieder geval!

Vervelend dat jij daar dan weer last van hebt! Gelukkig kun je er tegenwoordig spul voor kopen bij de drogist. Veel fijner natuurlijk dan er telkens voor naar de huisarts te moeten.

13. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    2501, wat een gave aankondiging zeg!

Meiden, mooie buikjes! Ik vergeet het steeds om een foto te maken.

La85, vervelend zon schimnel infectie, fijn dat je het zelf kan verhelpen/verlichten.

Bailief, hier ook iedere dag vroeg eruit zelfs nu in de vakantie. Maar dat is omdat mijn vader er elke dag is om aan de dakkapel te komen werken. Ook erg belangrijk want dan krijgt f straks een nieuwe kamer. Op zolder en ik wil die natuurlijk wel op tijd af hebben. Maar dat komt goed want ze gaan deze week echt flink beginnen met afwerken. De stroom moet er nog in en de plafonds, de muurplaten. En dan is het mijn beurt, laminaat leggen, begangen en aankleden:D

Hebben jullie ook dat je teveel wil doen? Ik wil thuis het huishouden doen, plus helpen met klussen ern dan eigenlijk ook nog naar de bloemencorso tent. En dan loopt f ook nog heel de dag rond

14. 25012010

@pruske
    wat voor wagen maak je/jullie met bloemen coroso of hebben jullie een site?

ik heb ook keer mee geholpen met spijkers in bloemen prikken gedaan in lichtevoorde en heb maar paar keer geholpen bij mn schoonzus corso wagen ze hebben al keer slakken gemaakt en pinatãs en een haas met auto's ...is wel mooi om te zien hihi en dit jaar doen ze met meeuwen die in de olie vast zitten als goed is

en veder... heb niks vertellen vanavond Bqq...

en vele dames hebben al hun kleintje gevoelt..en de dames die nog niet gevoelt hebben ...en voel je nu iets wel?

@nono su6 vandaag toch ? laat je ons weten jongen of meisje :D

15. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
  16. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Hee meiden.
    Zo nu eindelijk weer echt even tijd achter de laptop.
    zal eens op iedereen reageren.

2501
    Super leuk gedaan. altijd fijn die leuke reacties!

soraya
    jij hebt ook mooi buik!
    En foto roteren moet eerst zelf doen voor dat je upload.

La85
    yoghurt smeren heb ik nog nooit van gehoord! wel dat als je schoon maakt met cola dat ook erg goed helpt. zelf doe ik gewoon van chillygel de blauwe variant die is antibacterieel.

Bailief
    Voel jij je inmiddels al weer beter?

Prustke
    ik heb inderdaad ook dat als ik op sta hele planning in mn hoofd heb maar als dan de helft gedaan heb toch merk dat al te veel is.

Hier.
    ik heb vandaag een ondersteunende buikband besteld. heb bijna elke avond last van mn rug/buik. hopelijk geeft iets meer verlichting.
    ook heb ik de box in elkaar gezet. na de 20 weken echo ga ik beginnen met de babykamer heb er erg veel zin in. heb bedacht dat de kamer inrichting rood en zwarte boeren bont gaat worden. 1 muur wordt egaal rood en de rest wit.
    en heb even foto's gemaakt van de kinderwagen en box.

17. nono

nono Niet meer actief

Mooie box en wagen hoor! XDoo!

Heb vandaag geslachtsbepaling gehad ;

Wij krijgen een BABY GIRL!

Bijgevoegde bestanden:

18. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Nono
    Gefeliciteerd met jullie Babygirl!!
    was dit ook jou voorgevoel?

19. nono

nono Niet meer actief

Hihi nee.. tot 7 weken dacht ik een meisje en zo van de 1 op andere dag wist ik zeker dat het een jongen zou zijn. We hadden ook al een naam voor jongen (Jason) .. dus ik lag daar en zeg tegen die vrouw, nou.. ik weet haast zeker dat het een jongen is. :p

Ze hield haar benen eerste tijd ook gekruist! Constant bezig met de handjes maar de beentjes wou ze niet bewegen. Tot op gegeven moment ze bedacht dat de grap voorbij was haha! Ze liet duidelijk zien dat ze een meid is! Ben ook wel overtuigd nu.. dat word shoppen in roze. :p

20. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Nono, gefeliciteerd een kleine meid

Deel Deze Pagina