Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @Hannes

Fijn dat alles goed is!!
    En nog een meisje:D Leuk:D
    (had ik bij een jongen ook gezegd haha)

Waarom zou je nog niks kunnen voelen als je wat steviger bent??
    Vreemde uitspraak, de baby beweegt toch vanbinnen? Dus dan kan je toch ook van binnen wat voelen??

Wij hebben alleen naaste familie en vrienden het geslacht vertelt, en nu vind de rest (collega's, vage kennissen etc) het juist raar dat we het niet vertellen;) het is echt nooit goed hahaha

2. 25012010

25012010 Niet meer actief

:DVandaag drukjes geweedt met oefening fiets gekocht 10 € voor E.... en ze vind leuk en ook beetje eng hihi komt goed en met eten koken vandaag hartige taart gemaakt (xonder kaas) mijn man lust geen kaas terwijl hij een echte hollander is (fpauwe grapje dat zegt iedereen ):pjah boeit mij wat ik ben zelf kwart amerikaans maar veel mensen zien me als buiten lander ben heb donker ogen en bruin krullend haar maar als ik praat kunnde wel horen dak ik uut brabant:)komt en trouwens iedereen is het zelfde en ook uniek....zo rond 22:00 voelde ik eindelijk 1 van tweeling :D♥♡♥♡

@hannes dat ken ik dat zeiden ze ook tegen mij en ik krijg er 2...hallo ieder lichaam is anders en niemand aleen jij weet wat je voelt...ik zeg laat ze maar lullen dat heerlijk gevoel van je meisje (van harte) lekker genieten !

@Xdoo arm beesje hoop maandag goed komt

@bail su6 met behangen ...wij gaan over paar weken behangen maar dan de muur van babys kamer aan 1 kant voor speels effect

@staff inderdaad het nooit goed...ach ik ga ook vertelen als we weten het blijf toch verassing hoe ze uit gaan zien en karakter

bij me dochtertje wisten we meisje kregen en ook 3d ech gedaan en kamertje paars geverft (toen der tijd) en toch veel mensen dachten dat we een jongen kregen hahaha prachtig maar het kan erger :ben ik winkelen met 5/6 maandjes oude dochtertje roze jurkje aan minnie strikhe in haartjes en roze bloem op wandel wagen..vraag oud vrouwke ooooooh wat is het jongen of meisje....ik zei beetje boos EEN MEISJE en dat vrouwke zei wat een mooie knulletje daag....ik stond perplex nu kan ik om lachen maar toen niet hahaha is al bijna 3 jaar geleden
    Srry vond leuk verhaaltje delen hihihi alvast fijne zondag dames

3. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Staffie, grappig dat jullie ook 10 jaar schelen. Hier ook ern ook onze leeftijden zijn hetzelfde.
    Die vraag zou niemand mogen stellen. Vind het zon stomme en gemene vraag.

Hannes, wat een onzin. Ik ben zeker niet zo slank maar ik voelde het ook al ruim voor de 20 weken. Bij mij stuurde ze me naar een ander echo centrum voor een betere echo. Maar hier is niet eens maar gekeken. De echo was zelfs slechter en onduidelijker als bij f.

2501, wat leuk en spannend een oefenfiets. Maakt niet uit wat je je kind aandoet sommige mensen kijken niet echt zeg maar

F is c de laatste dagen zo vroeg wakker. Kwart over zes. Das niks voor mij. Maar ja weinig keuze.

Om 9 uur hop op de fiets naar de corsotent. Vandaag hebben v we fietstocht ern bbq. En wee4 maken de salades altijd zelf, en dat voor 100 mensen. Ik ben er dus vanavond pas weer

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

Goedemorgen!

xDoo, haha ik zag het. Hoe toevallig :p wist niet dat jij daar ook zat, we wisselen elkaar af. ;)

Staffie, oh lekker makkelijk met koken dus, ideaal! Die vraag of het gepland was hebben mensen hier niet alleen aan ons gevraagd maar ook aan mijn ouders, nou die hebben we er vooraf toch echt niet van op de hoogte gesteld. Ik vind je antwoord wel heel goed!

Hannes, wat leuk een meisje! Onzin dat je haar nog niet zou kunnen voelen hoor, je weet toch zelf wat je voelt.

Hier weer een slechte nacht gehad bah. Vanmiddag hebben wij verjaardag van mijn moeder, de hond gaat lekker mee zodat ze helemaal kapot is vanavond haha.

5. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    @Bailief: veel plezier op het feestje :)
    @Prutske: kiwi? oh dat is een nieuwe.. ga ik ook maar eens proberen.. nu al 4 dagen niks, poeh hey hahahah
    Ik wilde ook al perssinaasappels gaan kopen.. hou niet zo van sinaasappels maar ik dacht als ik het nou meng met 2e stap liga (rode pakken) dan is het wel lekker. En jaja ik weet dat dat eigenlijk baby voeding is maar het is yummie (liga prakken zeg maar en dan sinaasappelsap erbij :D )
    @Hannes: leuk dat je voorgevoel klopte!!

Hebben jullie trouwens zin op rare dingen (qua eten) of valt het allemaal wel mee?

6. 25012010

@la84
    niet echt apart...maar merk we dat ik dol op zout ben normaal valt dat mee hihihi;) maar veder nog niks geks... kan nog altijd weet nog van me dochtertje ik was dol op milk shake van onze buurt friet tent maar op geven moment zetten ze aparaat uit van wegens het winter te weinig verkooping ...maar hahah ik zei al voor de grap nou door mij zou je winter door komen hihihi achja met 34 weken moest ik mijn verslaaft milk shake achter laten helaas ...hihih ben benieuwt wat voor raar eet gewoonte aan komt:D

@bailf Feest ze en lekker dingen doen wat je prettig bij vind!
    @pruske su6 met bloem corso en dat F vroeg wakker is thja miss een fase je weet het niet;)

me man is kast van babys kamer in elkaar zetten hij kon niet wachten maar er zitten fabriek fouten in en me man is zelf een timmerman dus die is niet zo blij mee die ziet duidelijk fouten enzo ...maandag vroeg is hij vroeg bij om klach in dienen ...en hoop dat baby dump niet zo moeilijk gaan doen maarja we zien wel... ik zit met me gedachten ergens anders 13 augs :D 20 weken echo spannend!

wordt het jongen meisje/ jongen jongen /meisje meisje ben benieuwt! en natuurlijk als ze maar gezond zijn... ;) en hebben jullie al over namen gedacht of hadden jullie al namen maar die zijn al verandert of niet of heb je nog geen naam?...ik heb 2 namen in me gedachten voor een jongen en meisje...maar kan goed zijn dat we 2 meiden krijgen dan moeten we nog 1 extra verzinnen en als we 2 jongens krijgen dan moeten we ook 1 extra verzinnen.....maar Gelukkig is mijn man me eens met jongens naam maar met meisjes naam twijfel hij nog...(omdat ook met lekker E begin als onze dochtertje ) we zien wel

7. 25012010

♥Jaarwisseling MaMa's♥

Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - Verrassing!
    xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy!
    Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy!
    LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy!
    Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december - Baby Girl!
    Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december
    Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december - Baby Boy!
    Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing!
    Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december-Baby girl!
    25012010 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari
    MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl!
    NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari - Baby Girl!
    Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari - Baby Boy!
    Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari
    Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 2 januari
    Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl!

Verrassing: 2
    Boy's: 5
    Girls: 5

~*Afspraken*~

13 augustus - 20 weken echo - 25012010
    14 augustus - 20 weken echo - MaDe87
    16 augustus - 20 weken echo - Saar22
    16 augustus - 20 weken echo - Bailief
    19 augustus - controle vk- Saar22
    20 augustus - controle Gyn - Staffie84
    21 Augustus - 20 weken echo - Nono
    26 Augustus - controle vk - Me88
    27 Augustus - controle vk - Staffie84
    5 September - controle vk - xDoo
    6 September - Gyn - Nono
    10 Oktober - Echo Hogeschool - Staffie84

zo nu is het 5 jongens en 5 meiden :D leuk!

8. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Mijn nieuwe afspraak, 4 september controle vk

9. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Zo, alles weer even terug gelezen.

Ik heb geen trek in rare dingen, ben alleen wel verslaafd geworden aan McFlurry's twix :D

Het gaat nog steeds mooi gelijk op met de jongens en de meisjes, ben benieuwd wat er nog bij komt!

@25012010: Nog 1 dagje en dan heb je de echo... mag je morgenochtend al of je moet je de hele dag nog wachten?

10. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    ♥Jaarwisseling MaMa's♥

~*Afspraken*~

14 augustus - 20 weken echo - MaDe87
    4 September - controle vk - Prutske
    6 September - Gyn - Nono

11. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Ik heb de afspraak van Prutske erbij gezet.
    Nu is het eerste hartje klein geworden... geen idee hoe ik dat weer goed krijg......

12. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    ♥Jaarwisseling MaMa's♥[/I]

~*Afspraken*~

21 augustus - 20 weken echo - MaDe87
    26 augustus - controle vk - MaDe87
    6 September - Gyn - Nono

13. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha ik heb het hartje weer groot gekregen, maar nu staat er weer iets anders wat er niet hoort..... :D:(

Ik heb ook even mijn afspraken aangepast.
    Ik mag van het ziekenhuis niet de 20-weken echo bij ons eigen verloskundig centrum laten doen, moest perse bij hun in het ziekenhuis.
    Dus helaas niet komende woensdag, maar nog een weekje langer wachten!! :x
    Nouja, dan is het maar meteen met de beste apparatuur die er is.

@eten: ik merk ook nog niks bijzonders. Moet wel echt ergens zin in hebben, anders word ik er misselijk van. Zo ook met ontbijten. Het liefst zo snel mogelijk, anders word ik ziek.

Liefs!

14. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Waarom moet de echo dan in het ziekenhuis? Hebben ze er een reden bij verteld?

Jammer dat je nog een weekje langer moet wachten.... :(

15. 25012010

#2475 25012010, 12 aug 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 aug 2013
    ♥Jaarwisseling MaMa's♥

~*Afspraken*~

14 augustus - controle Vk - 25012010
    21 augustus - 20 weken echo - MaDe87
    26 augustus - controle vk - MaDe87
    6 September - Gyn - Nono

ik moet morgen 14:15 er zijn...spannend ...en ik 20 weken echo's wordt altijd gedaan in ziekenhuis...en bij ons ziekenhuis hebben sins kort speciaal centrum voor Echo's...raar vind ik maar dat is iets nieuws we hebben ook nieuwe ziekenhuis en weet nog van me dochtertje hebben we gewoon in ziekenhuis echo gemaakt

...maar door die centrum komen mensen uit anderen stad/dorpen thja zal wel luxe echo aparaat zijn denk ik (kan goed zijn van niet maar zo klinkt het wel) want voor de 12 weken echo de nek plooi moesten we ook anders naar die Echo centrum en niet in ziekenhuis

...maar we hebben geen nekplooi gedaan in verband we allebij jong zijn mn man en ik (24 & 28 ) en me man is nu dan 29 geworden

zo over kwartier mn hummeltje naar peuterschool brengen! eindelijk normaal week komt er aan...maar volgend week heeft me man vakantie en rest neemt hij vakantie als de twins zijn geboren ...

16. Saar22

Saar22 Niet meer actief

2501: Nou beter goed voorbereid toch. Het lijkt mooi weer te worden. Spannend morgen de echo. Wij vrijdag, ook niet in het ziekenhuis hoor. Dat jongen meisje gedoe hou je. Al kleed je je dochter aan met roze dan zullen nog steeds mensen zeggen: ach wat een schattig jochie. Ik trek me er niets van aan. Vervelend dat de kast niet goed is, bah. Kun je dan echt van balen.

Bailief: let inderdaad op bekkeninstabiliteit of ischias, daar kun je maar beter snel bij zijn. Wat een rare mensen.. Alsof je toestemming nodig hebt... Leuk een behangproject. Is wel overzichtelijk op een kast!

Xdoo: hoe is het met je darmen? Raar dat ze niet teruggebeld hebben. Wat vervelend met je hondje en wat een duur nummer. Je zou haast denken dat het ergens anders voor is.

Staffie: leuke familiedag gehad? Lekker gevoel he dat je je kleintje zo goed voelt. Goeie opmerking zeg, je moet maar zo gevat zijn. Ik krijg dat soort opmerkingen tot nog toe niet.

Hannes: gefeliciteerd, wat fijn dat alles goed is. Wat een rare echoscopist.. Pfff dat je het maar weet hallo zeg. Niet gaan twijfelen nu he?!

La85: kiwi en een glas lauwwarm water op je nuchtere maag doet wonderen. Bij mij is het ook heel erg wisselend en heb al een aambei van de vorige zwangerschap au.

Ik heb niet echt hele gekke dingen dit keer waar ik dol op ben. Bij Hanna was het waterijs niet aan te slepen en nu heb ik eigenlijk niets. Gisteren de hele dag harde buiken gehad echt vervelend. Nu gelukkig weer rustig.

17. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Me88: de echo moest in het ziekenhuis omdat ik daar met 16 weken ook geweest ben ivm mijn translocatie. Ik heb in principe een medische indicatie vanwege deze translocatie en ons vorige kindje met trisomie 13. Ik dacht, en dat zei de vk ook, dat ik toch zelf mocht kiezen waar de 20-weken echo zou zijn.
    NIET dus. Omdat 16 weken ook in zkh was, moet de 20-weken ook daar.
    Nouja balen van de week vertraging, maar vooruit!

18. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Saar, wat vervelend harde buiken. Vraag me af hoe dat precies voelt. Bij f had ik dat in de laatste weken maar toen noemde ze het voor/oefen weeen.
    Heb deze keer na heel veel doen of me druk me druk maken een wat gespannen buik maar doet zeker geen pijn zijn het dan harde buiken?

Net even lekker bijgeslapen onder f zijn dut. En die vond het zo fijn voor mama dat hij ruim 2, 5 uur heeft geslapen:D

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Made: je hebt dan wel waarschijnlijk een hele duidelijke echo neem aan dat ze in het zh betere apparatuur hebben?..

Prutske: Harde buik voelt alsof je hele buik strakgetrokken word en hij voelt heel hard. Niet echt pijnlijk, maar wel vervelend. Heb nog even getimed, maar zat geen regelmaat in.

20. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Saar, dan is het dat niet denk ik. Heb meer het idee dat mijn buikspieren het niet aankunnen en dat de kleine echt tegen de bovenkant ligt

Deel Deze Pagina