Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nono

nono Niet meer actief

♥Jaarwisseling MaMa's♥

Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december
    - Verrassing!
    xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy!
    Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december
    LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy!
    Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december - Baby Girl!
    Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december
    Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december - Baby Boy!
    Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing!
    Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december
    25012010 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari
    MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl!
    NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari - Baby Girl!
    Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari - Baby Boy!
    Mamaess
    - 29 jaar - 2e kindje - 2 januari

Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 2 januari
    Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl!
    Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 7 januari

Verrassing: 2
    Boy's: 4
    Girls: 4

~*Afspraken*~

5 augustus - GUO - Staffie84
    5 augustus - GUO - xDoo
    6 augustus - controle bij nieuwe vk - xDoo
    6 augustus - 20 weken echo - Me88
    7 augustus - 20 weken echo - prutske
    9 augustus - 20 weken echo - saskia (poekies)
    9 augustus - 20 weken echo - Hannes
    14 augustus - 20 weken echo - MaDe87
    16 augustus - 20 weken echo - Saar22
    16 augustus - 20 weken echo - Bailief
    21 Augustus - 20 weken echo - Nono
    6 September - Gyn - Nono

2. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    prutske
    nee hier niet meer onzeker. alleen beetje spanning voor de 20 weken echo of alles wel goed is met mn kleine man maar veder voel ik me goed onder.

Soraya
    Hopelijk krijg jij snel meer vertrouwen in je zwangerschap! komt vast snel als je kleine duidelijk voelt!

La85
    oke ik zal haar anders een berichtje sturen of ze nog in lijst wilt blijven of dat ze weer gezellig mee komt kletsen.

Bailief
    leuk dat je zo geslaagd bent met het shoppen. ach 1 of 2 dingetjes die wat duurder zijn kan wel een keertje!
    leuk dat je haar steeds meer voelt ook! kan me voorstellen dat je erg twijfelt. maar zou ook even met de verloskundige overleggen of je angsten real zijn? het is een hoop geld dat je ook aan je kleintje kan uitgeven. geld geef je tenslotte maar 1 keer uit. en als je later terug kijkt op je bevalling moet je wel zeggen dat je gekozen en gedaan hebt zo als jij het prettigste bij voelde.

2501
    leuk dat je de babykamers binnen hebt! heb je al ideetjes wat je met baby kamer gaat doen? kan me voorstellen dat met 36 weken je het te laat vind. grappig dat je in de krant staat! wat is de reden er voor?

Hier.
    Donderdag op vrijdag heerlijk in hotel geslapen met mn vriend. heerlijk die luxe! en lekker cool met de airco. gisteren had ik heel zwaar met het warme weer. kreeg flinke hoofdpijn en in de avond ook weer over mn nek gegaan. vannacht super slecht geslapen had heletijd last van maagzuur :( ook om half 6 was veel lawaai buiten ff mn vriend wakker gemaakt en naar wc gegaan. bleek het brandweer te zijn voor paar huizen veder op. dus even gewacht met slapen gaan tot dat ze weg waren. je weet nooit of het ineens erger door breekt en uitslaat naar andere huizen toe.. vandaag voel ik me ook niet helemaal top maag gelukkig iets beter dan gisteren. maandag alweer de 20 weken echo! wat gaat de tijd snel vind ik.

3. nono

nono Niet meer actief

Goedenmiddag!

Allemaal een beetje door de hitte heen gekomen gister? Ik kon 't redelijk goed hebben alleen had op 't eind van de dag er ineens aan, werd misselijk en duizelig ervan!
    Sinds gister voel ik de baby hier! De gyn zei 2 dagen terug dat het vast niet lang meer zou duren. Toevallig een dag later dat ik zoiets had ; dat kan niet anders dan de baby zijn. :p

Ondanks dat ik van mijzelf al dik ben, zie je toch echt wel goed dat ik zwanger ben. :)

Bijgevoegde bestanden:

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

Me88 en MaDe, de redenen die jullie hebben voor een ziekenhuisbevalling die heb ik dus ook in mijn hoofd. Het lijkt veiliger te voelen voor mij, nu dan. Maar xDoo, jij hebt ook gelijk dat ik beter even met de vk kan overleggen, dinsdag heb ik een afspraak dus dan ga ik het er even over hebben. Voor dat geld kan ik inderdaad ook leukere doeleinden bedenken ;). Ik had altijd zo'n geromantiseerd beeld in mijn hoofd van een thuisbevalling: de bevalling zelf zonder enige complicaties of knip (dat is geloof ik al niet realistisch als ik lees hoe vaak er geknipt wordt) daarna op adem komen en uiteindelijk lekker met zijn drietjes in bed waarna de familie komt kijken. Misschien is dat té mooi gedacht van mij denk ik nu.

xDoo, wat vervelend dat je je weer zo slecht gevoeld hebt en ook nog eens slecht geslapen, bah! Hoe is het met jullie nieuwe huisje? Leuk dat jullie even samen weg zijn geweest!

Nono, jij hebt een mooi buikje! Je draagt haar naar voren toch? Of zie ik dat verkeerd. Ik draag haar ook naar voren. Ik heb al te horen gekregen: "oh een meisje? Ik hoop maar niet voor je dat je rond gaat dragen." Zo zie je maar weet wat een bakerpraatje dat is, al zal het vast bij sommigen kloppen. Maar dat is met alles :p

Wij hebben zodalijk een verjaardag met eten erbij enzo. Heb ik een ontzettend leuke jurk gekocht, kom ik erachter dat ik geen enkele bh voor eronder heb. Gelukkig zitten er van die bh-pads in dus het kan ook zonder, al hou ik daar niet van. Helaas heb ik geen andere keus want ik moet natuurlijk mijn nieuwe jurk aan haha.

Oja! Vriend heeft haar gevoeld! Hij had zijn hand al een hele tijd op mijn buik liggen en ineens schopte of duwde ze tegen zijn hand! Zo hard heb ik het nog nooit gevoeld en daarna deed ze het ook niet meer, maar dit was zo bijzonder!

5. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Even een kleine tip tegen het niet lekker zijn met het warme weer. Op tijd en kop bouillion drinken om het zout weer aan te vullen dat je verliest met zweten.
    Bij mij helpt het echt.

En sinds de laatste dagen begin ik onze uk echt goed te voelen. Heeft er misschien ook mee te maken dat ik wat meer rust neem. En echt wat dingen heb afgeketst. Want ik kan wel willen maar buikpijn/ harde buiken heb ik er niet voor over.

Woensdag eindelijk 20 weken echo en als alles goed is het weekend erna lekker shoppen denk ik

6. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hoi allemaal ,

ik had een berichtje gehad van Xdoo met de vraag waarom ik niet meer kwam ,het is voor mij gewoon te druk om bij te houden met 3 kinderen ,ik heb een paar topics waar ik actief mee ben maar zelfs niet in het eigen topic wat ik heb opgestart is gewoon zo ben er eerlijk in.Mijn oudste heeft ass.de 2e volgt nu ook logopedie en hier is het 2 maanden vakantie dus ik hou me ook meer met hun en het huishouden bezig die ik al te vaak in stukjes moet doen wegens de zwangerschap ,mijn man werkt alleen dus alles komt bij mij terecht van al het andere.

Zit op FB ook als er een groepje zou zijn privè gericht zou ik leuk vinden ,mocht dat zijn pb me gerust .
    Kan ik mijn naam doorgeven en dat is ook leuker om persoonlijkere foto's en mededelingen te doen :)

x

7. Bailief

Bailief Niet meer actief

Goede tip, Prutske. Ik heb er ook flink last van helaas en eigenlijk is iets warms drinken wel het laatste waar ik dan aan denk. Terwijl bouillon zo logisch klinkt. Morgen weer een warme dag.

Goed dat je wat meer rust neent, dat is belangrijk!

Liefoe, kan me voorstellen dat je het te druk hebt. Een FB groepje hebben wij niet maar misschien is het wel heel leuk om die aan te maken. Ik ben benieuwd hoe de anderen hierover denken.

Nou gisteren echt geen leuke avond gehad met die verjaardag. Schoonmoeder was er ook en ze laat enorm blijken dat ze denkt dat onze dochter van haar is. Verschrikkelijk vind ik dat en vriend zag het gelukkig ook. Ze heeft verschillende dingen gezegd waarmee ze mij erg gekwetst heeft. Ik heb mij telkens maar ingehouden omdat ik weet dat zij het slachtoffer gaat spelen als ik er wat van zeg. Later zat ik mij af te vragen waarom ik mij eigenlijk inhoud. Het gaat om onze dochter en daarbij moet ik mijn grenzen gewoon kunnen aangeven. Kan zij daar niet mee omgaan dan is dat haar probleem. Niet die van ons. Helaas bedacht ik mij dat later thuis, ik hoop dat ik de volgende keer sterk in mijn schoenen sta, ik ben namelijk nogal het type dat niet wil dat anderen zich slecht voelen en dus mezelf wegcijfer.

8. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Bailief, het is jullie kindje! En dat moet/ mag jij verdedigen hoor. En v andere behalve jou sm snappen dat v echt wel hoor.

Fb, van mij hoeft een groepje daar niet perse. Ik ben bang dat het hier dan dood bloed zou ook jammer zijn.

Zo wij hebben vandaag een relax dagje lekker niks doen

9. 25012010

25012010 Niet meer actief

@bail ik voel met je mee vooral dat je zei weg cijfert....en ook me in hou en savond begin me gedachten nee waatom moet ik me in houden enz...zit nu ook ib fijn moment van me familie...bah bah en me vader zegt ook komt door dat je een geweten heb je moet je eigen leven leiden dat doet iedereen ook...dat klopt maar omdat ik en jij nog niet zo veel levens ervaring hebben moeten we leren om gaan ...me vader is de eeniste ouder waar we aan hebben ..hebniks aan me mieder schoonpap en schoon moeder die is al overleden toen ik me man leer kennen...en ik merk wel ald ik verlijk toen ik 19 was en nu ben veeel sterker geeorden maar toch hoop te leren maar komt als me meisje grooter wordt en tweeling die kijken na mij ik ben hun moeder ik heb als taak dat mijn kinderen gaan bloeien na mooie vrouw of zoon en dan nog sta ik op achter grond want leven is hard en wat ik in me jeugt en leven mee maakt gun ik me kindjes niet aaaaahhhhh zo is er uut haha srry lang verhaal...en me man heeft ook iets gevoeldt gister avond maar was 1 maal hihi
    Vandaag niks doen relex doen
    @xdoo er was romnel markt bij ons we waren rond kijken

10. Bailief

Bailief Niet meer actief

Prutske, dankje! Toch fijn om te horen.
    Over FB heb je inderdaad ook wel gelijk, het zou jammer zijn als het hier doodbloed.

2501, bah vervelend is dat he. Eigenlijk zijn we "te lief" voor dit soort dingen. Wat naar voor je dat het bij jou ook al niet lekker loopt. Sommige mensen veranderen echt in hun gedrag tegen je tijdens een zwangerschap merk ik.

Toch fijn om je hart hier te kunnen luchten!

11. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Nono mooi zwangerbuikje hoor! Fijn dat je de kleine meid nu voelt?

Bailief leuk dat je vriend haar gevoeld heeft!
    En gewoon voor jezelf op komen ook is het ff moeilijk je gaat wel profeit van hebben. Bij mij hebben we afgesproken dat als ik bijv iets heb wat ik tegen mijn vriends ouders wil zeggen dat "negatief" is mijn vriend het doet zodat ik niet de boos doener ben. En als hij iets over mijn moeder heeft vertel ik het haar. Maakt ook stuk makkelijker.

Fb groepje zie ik ook het nut niet van in. Merk vaak dat alles door elkaar heen gaat en toch op 1 locatie veder gaat,
    Maar als iemand mij op fb wilt toevoegen moet die gene maar een prive bericht sturen.

Morgen de 20 weken echo! Ooh zo spannend. Net waren de katten voor 3 x buiten en mijn kat was bij de buurvrouw naar binnen gegaan. Horden we ineens gegill en van alles vallen. Binnen 3 sec was die weer bij ons op zolder. Mn vriend ff heen gegaan om te vragen of niks stuk was. Maar niks aan de hand ze had alleen vogels anders had ze niet erg gevonden dat die daar binnen was hihihi.

12. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Xdoo, succes met je echo!

13. 25012010

25012010 Niet meer actief

Oooh nono ik zat gister op mob en nu op laptop echt jou buikje groeit mooi..en ik ben ook stevig maar je kan echt wel zien! Dames die ech krijgen su6

14. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Hoi meiden!

Ben ik weer eens:D en weer helemaal bij gelezen;)

vandaag hebben we onze GUO gehad...ik was zo ontzettend zenuwachtig, zo bang om te horen dat er iets niet goed zou zijn maar gelukkig zag alles er uit zoals het hoorde en zijn er geen afwijkingen gevonden.
    natuurlijk geen garantie voor een gezond kindje maar er was niets waar we ons druk over hoefde te maken.
    Zo opgelucht nu!!!

Gelukkkig was ze ook nog steeds een meisje haha:D

Ik voel haar al een week of 2 bewegen in mn buik, en vorige week maandag bij precies 18 weken heeft ook mn vriend haar gevoeld:D
    Zo bijzonder!!!
    Ik voel haar nu echt dagelijks, zeker in de avond, en wanneer ik na inspanning(werken) even rustig ga zitten dan laat ze weten dat ze er is:D
    vanaf de buitenkant nog wel minder hoor, nu al lekker papa pesten want als ik dr voel en hem roep, dan ligt ze weer stil hahaha

Verder voel ik me echt top! Mn bekken is wel redelijk onder controle.
    Nu wel regelmatig een bloedneus maar dat kan natuurlijk ook van de warmte komen

Even een foto van ons meisje

15. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Staffie, gefeliciteerd met de goede echo! Lekker gevoel is dat als alles goed is. Ik hoop wornsdag ook zon bericht te posten:D

16. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    @Staffie84: Wat fijn dat alles goed is en dat het nog steeds een meid is ;)

Bloedneus heb ik niet, maar wel telkens bloed met snuiten.

17. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    ♥Jaarwisseling MaMa's♥

Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december
    - Verrassing!
    xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy!
    Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december
    LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy!
    Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december - Baby Girl!
    Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december
    Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december - Baby Boy!
    Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing!
    Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december
    25012010 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari
    MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl!
    NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari - Baby Girl!
    Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari - Baby Boy!
    Mamaess
    - 29 jaar - 2e kindje - 2 januari

Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 2 januari
    Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl!
    Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 7 januari

Verrassing: 2
    Boy's: 4
    Girls: 4

~*Afspraken*~

5 augustus - GUO - Staffie84
    5 augustus - GUO - xDoo
    6 augustus - controle bij nieuwe vk - xDoo
    6 augustus - 20 weken echo - Me88
    7 augustus - 20 weken echo - prutske
    9 augustus - 20 weken echo - saskia (poekies)
    9 augustus - 20 weken echo - Hannes
    14 augustus - 20 weken echo - MaDe87
    16 augustus - 20 weken echo - Saar22
    16 augustus - 20 weken echo - Bailief
    21 Augustus - 20 weken echo - Nono
    26 Augustus - controle vk - Me88
    6 September - Gyn - Nono

Mijn afspraak 26 augustus was van de lijst verdwenen....

18. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @ Prutske
    Ja iedereen is nu wel bijna allemaal aan de beurt volgens mij
    dus ik ga duimen dat iedereen positieve berichten krijgt:D:D

@Me 88
    Een jongen is nog steeds welkom hoor maar zou zo zonde zijn van de spullen die wel al hebben gekocht haha, maar de echoscopist zei dat het echt heel vaak gebeurt, dat het tijdens de 20 weken echo toch wat anders blijkt te zijn.
    Vaak toch onkunde bij VK en Gyn's of slechte apparatuur, hij maakt het in ieder geval nog steeds vaak mee.

Trouwens mn buikje bij 18 weken:D

19. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Staffie
    Fijn dat alles er goed uitzag! En natuurlijk dat het nog steeds een meisje is.

Hier
    Nou we hebben nieuw ziekenhuis dus nieuw systeem maar werkt voor geen meter. Werd aan gegeven dat 135 min wacht tijd was. Dach ga dan maar ff in restaurant wat eten daarna ff naar buiten want mn vriend moest roken. Werd ik gebeld waar we waren dus ik uit gelegd bleek er geen wacht tijd te zijn.
    Dus gelijk echo gemaakt en alles was goed zo ver het te zien is. Paar foto's mee gekregen helaas niet zo'n mooie als staffie. Zal straks in mijn album zetten.

20. Bailief

Bailief Niet meer actief

Wat fijn dat jullie kindjes al door de "keuring ;)" zijn! Volgende week vrijdag ben ik aan de beurt.

Staffie, mooie buik zeg! Wat stom dat het zovaak gebeurd dat het kindje toch een ander geslacht blijkt te zijn. Ik hoop dat het bij die van ons ook het geval niet is want we hebben al wat roze gekocht haha. Maargoed, ik moet zeggen dat wij een duidelijke echo hadden, zelfs met 3D beelden en ze heeft het extra gecheckt. :)

Vandaag nog even goed geslaagd bij de kruidvat! Vijf rompertjes in maatje 62/68 voor maar 2, 50! Die waren eerst 10 euro. En twee lakentjes voor 1, 80 per stuk, die waren eerst 7 euro oer stuk. Goed gedaan dacht ik.

xDoo, zo doen wij het ook altijd qua negatieve dingen zeggen tegen ouders/schoonouders. Vandaag echt nog een goed gesprek gehad met vriend en er is nog veel meer dat zij gezegd heeft, de heks. Wat zij vooral ook vaak doet is in hun taal tegen vriend zeggen dat de katten naar het asiel moeten en de hond ook. Onze hond gleed zaterdag uit bij haar in huis omdat zij even iets opgedweild had. In hun taal zegt ze tegen de hond: lekker voor je! Nou daar zakt je broek toch vanaf. Als ze niet wil dat de hond daar komt dan kan ze dat zeggen, maar afgelopen vrijdag zei ze aan de telefoon nog tegen mij dat de hond mee kon. Uit haarzelf, ik had daar niet eens naar gevraagd. Wij hebben nu beiden genoeg van dit gedrag, we gaan nu voor een zero-tolerance beleid. Haha.

Deel Deze Pagina