La85: pffff wat zul je even in de rats hebben gezeten. Gelukkig is het bij een jongen gebleven Xdoo: Ja nu is alles behalve 2 slaapzakken weg. Morgen nog die 2 slaapzakken uitwassen en dan is het klaar. Maar goed dat is niet zo bewerkelijk als al dat kleine spul van dochterlief. Had teveel kleren bij me voor haar. Ben ook wel benieuwd naar je foto's. Ik post sowieso niet al te veel foto's, je weet nooit he?! 2501: Oeh jullie schieten al mooi op. Wij hebben nog vakantie. Las morgen nog een rustdag in en zaterdag gaan we naar mijn schoonouders op de camping. Is 2 uur rijden. Lekker aan zee dus dat is wel heerlijk. Hier vandaag voor het eerst serieus met babyspullen bezig geweest. Op marktplaats dan. Ik wil graag een fietskar, want anders kom ik haast niet weg. En twijfel of ik een nieuwe tweedehands kinderwagen ga kopen. Had een phil en teds in mijn gedachten, maar vraag me af of ik die nou echt zoveel ga gebruiken. Heb de supermarkt om de hoek en bij andere dingen in het centrum heb ik dan de fietskar die als buggy kan. Dus ja... Als we samen weggaan kan de oudste in de buggy en de baby in de kinderwagen. Moeilijk, moeilijk moeilijk. Dikke kans dat we eerst maar eens gaan kijken hoe het zonder bevalt. Heb al een leuk meerijdplankje op de kop weten te tikken op marktplaats. Volgende week maar eens behangboeken halen en we moeten achter schoenen aan voor dochterlief die al 3,5 maand loopt. Maar we hebben nog lekker een weekje vakantie dus de tijd.
Xdoo ik heb foto terug gestuurt...hoopelijk vind je niet erg vind gewoon leuk om idee delen groetjes @saar lekker na de zee bij schoonouders...ja wij gaan volgend weekend 2 uurtjes rijden naar oom en tante van me man gelukkig hebben we 2de hands gekregen dvd speler voor ons meisje (cd speler was kapot maar usb doet goed) en goed is goed hmm als ik iemand gemist heb srry !niet me bedoeling doedels
saar lekker nog eventjes opbezoek bij je schoonouders aan zee. fijn dat alles nu bijna uitgewassen is. zou ook eerst kijken hoe het bevalt zonder aangezien je dan een tijdje veder bent en misschien vind je dochter wel heerlijk om zelf veel mee te lopen? 2501 heel leuk zoals ik al had gezegd in bericht! zo kom je nog weer eens aan ideetjes waar je niet eerder aan gedacht hebt!
2501: Hanna heeft het onderweg naar frankrijk prima gedaan. Gewoon met speelgoed en haar lievelingsknuffel, dus verwacht dat die 2 uur geen probleem zijn. Xdoo: ja ze is straks wel pas 1,5 dus nog wel erg klein, maar goed we zien het wel. Me88: oh wat schiet het alweer op he?! Ik vond de 2e helft ook veeeel sneller gaan als de eerste helft.
♥Jaarwisseling MaMa's♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - Verrassing! xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy! Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy! LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy! Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december - Baby Girl! Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december - Baby Boy! Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing! Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december 25012010 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl! NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari - Baby Girl! Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari - Baby Boy! Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 2 januari Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl! Verrassing: 2 Boy's: 5 Girls: 4 ~*Afspraken*~ 6 augustus - 20 weken echo - Me88 7 augustus - 20 weken echo - prutske 9 augustus - 20 weken echo - saskia (poekies) 9 augustus - 20 weken echo - Hannes 13 augustus - 20 weken echo - 25012010 14 augustus - 20 weken echo - MaDe87 16 augustus - 20 weken echo - Saar22 16 augustus - 20 weken echo - Bailief 19 augustus - controle vk- Saar22 20 augustus - controle Gyn - Staffie84 21 Augustus - 20 weken echo - Nono 26 Augustus - controle vk - Me88 27 Augustus - controle vk - Staffie84 5 September - controle vk - xDoo 6 September - Gyn - Nono 10 Oktober - Echo Hogeschool - Staffie84
@saar ik heb ook speelgoedjes voor me dochtertje maar ze is ook wat ouder dan jullie meid ze wordt in november 3 jaar maar ik doe aleen aan zetten als ze om vraagt het scheeld het is ook de eerste keer dat we zo ver gaan rijden met de DvD speler (normaal heeft ze boekje of speelgoed of spelletje doen zoals zie jij een Rode auto?) achja ik ben gewoon voorbeid je weet maar nooit en ben vandaag beetje in dip wereld beland want al 2 dagen voel ik niet echt trapjes of plopjes van de tweeling ...jammer meestal voel je echt duidelijk en al 2 dagen niks...en ik weet ze zijn nog klein enzo maarja deze weekend door heen trekken en dinsdag gelukkig Echo!
Wauw wat veel geschreven! Saar, welkom terug! Wat jammer dat je je zo slecht gevoeld hebt, dan is het toch fojn om weer op je eigen plekje te zijn. Pak maar lekker je rust als je alle wasjes erop hebt zitten. Leuk dat je nu ook echt bezig bent met de babyspullen! En wie weet heb je helemaal geen dubbele kinderwagen nodig . La85, jeetje dat lijkt me geen leuke echo geweest met die pijn. Gelukkig dat ze toch nog alles heeft kunnen checken en dat het nog steeds een jongen is. xDoo, ik ben ook heel benieuwd naar je foto! Logisch dat je niet alles zomaar op Internet zet. Nono, lekkende tepels heb ik nog niet. Al zit er wel telkens wat wit op. Maar vocht komt er nog niet uit. En over de vk, inderdaad beter te vaak bellen dan te weinig! Al ben ik er ook zo een die eerder te weinig belt haha. 2501, niet dippen hoor! Vanaf 24 weken hoef je ze pas elke dag te voelen zegt mijn vk. Ik voel haar ook soms een paar dagen niet. Gisteren heb ik een hele slechte dag gehad. Ik had zo'n verschrikkelijke rugpijn. Vriend wilde mij al naar de huisartsenpost sturen omdat ik in de avond lijkbleek was van de pijn. Probleem hier op het forum gepost en toen kreeg ik de geweldige tip om vriend mijn bilspier te laten masseren. Wat een opluchting! Verder volgende week vrijdag de 20 weken echo. Ik vind het wel spannend worden nu.
Saar. Mijn oudste broer was ong 2 toen mn moeder mn andere broer kreeg maar hij liep eigenlijk altijd vond die leuk. Terwel mijn middelste broer altijd bij mij voorop zat met zn kont hihi dus moeilijk te te schatten wat tijd gaat doen Me88 Gefeliciteerd, hier ook op de helft. 2501 geef het de tijd ga anders voor liggen en wacht ff af. Kan zijn dat je wat meer vruchtwater waardoor de trapjes niet goed door komen. Bailief Fijn dat dat hielp zeg! Nu hopen dat het probleem is zodat je weet wat je moet doen! Hier Bah voel me niet lekker hele erge last van mn darmen tot nu toe alleen nog op bed gelegen. De vk gebeld en ze zouden terug bellen maar natuurlijk nog niet gebeurt en nu zijn ze niet meer te bereiken. Heb dat altijd.. veder is baby super druk. Mn vriend heeft ook heel duidelijk kunnen voelen. Merk echt dat zn spiertjes goed ontwikkelen hij trapt elke dag steeds harder hihi
@XDoo Hoe is het met het hondje? Hier zijn ze weer helemaal happy nu het niet meer zo heet is haha En dat waterballet herken ik, hier kunnen ze echt niet drinken, ze happen dus standaard een handdoek onder de bak want anders blijf ik dweilen Hier ook lang leven de Rennies Soms gebruik ik het dagen niet, en dan eet ik ze de hele dag door Vooral last als ik op bed lig Ben trouwens heel benieuwd naar je foto Ik wil ook graag wat mooie (prive) zwangerschapsfoto's laten maken maar weet nog niet of ik het door iemand wil laten doen, of mn vriend/zus aan het werk zet. Ik vind mn buik nu nog wat te klein, maar wil ook zeker wat mooiers hebben dan die van mn mobiel Ook al zo'n last van je darmen Hier ook een slechte nacht gehad, ik ga zo bij zo heel weinig naar het toilet (2x per week ofzo) maar vannacht werd ik zo beroerd...heel de nacht gezeten...maar er nu wel van opgeknapt Zou eigenlijk nu toch echt eens naar de HA moeten voor iets laxerends want roosvice laxo werkt dus ook niet echt meer... @Bailief Nee gelukkig geen schimmel en ellende in ons huis Maar het zijn huizen van 60 jaar oud en hebben wel een renovatie nodig (tocht, gehorig, en wat klein) daarom hebben ze besloten de hele wijk opnieuw te bouwen, minder huizen ervoor terug maar wel groter. We hebben wel besloten dat we zo bij zo niet terug gaan naar de nieuwe wijk want we willen met de tijd toch kopen en anders blijf ik dozen inpakken haha, nu alleen maar hopen dat het allemaal een beetje opschiet en we niet nog 2 jaar hier moeten zitten Balen van je rugpijn! Zet je man maar flink aan het werk hoor! lekker masseren En anders een bezoekje aan de fysio? Misschien wel beginnde BI? @Prutske Fijn dat de echo helemaal goed was! Jaa die harde bobbel herken ik Vooral s'ochtends als ik wakker wordt zit er echt rechts een bobbel, of helemaal onderaan lang uit Heel soms ook op mn werk dat er opeens een bobbel in mn buik zit Ik kan dr dan echt zo vastpakken, en het lijkt wel of ze dan juist nog meer in mn hand kruipt @Saar Welkom terug jammer dat je, je niet zo goed voelde, maar als je beroerd bent is er niets beters dan je eigen bed en wc. @Nono Wat schrikken zeg!!! Hopelijk idd gewoon een gesprongen adertje, de doorbloeding is natuurlijk ook veel beter dus zou wel een logische verklaring zijn. Hier nog geen lekkende tepels Hoeft voor mij niet ook hahaha Wel jeuken ze regelmatig en beginnen ze ook wat te "glimmen" @La85 Gelukkig een goed echo!! Wel jammer dat het niet zo makkelijk ging...klinkt ook niet echt als een ervaring echoscopiste Precies het verhaal wat mijn echoscopist zei over platgedrukt piemeltje/balletje dat het dan net schaamlipjes lijken. Gelukkig heeft ze, ze dan uiteindelijk toch gevonden Lijkt me heel vervelend om, om te moeten schakelen qua geslacht @25012010 Ik heb geen tijgervelletje maar zal mn blote buik foto's ook niet zo snel online plaatsen hoor zeker niet met mn hoofd erop Jammer dat je ze nog niet dagelijks voelt, maar dat hoeft ook nog niet he? Zeker als je placenta ervoor ligt. Maar als je het niet vertrouwd of jezelf er niet prettig bij voelt zou ik toch gewoon langs de VK gaan vandaag hoor ipv wachten tot dinsdag @Placenta Hier ligt ie helemaal aan de achterkant, ik voel me meisje dus echt al heel goed, en dagelijks wel meerdere keren Helaas mn vriend nog niet zo, want iedere keer als hij zn hand op mn buik legt dan stopt ze met trappelen hahahahahaha Ik voel het zelf ook nog niet heel goed hoor aan de buitenkant, heel soms maar merk wel dat de trappen steeds krachtiger worden, dus ik denk niet dat het lang duurt voor mn vriend het echt goed kan voelen verder niet veel bijzonderheden hier, vandaag nog een dagje werken werken en dan morgen heerlijk vrij!!! Dat is voor mij echt zeldzaam, vrij op een zaterdag Dus ik ga er van genieten heel de dag familiedag van mn vriend zn kant, surinaamse familie, dus veel drukte gezelligheid en lekker eten Jullie nog leuke plannen voor het weekend?
xDoo, heeft de vk je inmiddels terug gebeld? Vervelend zeg, beterschap. Staffie, gelukkig maar dat jullie huis niet zo'n drama is! Wij hopen hierna nog 1 keer naar een huurwoning te verhuizen en daar dan blijven wonen tot we kunnen kopen. Anders blijven we zo bezig haha. Wat lekker dat je morgen vrij bent, geniet ervan! Hoe weten jullie waar je placenta ligt? Ik voel haar zeker nog niet elke dag en ook nog niet echt krachtig ofzo. Net liet ze zich wel even voelen, het leek alsof ze mijn heupbot aan het kietelen was haha. Gisteren trouwens weer iets meegemaakt. Wij kwamen de buren van mijn ouders tegen, best oude mensen. Ze vroegen naar de zwangerschap dus ik vertelde heel trots dat we een dochter krijgen, nou ze waren compleet verbaasd dat ik dat toch zomaar iedereen vertelde haha. Daarna vroeg die man aan mijn vriend: "ben je Turk? (Hij komt uit Iran) en vinden je ouders het wel goed dat jullie een kind krijgen?" Wij kennen die mensen eigenlijk alleen van gezicht dus wel een beetje rare vragen. We konden er wel om lachen hoor, al was het natuurlijk niet zo netjes van die man. Staffie, kook jij dan Surinaams of doet je man dat? Wel lekker hoor! Bekken instabiliteit werd ik gisteren inderdaad ook op gewezen. Ik wil het even aankijken maar als ik het vaker heb dan zal ik er wel even naar moeten laten kijken. Ik hoop stiekem dat het maar eenmalig is. Zondag hebben wij verjaardag van mijn moeder. Morgen weten we nog niet wat we gaan doen.
Xdoo en staffie, wat hier goed helpt als ik slecht naar de wc kan is een kiwi eten op nuchtere maag. Misschien iets voor jullie om te proberen. Nono, echt balen die bloedingen. Hopelijk gebeurt het nu niet meer. 2501, en al wat gevoeld? Anders zou ik toch even de vk of gyn bellen voor je eigen gemoedsrust. Saar, veel plezier aan zee. Hopelijk voel je daar c wel goed. Bailief, wat vervelend dat je zo'n last had van je rug. Misschien ids en ondersteunende band ern optie. Al is een goede massage natuurlijk nooit weg Staffie, onze kindjes willen gewoon al met ons kroelen Hopelijk ben ik in al mijn sufheid niemand vergeten. Aan het einde van de dag in mijn buik echt gespannen. Gelukkig is het met ern beetje rust alweer over. Dus vanavond maar lekker in de bank met een zak chips. Het werken valt vies tegen na de vakantie
Staffie met mn hondje gaat stuk beter! maar kan nog niet zeggen dat ze mooie stevige ontlasting heeft maar ze moet nog 1/2 dagen op kip en rijst doen. maar geen diarree meer gelukkig. ik heb deze "fotoshoot" gewoon samen met mijn vriend gedaan. als ik rond de 35 weken ben wil ik een echte goede doen in een studio ofz. maar ben aan rond kijken welke mooie zwangerschapsshoots doen en niet te prijzig. bij mij is net andersom ben vandaag al 4 x geweest! niet aan de dunnen tis gewoon normaal maar verbaas me hoeveel er uit kan komen met 4x gaan zeg (sorry voor de details hihi) nou lekker genieten jij van je vrije zaterdag! nog nooit Surinaams gegeten maar lijkt me lekker en gezellig! Bailief. vk heeft terug gebeld ze denkt een buikgriepje. als erger wordt of de pijn meer richting mn baarmoeder gaat moet ik gelijk weer bellen. moet voor de pijn paracetamol slikken. nu lijkt het wat minder te zijn dus hoop dat zo blijft. met de geslachtsbepaling echo had die vrouw mij laten zien waar mijn placenta lag en heeft het beetje uitgelegd. ook met de 20 weken echo kijken ze er naar en zou je kunnen vragen waar de ligging is. hihi vaak snappen oudere mensen niet dat je zo snel al mededeelt wat het geslacht is. in die tijd was natuurlijk pas na de bevalling duidelijk wat het is. en misschien denken ze dat problemen geeft als vader van andere cultuur/geloof heeft dan de vrouw? dat ze daar nieuwsgierig zijn ofz? Prutske hopelijk wen je snel aan het werk ritme kan me voorstellen dat even omschakelen is vooral als je zwanger bent. lekker rustig aan doen nu.
Prutske, balen dat het werken zo tegenvalt nu. Normaal is dat al zo na een vakantie maar met de zwangerschap is dat nog zwaarder. xDoo, "hopelijk" is het een buikgriepje, dat het daarbij blijft. Gelukkig beweegt he kleine volop! Ja dat kan maar zo dat ze daar nieuwsgierig naar waren, achja we hebben er daarna even samen om gelachen. Oja! Ik ga de kastdeuren en lades van de meubels behangen. Ik denk dat het erg mooi word. De rest van het kamertje word naturel, behalve de accessoires, dus het lijkt ons leuk om dat eruit te laten springen. Het word mijn eerste behang project en ik wil het per se zelf doen haha.
Bailief Succes met het behangklusje! hopelijk lukt het je in 1x helemaal goed te doen hihi lijkt me namelijk niet makkelijk. Hier. mn hondje is helaas nog niet beter. als maandag niet goed is ga ik naar de dierenarts. vind altijd zo belachelijk duur in weekend naar de dierenarts te moeten daarnaast gebruiken ze een 0900 nummer als je ze wilt bereiken en starttarief is al 4,50 en dan 80 cent per min + gebruik van je eigen telefoon kan maximaal 40 euro kosten.. nou ik waag het er niet op zul je net zien dat ze je lekker lang aan die telefoon laten hangen..
xDoo, ach arm beestje. Wat een belachelijk tarief van die weekend dierenarts! Hier is het gelukkig niet zo met het bellen geregeld. Je zou bijna denken dat ze flink geld willen verdienen aan zieke dieren.
bailief Ja het is echt niet normaal heb ook nog nooit eerder gehad bij andere dierenartsen. maar het is een aantal dierenartsen bij elkaar die het weekend avond en feestdagen verdelen. dus hebben ze gezamenlijk nummer. hopelijk wordt snel de nieuwe wet doorgevoerd dat 0900 nummers maximaal maar 1 euro kosten.
Bailief haha ik ga vandaag net uit het topic jonge aanstaande moeders en jij gaat er bij in het is erg gezellig druk clubje. lukte mij niet meer om bij te houden.
@Bailief Ja hier word het ook de laatste keer naar een huurwoning hoor, vanuit daar gaan we opzoek naar koop en dan wat dichter bij mn vriend zn werk De Gyn en tijdens de 20 weken echo werd gezegd dat de placenta helemaal achter lag. Ik zou er de volgende echo gewoon naar vragen als ze het niet zeggen Koken?? haha gelukkig vandaag allebei niet hoeven doen maar zn tantes en zus waren de gelukkige haha Ik kan een beetje surinaams koken, mn vriend wel beter Maar zn familie kan het echt Wat een rare opmerking zeg van die buren Hier ook de vraag gehad of het gepland was We zijn 6 jaar samen, ik 29, hij 39 dus niet heel gek toch dat er een kindje komt?? Ook maar gelijk uitgebreid geantwoord. "ja zeker gepland, met IVF dus op de dag en minuut af gepland" Toen was het stil haha @Prutske Ik ga het eens proberen met kiwi al ben ik bang dat het hier niet gaat werken. Is bij mij echt een drama, of ik kan niet of het is diarree @Xdoo Ook al in PB gezegd maar echt een mooie foto! Maandag zet ik mn vriend ook aan het werk haha Balen dat het nog niet goed gaat met je hond. En wat een belachelijke prijzen!!!! Normaal is een DA al mega duur maar dit is echt bizar Dan zou ik ook wachten tot maandag als het niet echt spoed is. Ik weet niet wat je normaal voert maar je zou nog kunnen proberen om vers vlees te geven (smuldier ofzo en dan de vleesmix geen pens) daar krijgen ze ook wat vastere ontlasting van Hier ene leuke dag gehad maar ben nu wel echt moe, misschien nog wel moeier dan van een avondje werken haha Om 11.00 al vertrokken en om 22.00 uur thuis Heel de dag kletsen, eten, drukte.....erg gezellig maar voel me echt een oud wijf nu hahaha
Hoi meiden, we hebben gisteren de 20-weken echo gehad en alles was goed. We krijgen een meisje! (klopte met mijn voorgevoel, dat vind ik leuk We hebben vrienden en familie gebeld of een smsje gestuurd met het heuglijke nieuws, maar sommige mensen vinden het inderdaad gek dat je meteen vertelt wat het geslacht is. Wat ik trouwens heel gek vond is dat de echoscopiste stellig beweerde dat ik de baby nog niet kan voelen met deze termijn, de placenta voor en met mijn postuur. Terwijl ik zeker weet dat ik de baby soms voel, wel echt heel subtiel nog. Nu dan ga je toch aan jezelf twijfelen... @Staffie goede reactie zeg op zo'n domme vraag!