Nono, jij ook een meisje! Geweldig he! Al die meisjeskleding is zooo leuk, wij zijn vandaag even op jacht gegaan. De zomerkleding was al erg leuk maar daar wachten we nog even mee. xDoo, wat een mooie kinderwagen en die box is ook erg leuk! Ben benieuwd naar het resultaat van jullie kamertje. Ik voel mij nu wel weer goed, dus ik denk dat ik mag zeggen dat het toch niet opnieuw terug is. Gelukkig. Dat van de last van je buik en rug herken ik ook, vooral mijn buik. Met het slapen heb ik zelfs al vaak een kussen onder mijn buik. Vandaag de Felicitas box opgehaald . En we zitten te denken om binnenkort even naar de Babydump te gaan, is wel een stukje rijden voor ons maar het lijkt mij een leuke winkel. Ook krijg je daar een doos, heeft iemand die al gehad?, ik ben wel benieuwd wat er in zit.
♥Jaarwisseling MaMa's♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - Verrassing! xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy! Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy! Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december - Baby Girl! Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december - Baby Boy! Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing! Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december 25012010 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl! NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari - Baby Girl! Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 2 januari Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl! Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 7 januari Verrassing: 2 Boy's: 3 Girls: 3 ~*Afspraken*~ 29 Juli - vk - Me88 1 Augustus - GYN - Nono 5 augustus - GUO - Staffie84 5 augustus - GUO - xDoo 6 augustus - controle bij nieuwe vk - xDoo 6 augustus - 20 weken echo - Me88 7 augustus - 20 weken echo - prutske 9 augustus - 20 W echo - saskia (poekies) 14 augustus - 20 weken echo - MaDe87 16 augustus - 20 weken echo - Saar22 16 augustus - 20 weken echo - Bailief
Bailief, de doos van babydump bevat: Knuffel zeehond Speentje Lepeltjes Bewaardoosjes voor eten klein 3stuks Bewaardoosjes voor eten wat groter ook3 En een romper Ik kijk morgen nog even maar volgens mij was dit het
Dankje Prutske! Dat is nog best de moeite waard of niet? Niet dat ik alleen daarvoor wil gaan want ik heb toch nog wat dingen die ik daar dan zou bestellen. Maar het lijkt mij eens leuk, zo'n grote babywinkel. Hopelijk stel ik mijzelf er nu niet teveel van voor haha. Nu weer lekker verder slapen. Was op de bank in slaap gevallen, vriend kwam mij net maar even wakker maken
ik was aan typen viel internet uit...van wegens storing in ander drop kon pas om 22:00 interneten mar was zo moe hihih zo even trerug speolen wat ik wilde zeggen....VET zon gordeldier! en wat denk je pruske gaan jullie winnen of publiek prijs? mijn schoonzus heet 6camp in lichte voorde dit is hun Wagen Corsogroep 6kamp Lichtenvoorde als je die meeuwen ziet(Jan van gent ) zo heten ze en ze hebben blauwe voetjes maar ben bang dit jaar moet overslaan . een neef gaat trouwen moet nog kijken wat we gaan doen... en Wat is jou taak ben je meeste bloemen spijkeren of plakken ? srry zo veel vragen op zon vroege dag hihihi @ NONO van harte met jullie kleine meid!!! he verdorie ben ik nou echt de eeniste die niet weet hihihi ach ik mag naar nieuwe afspraak 13 augst voor 20 weken echo! en hoop dat ons ukkies goed laat zien en benieuwt of de gyn goed heeft geraden ook al zei die 100% niet te weten hihih ach als ze gezond zijn dat is mooiste wat is ...aleen vind zo jammer veel mensen zeggen tegen mij als dadelijk toch 2 meisjes krijg zou wel mooier zijn geweest als er toch een jongen er bij zit... .BOEIT MIJ WAT Als krijg ik een baby aapje uit me ...hmmm nee zeg het verkeert maar snapje ik heb al mee gemaakt om een kindje af moeten geven maar goed moet wel zeggen gister avond op bed was wel beetje lachen...want ik voelde onderin een Plop of klein drukje en boven in was danaar en toen onderin en toen boven in...ik zei tegen me man : Volgens mij zijn ze spelletje spelen tikkie jij bent hem hahaha achja je moet ook vermaken komende maanden! @Doo echt geweldig de wandel wagen en de kleur ook ! mooi... wij zijn eindelijk ook klaar met kleur kiezen ... wij hebben zand/licht bruin gekozen klinkt raar wat ik zeg maar kreeg al horen van verschilden mensen mooie kleur vooral dat jullie licht baby kamer hebben en 1 muur doen we behangen en rest met verf resultaat komt nog en wandel wagen we hebben ook bestelt...en het valt mee dat zo Groot is maar goed ik zal foto nog zoeken voor de wandel wagentje ik stop even met typen hahah ja als ik internet had dan was het verhaal in stukjes geschreven fijne daggie iedereen
♥Jaarwisseling MaMa's♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - Verrassing! xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy! Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy! Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december - Baby Girl! Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december - Baby Boy! Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing! Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december 25012010 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl! NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari - Baby Girl! Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 2 januari Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl! Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 7 januari Verrassing: 2 Boy's: 3 Girls: 4 ~*Afspraken*~ 1 Augustus - GYN - Nono 5 augustus - GUO - Staffie84 5 augustus - GUO - xDoo 6 augustus - controle bij nieuwe vk - xDoo 6 augustus - 20 weken echo - Me88 7 augustus - 20 weken echo - prutske 9 augustus - 20 W echo - saskia (poekies) 14 augustus - 20 weken echo - MaDe87 16 augustus - 20 weken echo - Saar22 16 augustus - 20 weken echo - Bailief 26 augustus - controle vk - Me88
@Nono: Gefeliciteerd met jullie meid @xDoo: Mooie box en kinderwagen, helaas nog een tijdje wachten totdat je hem echt mag gebruiken @25012010: Wat leuk dat je beide kindjes voelt!! In de doos van Baby-dump zat bij mij ook een groene (strand)tas. Gisteravond controle gehad bij de vk. Hartslag was 160 ....
♥Jaarwisseling MaMa's♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - Verrassing! xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy! Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy! Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december - Baby Girl! Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december - Baby Boy! Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing! Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december 25012010 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl! NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari - Baby Girl! Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 2 januari Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl! Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 7 januari Verrassing: 2 Boy's: 3 Girls: 3 ~*Afspraken*~ 1 Augustus - GYN - Nono 5 augustus - GUO - Staffie84 5 augustus - GUO - xDoo 6 augustus - controle bij nieuwe vk - xDoo 6 augustus - 20 weken echo - Me88 7 augustus - 20 weken echo - prutske 9 augustus - 20 W echo - saskia (poekies) 13 augstus - 20 Wk echo (25012010) 14 augustus - 20 weken echo - MaDe87 16 augustus - 20 weken echo - Saar22 16 augustus - 20 weken echo - Bailief 26 augustus - controle vk - Me88 was vergeten bij voegen
Prutske wat leuk dat je aan een wagen bouwt voor het bloemencorso. Dan is het echt een drukke tijd voor jou met ook nog eens die verbouwing. Maar ach, heb je in ieder geval alle drukte in één keer gehad Me88, spannend! Je weet wat dat kan betekenen... haha. Die van ons heeft bij de vk een hartslag van 158 (weken geleden al hoor). Maar op de doppler hier thuis een lagere hartslag, dat beschouw ik maar als minder betrouwbaar. 2501, wat leuk dat je ze voelt! Ik heb haar nog niet voelen drukken maar ik heb al wel een paar keer wat gefladder gevoeld in mijn buik. Ik denk dat zij dat is, herkennen jullie dat?
ook een buik foto laten showen...van week 13 en week 18 (alvast) en een klein boefje wou ook op foto is klein uit gevallen maar hoop dat het duidelijk te zien is met week 13 en week 18 de wandel wagen is van Topmarkt Toppi is ook een heel goede en tweeling wangens zijn al zo duur...maar deze kan je gelukkig mee nemen zeker tot ze 2 a 3 jaar zijn vind prima zo
Schiet me net ineens te binnen dat ik ook nog een controle heb bij de vk. Maar die moet ik nog even iets eerder of later zetten. Handig
@bailief...voor jou is het eerste keer...en als je voelt kriebelen en soort vlindertje in de buik dan zal ze wel zijn.... ik weet beetje als rond 20:00 is dan zijn ze wakker beetje ongeveer ik heb ook gedaan voeten op grond en met de rug op bed liggen en rustig adem halen Savonds heb je meer kans dat je iets voelt want door dat al lopen en bewegen dan vallen de babytjes in slaap met al dat gewiegt...en savonds als wij gaan rusten als moeders dan worden ze meestal wakker lig ook aan ieder kindje heeft eigen dag en nacht ritme
2501, dat is inderdaad precies wat ik gevoeld geb. De eerste keer dat het echt duidelijk was stond ik in de keuken en keek ik mijn buik stomverbaasd aan haha. Dankje voor de tip! Dat ga ik vanavond eens proberen . Nou ik heb de afspraak verzet. Normaal hebben ze nooit een paar dagen eerder tijd maar nu wel! 6 Augustus ben ik weer aan de beurt. Hopelijk laat ze haar hartslag deze keer wel horen. Ik las trouwens dat sommigen al een naam hadden. Wie het nog niet heeft, zijn jullie daar ook al druk mee bezig? Ik had echt een hele leuke naam gevonden voor onze dochter, maar namen worden voor het gemak wel eens afgekort als je ze roept. Jullie kennen het wel. Het afgekorte stuk zou dan precies hetzelfde klinken als de naam van onze hond.... hoe krijg ik het voor elkaar
@ Bailief: Meisjesnaam hebben wij al. Als het een jongen is wordt het lastig, zitten absoluut niet op 1 lijn haha Meisjesnaam heb ik al jaren in mijn hoofd en gelukkig vindt m'n vriend het een leuke naam
Me88, wat leuk dat je die al jaren in je hoofd hebt en dat je vriend hem ook nog eens leuk vind. Wat ik mij ook afvroeg, gaan jullie meer voor een naam die populair is of voor een naam die veel minder bekend is? Wij hopen een naam te vinden die niet vaak voorkomt. Best moeilijk! Voor een jongen hadden wij een naam die nog nooit in Nederland gegeven is, geen krom gespelde of moeilijk uitspreekbare naam hoor. Gewoon een naam die uit een ander land komt. Maar die moeten we nog even bewaren haha.
Wij zijn er ook al aan uit wat betreft de naam. Net als vorige keer c waren we het weer heel snel eens met elkaar
2501 mooi groeiend buikje heb je! mooie kinderwagen. lijkt me lastig om 1 te vinden aangezien de meeste de super breed is en de kindjes naast elkaar zitten. maar lijkt me zo onhandig! en dat duurder is dan kinderwagen voor 1 kindje lijkt me logies.. Bailief leuk dat je kleine al begint te voelen! bij mij was eerst soort gerommel maar nu is echt duidelijk. en hier hadden wij voor een meid al een naam waar we samen helemaal over uit waren. maar voor een jongen hebben we ook al een naam gevonden. deze is ook nog nooit eerder in Nederland gebruikt. (volgens de site waar je dat mee kan zien) voor ons wel belangrijk dat niet veel gebruikt wordt.
Dames, Heb even een vraagje, sorry dak zo binnenval maar als ik mijn zwangerschapslegging niet aan heb heb ik een heel andere buik. Hebben jullie dat ook dan? En is jullie buik dan hard of zacht? Pff soms ben ik zo onzeker heb 22 augustus pas weer een echo en heb men kleine pas 1 gevoeld en daarna niet meer. Hopelijk kan iemand me een beetje geruststellen. Tis men eerste zwangerschap dussehh. .. Alvast bedankt
♥Jaarwisseling MaMa's♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - Verrassing! xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy! Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy! Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december - Baby Girl! Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december - Baby Boy! Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing! Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december 25012010 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl! NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari - Baby Girl! Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 2 januari Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl! Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 7 januari Verrassing: 2 Boy's: 3 Girls: 3 ~*Afspraken*~ 29 Juli - vk - Me88 1 Augustus - GYN - Nono 5 augustus - GUO - Staffie84 5 augustus - GUO - xDoo 6 augustus - controle bij nieuwe vk - xDoo 6 augustus - 20 weken echo - Me88 7 augustus - 20 weken echo - prutske 9 augustus - 20 weken echo - saskia (poekies) 9 augustus - 20 weken echo - Hannes 14 augustus - 20 weken echo - MaDe87 16 augustus - 20 weken echo - Saar22 16 augustus - 20 weken echo - Bailief Ik kom ook weer eens even wat posten! Ik heb ook eindelijk een datum voor mn 20 weken echo. Wat leuk om te zien al die mooie foto's van echo's en kinderkamers en buiken. Ik voel de baby nu ook steeds een klein beetje, dat is ook wel weer spannend, want als ik het nu even een dag niet gevoeld heb maak ik me meteen zorgen. Maar ik geloof dat je de baby pas vanaf 26 weken echt elke dag moet voelen, voordat je je zorgen hoeft te maken.